ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πισωκίνητο ή προσθιοκίνητο με «ροπάρα από το ρελαντί»;

Πισωκίνητο ή προσθιοκίνητο με «ροπάρα από το ρελαντί»;

2.768 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2022)

Πλέον η πίσω κίνηση δεν είναι προνόμιο των premium. Επιστρέφει με τα ηλεκτρικά και πλέον διαλέγεις ότι γουστάρεις. Το θέμα είναι, τι θα διάλεγες, πίσω κίνηση όπως παλιά, ή μπροστά γιατί έτσι έμαθες;

Πόση σημασία έχει τώρα ο άξονας κίνησης;

Αν όλα τα ηλεκτρικά είναι «λευκές συσκευές» και χωρίς μοτέρ «δεν έχουν ψυχή», τότε το αν περνούν την κίνηση στο δρόμο με τους εμπρός ή τους πίσω τροχούς, δεν θα έχει σημασία. Ή μήπως έχει; Ή μήπως τελικά έχουν και τα ηλεκτρικά ψυχή;
 
Βλέπεις η «βόμβα» που έριξε η ηλεκτροκίνηση στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν άφησε τίποτα στη θέση του. Μέχρι πρότινος, η λογική ήταν πως όλα τα αυτοκίνητα είναι προσθιοκίνητα, εκτός αν πας σε Mercedes ή BMW, ή και πιο ακριβά ή πιο ειδικά μοντέλα. Και η συζήτηση για το εμπρός ή πίσω κίνηση είχε κλείσει. Τώρα ξανανοίγει.
 
Τώρα είμαστε ξανά στη δεκαετία του 70 και του 80, που άλλες μάρκες έχουν κίνηση εμπρός, άλλες πίσω, αλλά μοντέλα έτσι άλλα αλλιώς, ακόμη και στην ίδια μάρκα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δες για παράδειγμα το Kia EV6. Πίσω κίνηση στη βασική, 4κίνηση σε άλλες εκδόσεις. Το Niro όμως ως ηλεκτρικό είναι μόνο προσθιοκίνητο. Ή βάλε το αμιγώς ηλεκτρικό της Skoda, το Enyaq, βασικά πισωκίνητο. Ενώ το αμιγώς ηλεκτροκίνητο νέο Renault Megane, προσθιοκίνητο.
 
Η τράπουλα ανακατεύτηκε τελείως, και ότι και να λένε οι κακές γλώσσες, όσο και να κράζουν τα ηλεκτρικά, η αγορά αρχίζει να βλέπει τις διαφορές, και τα διλήμματα επανέρχονται. Δεν υπάρχει κανόνας, δεν υπάρχει παράδοση, υπάρχει μόνο ουσία. Τι θες, γιατί το θες, και πως το θες.
 
Και ο κινητήριος άξονας το μόνο που έχει να φέρει στη συζήτηση, είναι η προσωπική προτίμηση. Δεν μιλάμε δηλαδή για κάποιο χαρακτηριστικό που έχει να κάνει με την πρακτικότητα. Μιλάμε για ένα τεχνικό στοιχείο που έχει να κάνει με εσένα. Τι θες. Και αυτό κάνει το (ηλεκτρικό) αυτοκίνητο, ένα αυτοκίνητο που θα αγοράσεις από άποψη για το πως το θες. Αυτό είναι που λέμε πως κάνει το αυτοκίνητο να έχει «ψυχή».
 
Και επί της ουσίας; Πίσω ή εμπρός κίνηση; Και γιατί; Είναι η συνήθεια της εμπρός κίνησης, τόσο στη χρήση, την οδήγηση και την οδική συμπεριφορά σημαντική; Περιμένεις η πίσω κίνηση να κάνει το αμάξι πιο σπορ; Ή να «διπλώνει» στις στροφές; Τι λες; Πόση σημασία έχει για εσένα ο άξονας κίνησης τώρα που έχεις (ξανά) την δυνατότητα να επιλέξεις; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
MINETTA AYTOKINHTO KAI KATOIKIA