Αν και η ισχύς στην McLaren Senna περισσεύει, η Novitec φαίνεται πως δεν ασπάζεται τη συγκεκριμένη λογική.
Πιο «τούμπανο» από ποτέ η McLaren Senna
2.031 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2020)
Αν και η ισχύς στην McLaren Senna περισσεύει, η Novitec φαίνεται πως δεν ασπάζεται τη συγκεκριμένη λογική και έτσι πήρε την απόφαση να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το βρετανικό supercar.
Η εταιρεία βελτιώσεων άφησε ακλόνητο στη θέση του τον κινητήρα twin-turbo 4,0 λίτρων, ωστόσο τον ρύθμισε για να προσφέρει 902 ίππους και 888 Nm ροπής, αριθμός σαφώς μεγαλύτερος από τα 800 άλογα και τα 800 Nm ροπής που προσέφερε σε εργοστασιακή ρύθμιση.
Φυσικά η επιπλέον ισχύς έχει αντίκτυπο και στις επιδόσεις. Έχουμε και λέμε! Η τροποποιημένη Senna τώρα χρειάζεται μόλις 2,7 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα ή πιο απλά ένα δέκατο του δευτερολέπτου λιγότερο από το τυπικό μοντέλο. Ίσως πιο εντυπωσιακό αν είναι το γεγονός πως το 0-200 χλμ./ώρα γίνεται πλέον σε 6,5 δευτερόλεπτα, χρόνος βελτιωμένος κατά 0,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα παρέμεινε σταθερή και περιορίζεται στα 335 χλμ./ώρα.
Στα επιπρόσθετα στοιχεία συμπεριλαμβάνονται ένα εξειδικευμένο σύστημα εξάτμισης, ενώ μαζί με τη βελτίωση υπάρχει και η δυνατότητα να αλλαχτεί και το εξωτερικό φινίρισμα των απολήξεων της εξάτμισης σε ματ μαύρο ή γυαλιστερό ασημένιο. Στο αμάξωμα η Novitec δε θέλησε να προβεί σε επεμβάσεις, αλλά άλλαξε τους τροχούς εγκαθιστώντας ένα σετ Vossen που συνδυάζει τροχούς 21 ιντσών πίσω και 20 ιντσών μπροστά. Τα ελαστικά είναι Pirelli P Zero σε μεγέθη 325/25 ZR21 και 255/30 ZR20, αντίστοιχα.
Τέλος για το εσωτερικό η Novitec προσφέρει διάφορες επιλογές από δέρμα και Alcantara που διατίθενται σε πολλά χρώματα.