ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποια Tesla; H νέα Mercedes CLA θα έχει καλύτερη αυτονομία και φόρτιση

 Σχολιάστε 
65.559 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2024)
Ποια Tesla; H νέα Mercedes CLA θα έχει καλύτερη αυτονομία και φόρτιση

Ποια Tesla; H νέα Mercedes CLA θα έχει καλύτερη αυτονομία και φόρτιση

- Η επόμενη Mercedes CLA έρχεται το 2025 με υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις
- Με νέα πλατφόρμα που έχει διπλή τάση από την Tesla και θα φορτίζει για 400 χλμ. σε 15 λεπτά
- Οι νέες GLA και GLB θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και υπόσχονται αυτονομίες 700+ χλμ.
- Παρότι ηλεκτρική, η νέα πλατφόρμα θα επιτρέψει και εκδόσεις με μοτέρ βενζίνης, δίνοντας παράταση στα μοτέρ

Η επόμενη Mercedes CLA έρχεται το 2025 με υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις

Μπορεί η Tesla να βρέθηκε μπροστά όσο ο ανταγωνισμός προσπαθούσε να βάλει μπρος τα ηλεκτρικά του όνειρα χωρίς να γκρεμίσει το θερμικό του παρελθόν, όμως στην τρίτη γενιά ηλεκτρικών, μάρκες όπως η Mercedes φαίνεται πως δεν αφήνουν άλλο περιθώριο στην Tesla. Μπορεί η νέα CLA να το κάνει;
 
Την είδαμε ως πρωτότυπο πέρσι το Σεπτέμβριο και τώρα περιμένουμε την έκδοση παραγωγής για το 2025. Αναμένεται να αλλάξει ελάχιστα σχεδιαστικά από την CLA Prototype και να έχει την πιο προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της αγοράς. Η Mercedes όμως δεν ξεχνά τι θέλει ο κόσμος, και έτσι παρότι η CLA πατάει στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MMA, η εξέλιξή της έγινε ώστε να είναι ηλεκτρική αλλά με δυνατότητα και για θερμικές εκδόσεις. Και η CLA θα έχει και από τα δύο.

Με νέα πλατφόρμα που έχει διπλή τάση από την Tesla και θα φορτίζει για 400 χλμ. σε 15 λεπτά

Εκεί που η νέα CLA θέλει να κάνει «τίτλους» είναι στη νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που θα λανσάρει. Εκτός από την πολύ προηγμένη πλατφόρμα, η CLA θα έχει σύστημα 800V, διπλή τάση δηλαδή από την Tesla, και θα μπορεί να προσφέρει, με την κατάλληλη αεροδυναμική, 750 χιλιόμετρα αυτονομίας, ένα νούμερο που μέχρι τώρα είχαν μόνο τα diesel. Αυτή την κατάλληλη αεροδυναμική την προσφέρει σίγουρα η CLA χάρη στο χαμηλό της προφίλ και τους τρεις όγκους της. Επιπλέον, με σύστημα φόρτισης 300kW, η CLA θα μπορεί να φορτίσει σε μόλις 15 λεπτά αρκετά για να καλύψει 400 χλμ.
 

Οι νέες GLA και GLB θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και υπόσχονται αυτονομίες 700+ χλμ.

Αν και η αεροδυναμική δεν θα επιτρέψει στα ψηλότερα μοντέλα της γκάμας να «πιάσουν» την ίδια αυτονομία, τόσο η GLA όσο και η GLB, που θα χτιστούν επίσης στην πλατφόρμα MMA, θα βρεθούν με τη σειρά τους στην κορυφή της κατηγορίας τους. Τα δύο SUV είναι τα μόνα άλλα μοντέλα της υπάρχουσας γκάμας που θα διατηρηθούν, αφού τόσο η χάτσμπακ A-Class, όσο και η σεντάν έκδοση δεν θα έχουν αντικαταστάτες. 

Παρότι ηλεκτρική, η νέα πλατφόρμα θα επιτρέψει και εκδόσεις με μοτέρ βενζίνης, δίνοντας παράταση στα μοτέρ

Σε καλύτερα νέα όμως, παρότι η πλατφόρμα MMA είναι βασικά ηλεκτρική, η Mercedes έχει εξηγήσει πως δεν θα άφηνε τους θερμικούς κινητήρες τόσο σύντομα. Έτσι μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η CLA, η GLA και η GLB θα έχουν και εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες. Αυτοί θα πλαισιώνονται είτε με ήπια υβριδικά ή πλήρως υβριδικά σύνολα, ενώ μιλάμε πάντα για τις πιο πρόσφατες εκδόσεις αυτών των κινητήρων που θα τους επιτρέπει να είναι εντός των ορίων των νέων κανονισμών ρύπων. Κάτι που δεν στοίχισε λίγο στη Mercedes την ώρα που περίμενε από το 2027 να είναι μόνο ηλεκτρικά τα μοντέλα αυτά.
 
Και αυτό το κόστος, μαζί με το πακέτο τεχνολογίας στην καμπίνα, το νέο επίπεδο αυτονομίας 3 που επιτρέπει στον οδηγό να διαβάζει email χωρίς χέρια στο τιμόνι, και το πακέτο ηλεκτροκίνησης, δεν θα είναι μικρό, με ανατιμήσεις κοντά στο 20% σε σχέση με τα σημερινά μοντέλα. Με αυτό το δεδομένο, η Tesla θα μπορεί να ανταγωνιστεί πλέον όχι σε επίπεδο τεχνολογίας αλλά κόστους, ως η πιο budget μάρκα. Τι λες όμως, δεν αξίζει μια CLA;

EPILEGONTAS LEASING
EGYHSH ELASTIKON