8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιο καίει τα λιγότερα ευρώ/χλμ.; 208 Diesel, Clio LPG ή Ibiza CNG;
86.419 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2021)
Με κοινό χαρακτηριστικό το μικρό χιλιομετρικό κόστος μετακίνησης τα 3 μικρά μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής δίνουν τη δική τους ιδιαίτερη μάχη. Ποιο αξίζει τελικά να αγοράσεις σήμερα;
Μπορεί η βενζίνη να κυριαρχεί σήμερα στην κατηγορία των «μικρών», ωστόσο για αυτούς που θέλουν το ελάχιστο χιλιομετρικό κόστος καυσίμου υπάρχουν και κάποιες εναλλακτικές προτάσεις με διαφορετικό καύσιμο κίνησης: diesel, υγραέριο (LPG) και φυσικό αέριο (CNG). Κλασσική επιλογή το diesel, που συνδυάζει τη μικρή κατανάλωση με χαμηλή τιμή καυσίμου (μέση τιμή 1,40 ευρώ/λτ. στις 13/8) με αποτέλεσμα να το λατρεύουν οι χιλιομετροφάγοι. Το υγραέριο LPG, που αποτελεί εδώ και χρόνια την εναλλακτική επιλογή για φθηνό χιλιομετρικό κόστος σε βενζινοκινητήρες διπλού καυσίμου, έχει αυξημένη κατανάλωση αλλά πολύ χαμηλή τιμή (μέση τιμή 0,85 ευρώ/λτ. στις 13/8) και ευρύ δίκτυο ανεφοδιασμού. Το φυσικό αέριο CNG είναι άκρως δελεαστικό μιας και συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση με την χαμηλή τιμή (μέση τιμή 0,834 ευρώ/kg στις 23/8), έχει όμως το μειονέκτημα του περιορισμένου δικτύου ανεφοδιασμού, το οποίο πάντως αρχίζει να μεγαλώνει στη χώρα μας.
Σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή επιλέξαμε 3 διαφορετικές προτάσεις από τη μικρή κατηγορία που υπόσχονται ελάχιστο κόστος κίνησης ανά χλμ.. Έχουμε έτσι το Peugeot 208 diesel που είναι ένα από τα «σπάνια» πλέον μικρά diesel μοντέλα της αγοράς με τιμή από 18.000 ευρώ (χωρίς πιθανές εκπτώσεις που ισχύουν και γίνονται γνωστές στις εκθέσεις), το Renault Clio LPG που καταναλώνει υγραέριο ή βενζίνη και κοστίζει από 15.640 ευρώ με την τρέχουσα προσφορά για δωρεάν το εργοστασιακό κιτ και το SEAT Ibiza TGI που καταναλώνει φυσικό αέριο ή βενζίνη και κοστίζει από 16.390 ευρώ. Πάμε να δούμε τι προσφέρει το καθένα σε όλους τους τομείς, ξεκινώντας βεβαίως από το πόσο καίνε ανά χιλιόμετρο, που είναι και το ζητούμενο.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Και τα 3 καίνε λίγα ευρώ/χλμ.!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή επιλέξαμε 3 διαφορετικές προτάσεις από τη μικρή κατηγορία που υπόσχονται ελάχιστο κόστος κίνησης ανά χλμ.. Έχουμε έτσι το Peugeot 208 diesel που είναι ένα από τα «σπάνια» πλέον μικρά diesel μοντέλα της αγοράς με τιμή από 18.000 ευρώ (χωρίς πιθανές εκπτώσεις που ισχύουν και γίνονται γνωστές στις εκθέσεις), το Renault Clio LPG που καταναλώνει υγραέριο ή βενζίνη και κοστίζει από 15.640 ευρώ με την τρέχουσα προσφορά για δωρεάν το εργοστασιακό κιτ και το SEAT Ibiza TGI που καταναλώνει φυσικό αέριο ή βενζίνη και κοστίζει από 16.390 ευρώ. Πάμε να δούμε τι προσφέρει το καθένα σε όλους τους τομείς, ξεκινώντας βεβαίως από το πόσο καίνε ανά χιλιόμετρο, που είναι και το ζητούμενο.