Η Kia θα λανσάρει το 2017 ένα πισωκίνητο sports sedan μοντέλο, το οποίο θα φέρει κινητήρες 2,0 – 3,0 λίτρων (στη φωτό το Kia Novo Concept του 2015).
Πισωκίνητο sports sedan
2.758 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2016)
Μέσα στο 2017 η Kia θα λανσάρει ένα πισωκίνητο sports sedan μοντέλο, με το οποίο φιλοδοξεί να μπει σφήνα στο γερμανικό «κατεστημένο» των Audi, BMW και Mercedes.
Όλες οι εταιρείες – μέλη κάθε ομίλου, προσπαθούν να διαφοροποιηθούν από τις «αδελφές» φίρμες, ώστε να αποκτήσουν τη δική τους ταυτότητα, κάτι που να τις χαρακτηρίζει και να τις κάνει να ξεχωρίζουν.Το ίδιο συμβαίνει και στον όμιλο των Hyundai – Kia, με τη δεύτερη να επιχειρεί να αποκτήσει μια πιο νεανική και σπορτίφ εικόνα, σε σχέση με τη «μαμά» Hyundai. Σε αυτή τη λογική, λοιπόν, κάποια στιγμή μέσα στο 2017 θα δούμε ένα πισωκίνητο sports sedan μοντέλο από την Kia, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για έναρξη της παραγωγής τον Μάιο του 2017.Η κορεάτικη εταιρεία φιλοδοξεί με αυτό το μοντέλο που φέρει την κωδική ονομασία CK, να μπει σφήνα στο γερμανικό «κατεστημένο», να ανταγωνιστεί δηλαδή premium μοντέλα των Audi, BMW και Mercedes. Επιπλέον, στο παιχνίδι της πίσω κίνησης μπήκε και η Alfa Romeo με τη νέα Giulia.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΑναφέρεται πως το νέο κορεάτικο μοντέλο θα είναι μικρότερο από το επίσης πισωκίνητο Genesis Coupe του 2010, την πρώτη δηλαδή απόπειρα του ομίλου στη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα. Λέγεται πως θα εξοπλίζεται με τρεις κινητήρες χωρητικότητας 2.0, 2.2 και 3.0 λίτρων.Πιθανότατα το νέο πόνημα των Κορεατών θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Σεούλ, με ετήσιο ρυθμό 60.000 μονάδων. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που «παίζει» η Kia με την πίσω κίνηση. Όλα άρχισαν το 2011 με την παρουσίαση του GT concept, του οποίου ο V6 turbo κινητήρας των 3.3 λίτρων, έστελνε τους 390 ίππους του στον πίσω άξονα του πρωτότυπου.
Η Kia φιλοδοξεί με αυτό το μοντέλο να μπει σφήνα στο γερμανικό «κατεστημένο», να ανταγωνιστεί δηλαδή premium μοντέλα των Audi, BMW και Mercedes (στη φωτό το Kia GT Concept του 2011).
Ετσι ειναι καποια στιγμή το χέρι θα βαρεσει το κεφαληΤο αφεντικο της vw παραδέχτηκε οτι δεν μπορουν να τα βαλουν με τους κορεατες