ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Peugeot 2008 στα 27.500 ευρώ: Πόσο καλό είναι στ' αλήθεια;

34.187 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2023)
Peugeot 2008 στα 27.500 ευρώ: Πόσο καλό είναι στ' αλήθεια;
2 Φωτογραφίες »

Πλήρης αξιολόγηση στις μετρήσεις του Peugeot με τα 130 άλογα και το μηχανικό κιβώτιο απέναντι στα βενζινοκίνητα και ήπια υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας του. Σε ποιους τομείς ξεχωρίζει, πού όχι και σε ποια σημεία βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του;

Πόσο καλό είναι το Peugeot 2008 σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

To Peugeot 2008 είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα καμάρια της γαλλικής φίρμας και μία από τις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων αγοραστών στην κατηγορία των B-SUV, καθώς καταφέρνει και συνδυάζει το καλοσμιλεμένο του και νεανικό του αμάξωμα με μια καμπίνα που διαθέτει premium προσέγγιση, είναι κατασκευασμένη με μαλακά και ποιοτικά υλικά και διαθέτει υψηλό υπόβαθρο τεχνολογίας. 

Στο AutoΤρίτη είχαμε την ευκαιρία να κάτσουμε στη θέση του οδηγού μέσα στο Peugeot 2008 με τον 1,2 λτ. PureTech κινητήρα των 130 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και μας δόθηκε έτσι η δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία του 2008 με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο αλλά και γενικότερα; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός του;

Μάρκα/Μοντέλο Peugeot 2008
Έκδοση μοντέλου 1.2 PureTech 130 PS
Κατηγορία μοντέλου Μικρά SUV
Είδος Κινητήρα Βενζίνη
Κυβικά (κ.εκ.) 1199
Κιβώτιο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Δυνατά σημεία
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,4
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 434
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) 15,5
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) 5,2
Κλιματισμός Ναι
Κάμερα οπισθοπορείας Ναι
Cruise Control Ναι
Σύστημα Lane assist Ναι
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Ναι
Προειδοποίηση τυφλού σημείου Ναι
Σύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. Ναι
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) Ναι
Προειδοποίηση κόπωσης οδηγού Ναι
Αίσθηση πολυτέλειας 80%
Αδύνατα σημεία
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 10,4
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,9
Θόρυβος στα 120 (db) 71,2
Navigation OXI
Σημαντικές ισοπαλίες
Ιπποδύναμη (PS) 130
Μέγιστη ροπή (Nm) 230
Αριθμός σχέσεων 6
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) 9,64
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) 9,7
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) 5,5
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) 800
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) 1,35
Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) 7
Εγγύηση (χρόνια) 5
Τιμή 27.500

Τα σημεία στα οποία κερδίζει το Peugeot 2008

To Peugeot 2008 είναι γνωστό πως διακρίνεται για τους μεγάλους χώρους που προσφέρει στους επιβάτες του και αυτό αποδεικνύεται και στις μετρήσεις του AutoTρίτη Test Center, αφού το μικρό B-SUV προσφέρει 15,5 εκατοστά «αέρα» στα γόνατα των πίσω επιβατών, περιθώριο 5,2 εκατοστών πάνω από τα κεφάλια τους αλλά και 434 (εργοστασιακή τιμή) λίτρα σε χωρητικότητα στο πορτ-μπαγκάζ. Το 2008 δεν μπορεί απλά να μεταφέρει άνετα μια μικρή οικογένεια αλλά διασφαλίζει πως όταν χρειαστεί ο οδηγός να πατήσει τέρμα το φρένο από τα 100 χλμ./ώρα, το αυτοκίνητο θα ανταποκριθεί εξαιρετικά και θα ακινητοποιηθεί σε 36,4 μέτρα. Πλούσιος είναι ο βασικός εξοπλισμός του 2008, αφού μπορούμε να βρούμε στάνταρ σύστημα κλιματισμού, κάμερα οπισθοπορείας με σένσορες παρκαρίσματος μπροστά και πίσω, cruise control και μια πλήρη σουίτα από συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης. Τέλος, όπως αναφέραμε και στον πρόλογο, η σχεδίαση της καμπίνας αλλά και η κατασκευή της είναι τέτοια που φέρνει το μικρό SUV κοντά στις premium επιλογές, με την αίσθηση πολυτέλειας να φτάνει το 80%.

Τα αδύναμα στοιχεία του γαλλικού B-SUV

Τα αδύνατα στοιχεία του 2008 είναι λίγα και αφορούν κυρίως την κατανάλωση του 1.200άρη PureTech των 130 ίππων, αφού στις μετρήσεις που έχουμε κάνει σε πραγματικές συνθήκες, το trip έδειξε 10,4 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη και 7,9 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Το φθινόπωρο πάντως, το μοντέλο θα ενισχυθεί με ήπια υβριδικές επιλογές που αναμένεται να ρίξουν χαμηλότερα την κατανάλωση και να εξαλείψουν αυτό το μειονέκτημα. Ακόμη, θα θέλαμε να προσφέρει καλύτερη ηχομόνωση μέσα στην καμπίνα στα 120 χλμ./ώρα, ενώ σε αυτά τα λεφτά, θα θέλαμε να είχαμε την δυνατότητα να επιλέξουμε τον προορισμό μας μέσω ενός συστήματος navigation.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις του Peugeot 2008 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 3Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Peugeot 2008
Autotriti.gr
Mototriti.gr