3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το υβριδικό CR-V, που θα κάνει το ντεμπούτο του στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη, είναι ο προάγγελος του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Honda επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Πλησιάζει το Honda CR-V Hybrid
5.206 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2017)
Η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει το CR-V Hybrid Prototype στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη.
Το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του ιαπωνικού SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση. Φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο από τον προκάτοχό του, το Hybrid Prototype του νέου CR-V είναι ανανεωμένο αισθητικά, με «στήσιμο» που ορίζεται από μυώδεις θόλους των τροχών.
Το σύστημα δύο μοτέρ i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson χωρητικότητας 2,0 λτ. για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.
Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Το υβριδικό σύνολο τους Honda CR-V αποτελείται από ένα 2-λιτρο μοτέρ βενζίνης που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το σύστημα δύο μοτέρ i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, έναν i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson χωρητικότητας 2,0 λτ. για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.
Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία «on-demand» στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.
Πέραν αυτού, το CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 VTEC Turbo βενζινοκινητήρα της Honda, με δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού, είτε ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση, ενώ δεν θα κυκλοφορήσει με κινητήρα diesel στις Ευρωπαϊκές αγορές.
Τέλος, περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο SUV της ιαπωνικής μάρκας όσον αφορά την Ευρώπη θα επιβεβαιωθούν όταν αποκαλυφθεί το μοντέλο παραγωγής στις αρχές της επόμενης χρονιάς, με το επίσημο ντεμπούτο του στις ευρωπαϊκές αγορές να λαμβάνει χώρα εντός του 2018.