O CEO της Mercedes, κ. Ola Kallenius ξεκαθάρισε πως, αν και η Mercedes θα αφοσιωθεί στον ηλεκτρισμό, θα συνεχίσει να συμμετέχει στην Formula 1 με κινητήρες εσωτερικής καύσης που που θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.
Δεν έχει καμία πρόθεση να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα
Η Mercedes έχει ήδη ανακοινώσει πως σχεδιάζει να αναπτύξει πλατφόρμες που θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα από το 2025 και να πουλάει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας «όπου αυτό είναι δυνατό». Την ίδια στιγμή, η Formula 1 δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης τόσο σύντομα, αφού οι νέοι κανονισμοί για τα μοτέρ των μονοθεσίων δεν πρόκειται να εφαρμοστούν νωρίτερα από το 2026.
Τα τωρινά μονοθέσια κινούνται με ορυκτά καύσιμα με την προσθήκη αιθανόλης κατά 10% ενώ μετά το 2026, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα κινούνται με συνθετικά καύσιμα. Όπως δήλωσε πάντως ο Ola Kallenius σε διεθνή μέσα, η γερμανική εταιρεία «έχει αποφασίσει να πάρει το μονοπάτι της «απανθρακοποίησης» και το ίδιο θα συμβεί και στην Formula 1».
Δεν είναι έτοιμη η ηλεκτρική τεχνολογία για την F1
O Kallenius δήλωσε επίσης πως αν και τα μονοθέσια της F1 μετά το 2026 θα εξοπλίζονται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τα μοτέρ «θα χρησιμοποιούνται σαν εργαστήριο για να αναπτυχθούν «πράσινα» υγρά καύσιμα». Σύμφωνα με τον Kallenius, η ηλεκτρική τεχνολογία δεν έχει ωριμάσει αρκετά για να την υιοθετήσουν τα μονοθέσια της F1.
O Ola Kallenius έδωσε επίσης την δική του απάντηση όταν ρωτήθηκε για το εάν θα συγχωνευτεί η Formula 1 με την Formula 1 σημειώνοντας: «Δεν θέλω να σπεκουλάρω. Αυτό που γνωρίζω είναι πως η F1 θα είναι πάντα η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού».
Δεν έχει καμία πρόθεση να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα
- Η μάρκα θέλει να πουλάει μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2030
- Δεν είναι έτοιμη η ηλεκτρική τεχνολογία για την F1
- Τι λέει o CEO της Mercedes για συγχώνευση Formula 1 και Formula E
Ποιο πιστεύετε πως θα είναι το μέλλον της F1; Θα συνεχίσει με θερμικά μοτέρ ή θα αναγκαστεί να ασπαστεί τον ηλεκτρισμό;