ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πήραν «φωτιά» τα φρένα του Tesla Model 3 Performance στο Nurburgring

 Σχολιάστε 
5.508 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2024)
Πήραν «φωτιά» τα φρένα του Tesla Model 3 Performance στο Nurburgring

- Ο «ειδικός» του Nurburgring τέσταρε το Tesla Model 3 Performance
- Υπερθερμάνθηκαν τα φρένα δυόμιση λεπτά μέσα στο πρώτο γύρο
- H μπαταρία υπερθερμάνθηκε και η ισχύς του Model 3 Performance μειώθηκε
- Το Hyundai Ioniq 5 N κατάφερε να κάνει δύο συνεχόμενους γύρους δίχως υπερθέρμανση

Ο «ειδικός» του Nurburgring τέσταρε το Tesla Model 3 Performance

Ο ειδικός του Nurburgring, Misha Charoudin, τέσταρε στη «Πράσινη Κόλαση» το Tesla Model 3 Performance, το οποίο απογοήτευσε. Σε βίντεο του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρά τον αρχικό εντυπωσιασμό για το στήσιμο του αυτοκινήτου, πολύ γρήγορα άρχισε να μάχεται με το τιμόνι. Μάλιστα έφτασε στο σημείο να το χαρακτηρίσει επικίνδυνο μετά από αποτυχία του αυτοκινήτου της Tesla να φρενάρει λόγω υπερθέρμανσης του συστήματος πέδησης...

Υπερθερμάνθηκαν τα φρένα δυόμιση λεπτά μέσα στο πρώτο γύρο

Παρά το γεγονός, ότι η ίδια η αμερικάνικη εταιρεία δήλωσε, ότι το Tesla Model 3 Performance φοράει φρένα υψηλών επιδόσεων, τα φρένα του υπερθερμάνθηκαν μέσα στα πρώτα δυόμιση λεπτά του πρώτου γύρου, ενώ 30 δευτερόλεπτα μετά, ο Charoudin φαίνεται να παλεύει με το τιμόνι προσπαθώντας να φρενάρει το αυτοκίνητο.

H μπαταρία υπερθερμάνθηκε και η ισχύς του Model 3 Performance μειώθηκε

Τα δεδομένα τηλεμετρία δείχνουν ότι το Model Performance ξεκίνησε τον γύρο με ισχύ 543 ίππων και με θερμοκρασία 26,3 βαθμούς Κελσίου στη μπαταρία. Μετά από πέντε λεπτά, Η ισχύς είχε μειωθεί στα 407 PS, ενώ μετά από άλλα 50 δευτερόλεπτα, είχε μειωθεί στα 272 άλογα. Το Tesla Model 3 κατάφερε να τελειώσει το γύρο με θερμοκρασία στη μπαταρία να φτάνει τους 58,5 βαθμούς Κελσίου, ενώ η διαθέσιμη ισχύς του είχε μειωθεί κατά 50%. Να σημειωθεί μάλιστα ότι τα 543 άλογα με τα οποία ξεκίνησε το συγκεκριμένο Tesla Model 3 Performance ήταν ήδη μεγαλύτερος αριθμός από τους 460 ίππους που διαθέτουν τα ευρωπαικά Tesla Model 3 Performance.

Το Hyundai Ioniq 5 N κατάφερε να κάνει δύο συνεχόμενους γύρους δίχως υπερθέρμανση

Όλα αυτά, υπό την σκιά του Hyundai Ioniq 5 N, το οποίο κατάφερε να κάνει δύο συνεχόμενους γύρους χωρίς καμία υπερθέρμανση σε φρένα και μπαταρία. Μάλιστα τους 47 βαθμούς τους οποίους έφτασε το Tesla Model 3 Performance στα 2/3 του πρώτου γύρου, το Ioniq 5 N τους έφτασε στο τέλος του δεύτερου συνεχόμενου γύρου του.
 

Mercedes
GRIP MASTER TEST