ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Peugeot 2008 ή 3008; Ποιες είναι οι διαφορές τους;

22.565 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2023)
Peugeot 2008 ή 3008; Ποιες είναι οι διαφορές τους;
4 Φωτογραφίες »

Tα Peugeot 2008 και 3008 είναι ετοιμοπαράδοτα, μοιράζονται την ίδια σχεδιαστική γλώσσα, ενώ έχουν πολλές ομοιότητες και στην καμπίνα. Ποιες είναι όμως οι τρανταχτές διαφορές τους;

Τι διαφορά έχουν σε διαστάσεις, χώρους και τιμές;

Η Peugeot αντιλήφθηκε νωρίς την στροφή του αγοραστικού κοινού προς τα SUV και για αυτό τον λόγο διαθέτει εδώ και χρόνια δύο μοντέλα στις δύο από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς, τα μικρά SUV και τα μικρομεσαία SUV. To 2008 είναι αυτή την στιγμή μάλιστα άμεσα διαθέσιμο για αγορά και έχει ως μεγάλα του όπλα, τη νεανική του εμφάνιση, το εκλεπτυσμένο εσωτερικό με hi-tech χαρακτήρα και τα αποδοτικά μοτέρ του. Μία κατηγορία πιο πάνω σε μέγεθος είναι το 3008, το οποίο σαρώνει σε πωλήσεις στην Ελλάδα, αφού βρίσκεται στην δεύτερη στην κατηγορία του πίσω μόνο από το Toyota C-HR για 30-40 αυτοκίνητα μετά τους πρώτους 6 μήνες της χρονιάς. Όπως και το 2008, είναι ετοιμοπαράδοτο με τιμή από 33.300 ευρώ.

Πάμε να δούμε σε αυτό το θέμα ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στο 2008 (σύντομα αναμένεται στην Ελλάδα η ανανεωμένη του έκδοση) και το μεγαλύτερο 3008, τα δύο από τα τρία SUV της Peugeot (το τρίτο είναι το νέο 408).

Σχεδίαση: Μεγαλύτερο προς κάθε κατεύθυνση το 3008

Tόσο το 2008 όσο και το 3008 υιοθετούν το νέο σχεδιαστικό προφίλ της γαλλικής φίρμας με επιτυχία και μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό, παρά την διαφορά τους στο μέγεθος. Το εμπρός τους μέρος εκφράζει έντονο δυναμισμό μέσω της μεγάλης μάσκας, των «νυχιών» των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία είναι πιο λεπτά στο 3008 και των «χαυλιοδόντων» που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Μιας και αναφερθήκαμε στις διαστάσεις, το 2008 έχει μήκος 4.304 χιλιοστά, πλάτος 1.770 χιλιοστά και ύψος 1.530 χιλιοστά, ενώ το μεγαλύτερο 3008 έχει μήκος 4.447 χιλιοστά, πλάτος 1.841 χιλιοστά και ύψος 1.624 χιλιοστά, ενώ μεγαλύτερο είναι φυσικά και το μεταξόνιό του (2.675 αντί για 2.605 χλστ.).

Εσωτερικό-Χώροι: Έχει μικρό προβάδισμα το 3008

Τόσο το 2008, όσο και το 3008 έχουν σαφώς μια premium προσέγγιση, τόσο σε κατασκευή και φινίρισμα, όσο και σε hi-tech αίσθηση. Αμφότερα ακολουθούν μια οριζόντια αισθητική με αιχμηρές γωνίες και προσφέρουν ψηφιακό πίνακα οργάνων μαζί με μεγάλη ορθογώνια οθόνη, με το μικρομεσαίο SUV να έχει ένα λόγο παραπάνω στη συνολική εικόνα. Σε κάθε περίπτωση και τα δυο μοντέλα ακολουθούν τη γνωστή i-cockpit λογική με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τους ελάχιστους φυσικούς διακόπτες.

Ένας τομέας όπου το 3008 έχει το προβάδισμα απέναντι στο μικρότερο -σε διαστάσεις και μεταξόνιο- 2008, στο κομμάτι των χώρων. Το 3008 προσφέρει μεγαλύτερο πίσω κάθισμα σε πλάτος (1.428 χλστ. αντί για 1.352 χλστ.) και πορτ-μπαγκάζ (520 αντί για 434 λτ. στο 2008), ωστόσο το 2008 έχει να υπερηφανεύεται πως προσφέρει τον ίδιο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών και ελαφρώς περισσότερο περιθώριο για τα κεφάλια τους (5,2 αντί 4,5 εκ.).

Κινητήρες-Τιμές: Πιο προσιτό το 2008

Το Peugeot 2008 μπορεί να το βρει κανείς στις αντιπροσωπείες της Peugeot εξοπλισμένο με τον κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων PureTech σε δύο ιπποδυνάμεις (100 και 130 ίππους), στις εξοπλιστικές εκδόσεις Active Plus, Allure, Allure Plus και GT με κόστος από 26.400 ευρώ. Διαθέσιμος είναι και ο diesel κινητήρας 1,5 λίτρων BlueHDi με ισχύ 130 ίππων στις εξοπλιστικές εκδόσεις Active Plus, Allure Plus και GT με τιμή από 28.900 ευρώ. Παρούσα είναι και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-2008 από 33.200 ευρώ.     

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 συνεχίζει να προσφέρεται με μια ικανή γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και σε τρεις Plug-in υβριδικές εκδόσεις. Ο premium χαρακτήρας του μοντέλου αντανακλάται και στις τιμές του, οι οποίες ξεκινούν από 33.300 ευρώ (1,2 Puretech 130 PS Active Plus) (35.900 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο EAT8). Η έκδοση Allure Plus κοστίζει 39.000 ευρώ (41.600 ευρώ με ΕΑΤ8). O 1,5 BlueHDi των 130 ίππων ξεκινάει από 36.900 ευρώ στην Active Plus με το αυτόματο EAT8 κιβώτιο και 42.600 ευρώ κάνει η Allure Plus. Mε Plug-in υβριδικό σύστημα 180 ίππων το κόστος ξεκινάει από 44.900 ευρώ, στα 225 άλογα η τιμή του είναι 47.500 ευρώ, ενώ η κορυφαία Hybrid-4 των 300 PS κοστίζει 53.500 ευρώ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA