H Daihatsu εξέπληξε πολλούς ανθρώπους στην φετινή έκθεση Japan Mobility Show όταν παρουσίασε ένα νέο concept αυτοκίνητο Copen. Περιέργως, το αυτοκίνητο αυτό, όχι μόνο ήταν πισωκίνητο αντί για εμπροσθιοκίνητο, όπως η προηγούμενη γενιά του αλλά είχε επίσης αρκετά αυξημένες διαστάσεις, που το έκαναν ελάχιστα μικρότερο από ένα Mazda MX-5.
Το μεγαλύτερο αμάξωμα έδωσε την δυνατότητα στους μηχανικούς της Daihatsu να τοποθετήσουν κάτω από το καπό, στη θέση του λιλιπούτειο των 0,66 λίτρων, έναν μεγαλύτερο κινητήρα, για τον οποίον οι πληροφορίες ανέφεραν πως έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρα, χωρίς ωστόσο να γίνει γνωστή η ιπποδύναμή του και οι επιδόσεις του.
Θέλει να κάνει εξαγωγή το Copen η Daihatsu
Γιατί όμως η εταιρεία επιλέγει να μεγαλώσει τις διαστάσεις του Copen; Η απάντηση δόθηκε από ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της Daihatsu, ο οποίος δήλωσε: «Η ιδέα πίσω από το Copen ήταν ότι εάν γίνει ένα κανονικό sportscar η ζήτηση για αυτό θα αυξηθεί και επίσης θα είναι πιο εύκολο να προσφερθεί σε αγορές μακριά από την Ιαπωνία». Με άλλα λόγια, το Copen θα μπορούσε να μεταμορφωθεί σε ένα πισωκίνητο sportscar με ισχυρό μοτέρ και να αρχίσει να πωλείται σε αγορές όπως η Ευρώπη. Δημοσιεύματα αναφέρουν ακόμη και πως θα μπορούσε να πάρει τα εμβλήματα της Toyota, μιας και οι δύο εταιρείες συνεργάζονται κάτι παραπάνω από στενά τα τελευταία χρόνια, και η Toyota θα ήθελε ένα roadster για να το τοποθετήσει κάτω από το GR86.
Εσύ θα ήθελες να δεις ένα νέο Copen με πίσω κίνηση και πιο ισχυρό μοτέρ; Θα μπορούσε να ξεπεράσει σε το MX-5; Τι λες;