Νέες πληροφορίες σχετικά με την αναδιάρθρωση που θα κάνει η Honda στην γκάμα της ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, ύστερα από κάποιες διευκρινίσεις που έκανε ο CEO της Honda, κ. Τakahiro Ηachigo.
Όπως έγινε γνωστό, η ιαπωνική μάρκα θα ακολουθήσει το παράδειγμα της VW με την MQB και της Τοyota με την TNGA πλατφόρμα και θα αναπτύξει ένα νέο δάπεδο κάτω από το όνομα «Global Architecture» με σκοπό να βασίσει πάνω της τα περισσότερα, αν όχι όλα, μελλοντικά μοντέλα της. Όλα τα αυτοκίνητα που θα την χρησιμοποιήσουν θα μοιράζονται περίπου το 70% των εξαρτημάτων εκείνων που έχουν να κάνουν με τους κινητήρες και τον εξοπλισμό της καμπίνας, αλλά θα έχουν φυσικά πλήρως νέα σχεδίαση ανάλογα με την κατηγορία. Η νέα πλατφόρμα αποκαλύφθηκε πως θα κάνει το ντεμπούτο της σε ένα νέο μοντέλο που θα αφορά την παγκόσμια αγορά το επόμενο έτος.
Επιπλέον, ξεκαθαρίστηκε πως τελικά η Honda δεν θα «κόψει» μοντέλα από την γκάμα της αλλά θα περιορίσει σημαντικά τον προαιρετικό εξοπλισμό με τον οποίο αυτά προσφέρονται, όπως για παράδειγμα κάποιους συνδυασμούς χρωμάτων. Προχωρώντας, ο Hachigo αποκάλυψε κάποια πρώτα στοιχεία για τα μελλοντικά μοντέλα λέγοντας πως θα δοθεί έμφαση στο λανσάρισμα υβριδικών εκδόσεων που θα αποτελούνται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Ένα από αυτά θα είναι πιθανότητα και το επόμενης γενιάς Jazz που θα ντεμπουτάρει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο αυτό το φθινόπωρο.
Η Ηοnda θέλει μέχρι το 2025 να μειωθούν τα έξοδα της που έχουν να κάνουν με την παραγωγή αυτοκινήτων κατά 10% και να μειώσει τις εργατοώρες κατά 30%, ώστε να επενδύσει περισσότερο χρόνο και χρήμα στην Έρευνα και Ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.