Ξεκινώντας από τις διαστάσεις, το 408 έχει μήκος 4,69μ. και μεταξόνιο που φτάνει τα 2,79μ, ενώ το ύψος του ανέρχεται στα 1,48μ. και το πλάτος του τα 1,859 μέτρα. Οι αναλογίες του είναι ικανές για να προσφέρουν, σύμφωνα με τη μάρκα στους πίσω επιβάτες 188χλστ. για τα πόδια τους. Με το ίδιο σκεπτικό, το ίδιο γενναιόδωρες είναι και οι διαστάσεις του χώρου των αποσκευών που προσφέρει συνολική χωρητικότητα 536 λίτρα, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Με την πλάτη αναδιπλωμένη, μπορεί να μεταφερθούν φορτία μήκους έως και 1,89 μέτρων. Να σημειώσουμε πως το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2.
Fastback σιλουέτα με LED φώτα
Όπως προαναφέραμε, εξωτερικά το Peugeot 408 ξεχωρίζει πρώτα από όλα για τη δυναμική fastback σιλουέτα του. Από κει και πέρα οι γραμμές του είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα για να συνδυάζεται με το μπροστινό μέρος, και κοσμείται από το νέο σήμα της μάρκας. Την ίδια ώρα το ανεστραμμένο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ μια έντονη προσωπικότητα. Το αυτοκίνητο πατά σε τροχούς διαμέτρου 720 χιλιοστών, ενώ οι ζάντες των 20 ιντσών (ξεκινούν από τις 17 ίντσες), παρουσιάζουν ένα ανατρεπτικό γεωμετρικό σχέδιο. Μπροστά, δεσπόζει η φωτιστική υπογραφή με τους γνωστούς πλέον «κυνόδοντες», και πίσω φιγουράρουν τα φώτα LED με τις τρεις «νυχιές». Το νέο 408 θα διατίθεται με 6 χρώματα για το αμάξωμα: Obsession μπλε (νέο χρώμα που επιλέχθηκε για το λανσάρισμα του μοντέλου), Titanium γκρι (νέο χρώμα), Artense γκρι (Μόνο στην έκδοση Allure), Elixir κόκκινο, Pearl Λευκό και μαύρο Perla Nera.
Στο εσωτερικό, δεσπόζει το i-Cockpit και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, i-Connect. Τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, ακριβώς πάνω από το μίνιμαλ τιμόνι, ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων ορίζεται στις 10 ίντσες. Στην έκδοση GT, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ενσωματώνει και τρισδιάστατη τεχνολογία απεικόνισης, ενώ μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως και να εξατομικευτεί. Σε ότι αφορά την οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ανέρχεται και αυτή στις 10 ίντσες και μάλιστα έχει την τάση να κλίνει προς την μεριά του οδηγού για πιο εύκολο χειρισμό.
Το νέο 408, εφοδιάζεται με μία πλήρη γκάμα τελευταίας γενιάς συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, που λαμβάνουν πληροφορίες από 6 κάμερες και 9 ραντάρ. Το πακέτο Drive Assist 2.0 είναι ακόμα παρών και περιλαμβάνει το Προσαρμοζόμενο Cruise Control με λειτουργία Stop and Go και το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.
Βενζίνη και Plug-in, χωρίς diesel, ακολουθεί το ηλεκτρικό
Στη βάση των κινητήρων βρίσκεται ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας PureTech 1,2 λίτρων ισχύος 130 ίππων, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών EURO6.4 και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων με σύστημα Start & Stop.
Από κει και πέρα διαθέσιμες είναι δύο plug-in hybrid εκδόσεις. Αμφότερες συνδυάζουν ένα PureTech κινητήρα 1,6 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 180 ή 225 ίππους, ενώ αμφότερες συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 8 ταχυτήτων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12.4kWh και φορτίζεται από δύο τύπους ενσωματωμένων φορτιστών, έναν φορτιστής 3.7kW μονοφασικού ρεύματος στο βασικό εξοπλισμό και έναν προαιρετικό μονοφασικό των 7.4kW. Σύμφωνα με τη μάρκα η μπαταρία φορτίζεται πλήρως από Wall Box (32 A) των 7.4kW και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 7.4kW, σε 1 ώρα και 55 λεπτά. Από ενισχυμένη παροχή (16 A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7kW, σε 3 ώρες και 50 λεπτά και από συμβατική παροχή (8A) και με τον μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή των 3,7kW, σε 7,5 περίπου, ώρες. Η ηλεκτρική αυτονομία δεν ανακοινώθηκε από τη μάρκα.
Τέλος, το μοντέλο δεν θα διατίθεται σε έκδοση με κινητήρα diesel, ενώ μία 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση θα λανσαριστεί στο προσεχές μέλλον.
Επίσημη πρεμιέρα για το νέο οικογενειακό της Peugeot.
- Βενζίνη και Plug-in, χωρίς diesel, ακολουθεί το ηλεκτρικό.
- Από 130 έως 225 ίππους.
- Εσωτερικό με i-Cockpit και 10άρες οθόνες.
- Από το 2023 στις αγορές.
Πως σας φαίνεται το 408;