Το πρώτο τετράμηνο του 2017 οι ταξινομήσεις των βενζινοκίνητων οχημάτων ξεπέρασαν αυτές των diesel αυτοκινήτων.
Πήρε κεφάλι η βενζίνη στις πωλήσεις
5.583 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2017)
Σε θετικό πρόσημο έκλεισε η αγορά αυτοκινήτου τον Απρίλιο, ενώ σημαντικό στοιχείο είναι πως ταξινομήθηκαν περισσότερα βενζινοκίνητα από diesel αυτοκίνητα.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το πρώτο τετράμηνο του 2017 παρατηρήθηκε αύξηση στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατά 17,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2016 και το 2015.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, τα πρώτο τρίμηνο του 2017 ήταν το πιο επιτυχημένο από πλευράς πωλήσεων τα τελευταία τρία χρόνια στο αντίστοιχο διάστημα που εξετάζεται. Έτσι συνολικά στο πρώτο τετράμηνο πουλήθηκαν 4.488 αυτοκίνητα περισσότερα από το πρώτο τετράμηνο του 2016.
Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία ωστόσο, είναι πως για το ίδιο χρονικό διάστημα, οι ταξινομήσεις των βενζινοκίνητων οχημάτων ξεπέρασαν αυτές των diesel αυτοκινήτων, με 14.770 έναντι 13.999 πωλήσεων.
Ανοίχτε και καμιά σαμπάνια,κόψτε και καμιά τούρτα εκεί στο περιοδικό με το κατόρθωμα σας να πανικοβάλλεται τον κοσμάκη,με την επιλεκτική και στητή "δημοσιογραφία" που κάνετε υπέρ συγκεκριμένων.Πάντως εγώ αν μπορούσα dieselara θα έπαιρνα και θα σας έγραφα κανονικά εκεί που πρέπει.να δούμε θα το περάσεις το σχόλιο όπως είναι ή θα το διαγράψεις όπως συνήθως κάνετε όταν δεν σου αρέσει αν ακούς αλήθειες.Ετσι και αλλιώς όλος ο κόσμος σας έχει πάρει χαμπάρι.
@Παναγιωτης,ναι το οτοτριτι μεσολάβησε για τις μειώσεις του πετρελαίου πανικοβάλλοντας τον κοσμάκη και με ημερήσιο πόλεμο κατά του πετρελαίου,αν αυτό δεν διαμορφώνει συνειδήσεις τότε τι είναι;η αντικειμενική και σωστή δημοσιογραφία κάθε τύπου δυστυχώς λείπει από την Ελλάδα.
Λογικό μου ακούγεται.. αφού έχετε τρομοκρατήσει τον κόσμο.. Το diesel πέθανε το diezel δεν μπαίνει στις πόλεις και τα σχετικά. Συγχαρητήρια απο ένα τπτ..
Ντίζελ έχω και αν το πουλήσω πάλι ντίζελ θα πάρω. Την οικονομία και την άνεση στην οδήγηση που μου δίνει η ροπή του δεν την αλλάζω με τίποτα.Κάνω τα ταξίδια μου οικονομικότατα με καταναλώσεις που δεν πρόκειται ποτέ να δουν τα βενζινοκίνητα και ειδικά τώρα που ο Έλληνας δεν θα αλλάζει ποτέ αυτοκίνητο άλλος ένας λόγος να πάρει ντίζελ αφού την διαφορά κόστους θα την κάλυπτε οπωσδήποτε. Τα "θύματα" που άκουσαν το autotriti και οποιοδήποτε άλλο μέσο "πληροφόρησης" να βρουν λεφτά να βάζουν βενζίνη και να σκέφτονται να κυκλοφορήσουν γιατί δεν τους βγάζουν τα λεφτά τους.
Δυστυχώς στην Ελλάδα παρασυρόμαστε από φήμες και "φίλους" και δεν το παραδεχόμαστε......
Νικο,στο τελος θα μας πεις εσυ και καποιοι αλλοι οτι το Autotriti μεσολαβησε για τις μειωσεις των πωλησεων ντιζελ αχ Θεε μου το περιμενα να το ζησω και αυτο μια μερα.Σας αρεσει η δεν σας αρεσει το Diesel ειναι επιβλαβης καυσιμο για την υγεια μας οσο και πρωτυπα Euro 6 η 7 εχει,ευχομαι να εχει ολικη απαγορευση στα αστικα κεντρα των πολεων παγκοσμιως,το μελλον παραμενει με κινηση βενζινης ,αμιγως ηλεκτροκινηση ,και αποκλειστικη χρηση φυσικου αεριου,και μην εντυπωσιαστεις οτι κατα σειρα θα ειναι σε πωλησεις Βενζινη,φυσικο αεριο και τελευταια το φυσικο αεριο.Το πετρελαιο θα παραμεινει μονο για την παγκοσμια πραγωγη υλικων προιοντων και κατασκευων μπαταριων
Αγαπητε Jimmeta σεβομαι απολυτα την γνωμη σου καθως και του κυριου Νικου και παλι,κανουμε μια συζητηση πιστευω χωρις ιχνος ισχυρογνωμονα,το περιοδικο οφειλε και οφειλει γενικως να παρουσιαζει τα γεγονοτα απο το Diesel gate και μετα καθως βλεπεται οτι οι μυνησεις που δεχεται οι vw και κακως μονο εκεινη εδω που τα λεμε για τα ψευδη στοιχεια ,μετρησεις και λογισμικα που τα δειχναν εντος οριων,αργοτερα ομως και οι υπολοιπες εταιρειες τωρα οπως γινεται με την Fiat βρεθηκε και εκεινη υπολογη ,ξερεις τι ειναι να εκπεμπει παραπανω απο 36 φορες του οριου ?δεν ειναι λογικο η ευρωπη να τα εχει μονιμως σε καραντινα?δεν εχουν παραδεχτει οι κατασκευαστες οτι η εξελιξη των ντιζελ δεν συμφερει γιατι καποια στιγμη με τις αληθινες μετρησεις στο δρομο δεν θα πιανουν τα ορια?δεν ειδες η μεγη εταιρεια η volvo ανακοινωσε οτι δεν θα ξανασχοληθει με κινητηρα?η suzuki καθως στο swift δεν ασχοληθηκε,αλλα δεν σημαινει το τελος των ντιζελ αυτο γιατι θα παραμεινουν ελαχιστοι κινητηρες απο 1600 κιβυκα και αυτα με συστημα ουριας,τι να κανουμε αυτη ειναι η αληθεια γιατι βρεθηκα πολλες φορες πισω σε ολοκαινουργια μοντελα και αισθανθηκα ενοχληση,και το αλλο θεμα οτι ο μισος πλυθησμος ειναι ανημερωτος το πως να συντηρησει εναν κινητηρα diesel ,για καποιο τροπο οντω η βενζινοκινηση εχει παρει πολυ τα πανω της.Η μερσεντες η τζαγκουαρντ και η αλφα ρομεο οπως και η αουντι πιστευουν στο μελλον των ντιζελ αλλα αν η ευρωπαικη ενωση περιορισει περισσοτερο το nox και το co2 καλα σε αυτο δεν εχει θεμα πολυ παρα στο nox εκει θα μαυρισει ο ουρανος μια και καλη.
Εγώ πήρα ένα ωραίο ντιζελακι για την επαρχία που κινουμε κι όταν ανεβαίνω Αθήνα έχω ένα ψιλοσαπακι 25ετιας βενζίνης του παππού μου επειδή σέβομαι το περιβάλλον της Αθήνας
Άρα λοιπόν βάση των δεδομένων σας παραδέχεστε έμμεσα πως παρά τη λάσπη τα τρία τελευταία χρόνια κυριάρχησαν στην Ελλάδα τα ντίζελ και αν τα βενζίνης τελευταία πούλησαν κανα δυο κομμάτια παραπάνω δεν είναι γιατί αγαπήθηκαν ξαφνικά από τον κόσμο, απλώς γέμισε χιλιαράκια και χίλια τριακοσάρια λόγω τιμής και τπτ παραπάνω, κι όποιος διαθέτει 15 χιλιάρικα και πάνω(η μειοψηφία δηλ. για νάμαστε αντικειμενική) δε νομίζω να γυρίσει καν να δει τα βενζινοκίνητα, να γιατί λοιπόν ισοφαριστηκαν τα ντίζελ, αν κι εγώ προσωπικά παντού καινούρια ντίζελ κοιτάζω οπότε μπορεί να είναι και στημένη η δημοσκόπηση και μη μου πείτε ότι στην Ελλάδα δεν ... συμβαίνουν αυτά.
Ανοίχτε και καμιά σαμπάνια,κόψτε και καμιά τούρτα εκεί στο περιοδικό με το κατόρθωμα σας να πανικοβάλλεται τον κοσμάκη,με την επιλεκτική και στητή "δημοσιογραφία" που κάνετε υπέρ συγκεκριμένων.Πάντως εγώ αν μπορούσα dieselara θα έπαιρνα και θα σας έγραφα κανονικά εκεί που πρέπει.να δούμε θα το περάσεις το σχόλιο όπως είναι ή θα το διαγράψεις όπως συνήθως κάνετε όταν δεν σου αρέσει αν ακούς αλήθειες.Ετσι και αλλιώς όλος ο κόσμος σας έχει πάρει χαμπάρι.
@Παναγιωτης,ναι το οτοτριτι μεσολάβησε για τις μειώσεις του πετρελαίου πανικοβάλλοντας τον κοσμάκη και με ημερήσιο πόλεμο κατά του πετρελαίου,αν αυτό δεν διαμορφώνει συνειδήσεις τότε τι είναι;η αντικειμενική και σωστή δημοσιογραφία κάθε τύπου δυστυχώς λείπει από την Ελλάδα.
Λογικό μου ακούγεται.. αφού έχετε τρομοκρατήσει τον κόσμο.. Το diesel πέθανε το diezel δεν μπαίνει στις πόλεις και τα σχετικά. Συγχαρητήρια απο ένα τπτ..
Ντίζελ έχω και αν το πουλήσω πάλι ντίζελ θα πάρω. Την οικονομία και την άνεση στην οδήγηση που μου δίνει η ροπή του δεν την αλλάζω με τίποτα.Κάνω τα ταξίδια μου οικονομικότατα με καταναλώσεις που δεν πρόκειται ποτέ να δουν τα βενζινοκίνητα και ειδικά τώρα που ο Έλληνας δεν θα αλλάζει ποτέ αυτοκίνητο άλλος ένας λόγος να πάρει ντίζελ αφού την διαφορά κόστους θα την κάλυπτε οπωσδήποτε. Τα "θύματα" που άκουσαν το autotriti και οποιοδήποτε άλλο μέσο "πληροφόρησης" να βρουν λεφτά να βάζουν βενζίνη και να σκέφτονται να κυκλοφορήσουν γιατί δεν τους βγάζουν τα λεφτά τους. Δυστυχώς στην Ελλάδα παρασυρόμαστε από φήμες και "φίλους" και δεν το παραδεχόμαστε......
Νικο,στο τελος θα μας πεις εσυ και καποιοι αλλοι οτι το Autotriti μεσολαβησε για τις μειωσεις των πωλησεων ντιζελ αχ Θεε μου το περιμενα να το ζησω και αυτο μια μερα.Σας αρεσει η δεν σας αρεσει το Diesel ειναι επιβλαβης καυσιμο για την υγεια μας οσο και πρωτυπα Euro 6 η 7 εχει,ευχομαι να εχει ολικη απαγορευση στα αστικα κεντρα των πολεων παγκοσμιως,το μελλον παραμενει με κινηση βενζινης ,αμιγως ηλεκτροκινηση ,και αποκλειστικη χρηση φυσικου αεριου,και μην εντυπωσιαστεις οτι κατα σειρα θα ειναι σε πωλησεις Βενζινη,φυσικο αεριο και τελευταια το φυσικο αεριο.Το πετρελαιο θα παραμεινει μονο για την παγκοσμια πραγωγη υλικων προιοντων και κατασκευων μπαταριων
Αγαπητε Jimmeta σεβομαι απολυτα την γνωμη σου καθως και του κυριου Νικου και παλι,κανουμε μια συζητηση πιστευω χωρις ιχνος ισχυρογνωμονα,το περιοδικο οφειλε και οφειλει γενικως να παρουσιαζει τα γεγονοτα απο το Diesel gate και μετα καθως βλεπεται οτι οι μυνησεις που δεχεται οι vw και κακως μονο εκεινη εδω που τα λεμε για τα ψευδη στοιχεια ,μετρησεις και λογισμικα που τα δειχναν εντος οριων,αργοτερα ομως και οι υπολοιπες εταιρειες τωρα οπως γινεται με την Fiat βρεθηκε και εκεινη υπολογη ,ξερεις τι ειναι να εκπεμπει παραπανω απο 36 φορες του οριου ?δεν ειναι λογικο η ευρωπη να τα εχει μονιμως σε καραντινα?δεν εχουν παραδεχτει οι κατασκευαστες οτι η εξελιξη των ντιζελ δεν συμφερει γιατι καποια στιγμη με τις αληθινες μετρησεις στο δρομο δεν θα πιανουν τα ορια?δεν ειδες η μεγη εταιρεια η volvo ανακοινωσε οτι δεν θα ξανασχοληθει με κινητηρα?η suzuki καθως στο swift δεν ασχοληθηκε,αλλα δεν σημαινει το τελος των ντιζελ αυτο γιατι θα παραμεινουν ελαχιστοι κινητηρες απο 1600 κιβυκα και αυτα με συστημα ουριας,τι να κανουμε αυτη ειναι η αληθεια γιατι βρεθηκα πολλες φορες πισω σε ολοκαινουργια μοντελα και αισθανθηκα ενοχληση,και το αλλο θεμα οτι ο μισος πλυθησμος ειναι ανημερωτος το πως να συντηρησει εναν κινητηρα diesel ,για καποιο τροπο οντω η βενζινοκινηση εχει παρει πολυ τα πανω της.Η μερσεντες η τζαγκουαρντ και η αλφα ρομεο οπως και η αουντι πιστευουν στο μελλον των ντιζελ αλλα αν η ευρωπαικη ενωση περιορισει περισσοτερο το nox και το co2 καλα σε αυτο δεν εχει θεμα πολυ παρα στο nox εκει θα μαυρισει ο ουρανος μια και καλη.
Εγώ πήρα ένα ωραίο ντιζελακι για την επαρχία που κινουμε κι όταν ανεβαίνω Αθήνα έχω ένα ψιλοσαπακι 25ετιας βενζίνης του παππού μου επειδή σέβομαι το περιβάλλον της Αθήνας
Άρα λοιπόν βάση των δεδομένων σας παραδέχεστε έμμεσα πως παρά τη λάσπη τα τρία τελευταία χρόνια κυριάρχησαν στην Ελλάδα τα ντίζελ και αν τα βενζίνης τελευταία πούλησαν κανα δυο κομμάτια παραπάνω δεν είναι γιατί αγαπήθηκαν ξαφνικά από τον κόσμο, απλώς γέμισε χιλιαράκια και χίλια τριακοσάρια λόγω τιμής και τπτ παραπάνω, κι όποιος διαθέτει 15 χιλιάρικα και πάνω(η μειοψηφία δηλ. για νάμαστε αντικειμενική) δε νομίζω να γυρίσει καν να δει τα βενζινοκίνητα, να γιατί λοιπόν ισοφαριστηκαν τα ντίζελ, αν κι εγώ προσωπικά παντού καινούρια ντίζελ κοιτάζω οπότε μπορεί να είναι και στημένη η δημοσκόπηση και μη μου πείτε ότι στην Ελλάδα δεν ... συμβαίνουν αυτά.
http://www.newsauto.gr/i-kivernisi-etimazi-apolito-perivallontologiko-egklima/