Ποια μάρκα αξίζει περισσότερο; Δείτε τη σχετική λίστα.
Ποια μάρκα αξίζει περισσότερο;
13.289 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2016)
Ποια είναι η Νο1 μάρκα αυτοκινήτου στη σχετική λίστα με τις πολυτιμότερες μάρκες της αυτοκίνησης και όχι μόνο; Toyota, BMW, Mercedes, Honda, VW ή κάποια άλλη;
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος δημοσιεύτηκε η έρευνα της Best Global Brands από την Interbrand και σε αυτή περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων αρκετές εταιρείες αυτοκινήτου. Η σχετική λίστα αποτιμά την αξία των εταιρειών και σύμφωνα με αυτή στην πρώτη θέση της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται η Toyota, η οποία σύμφωνα με την έρευνα αξίζει 53,580 δισ. δολάρια.
Η ιαπωνική μάρκα μέσα σε τρία χρόνια έχει καταφέρει να ανέβει από την 8η στην 5η θέση της γενικής κατάταξης (η οποία περιλαμβάνει όλες τις μάρκες) ενώ είναι σταθερά πάνω από τις υπόλοιπες εταιρείες αυτοκινήτου.
Πίσω της τερμάτισαν οι Mercedes-Benz και BMW με εκτιμώμενη αξία τα 43,490 δισ. δολάρια και 41,535 δισ. δολάρια αντίστοιχα. Πιο κάτω συναντάμε τις Honda, Ford, Hyundai, Audi, Volkswagen, Nissan, Porsche Kia, Land Rover και MINI.
Όσον αφορά τις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάστασης της λίστας, στην πρώτη τριάδα δεν είχαμε κάποια αλλαγή σε σχέση με το 2015, καθώς πρώτη παρέμεινε η Apple, με εκτιμώμενη αξία τα 178,119 δισ. δολάρια, δεύτερη η Google με αξία 133,252 δισ. δολάρια και τρίτη η Coca Cola με αξία 73,102 δισ. δολάρια.
Εδω τα πραγματα ξεκθαριζουν σχετικα με την πρωτια στον χωρο της βιομηχανιας αυτοκινητου.
Η Toyota στην 5τη θεση της παγκοσμιας καταταξης με αξια 53,580 δισ. δολ. και ανοδο +9% και απο την αλλη η vw στην 40στη θεση...σε πολυ εκτιμηση την εχουν βλεπω....χαχαχα.....με μειωση -9% και αξια μολις στα 11.436 δισ.δολ. δηλαδη 5 φορες περιπου κατω απο την πρωτη toyota!!!
Χαοτικες διαφορες που δειχνουν την αξια αρχων ποιοτητα και παραγωγικης διαδικασιας εμπιστοσυνης και αποδοχης στο παγκοσμιο κοινο που απολαμβανει ο κολοσσος της ιαπωνιας.
Αντε τωρα να μας πειτε οτι ξεφυγε στης πωλησεις ο γερμανικο ομιλος ανεβαζοντας τα ποσοστα του οταν κατρακυλα στο πηγαδι της ανυπαρξιας και βλεπει με.....τηλεσκοπιο την κορυφαια παραγωγο του πλανητη στα οχηματα Toyota!!!
Τα μεγεθη θυμιζουν σε σχεση toyota-vw σουπερ μαρκετ με.....μπακαλικο!!
Θα επιλεξω πεντε μαρκες. Την Opel λογω του αδιαμφισβητητου ονοματης της με εμφαση στην ποιοτητα, την αξιοπιστια, την τεχνολογια και την σπορ οδικη συμπεριφορα. Επισης τις υπεροχες BMW και Mercedes λογω ολων των παραπανω συν φυσικα την χλιδη και την πολυτελεια. Eπισης, φυσικα την Τoyota, λογω της αξιοπιστιας της. Θα κλεισω με τη Nissan για την αντοχη της και την αξιοιστια της, και φυσικα λογω της μακρας παραδοσης που εχει σε γνησια σκληροτραχηλα offroad οχηματα.
Γιάννη που πάντα είσαι με διαφορετικά ονόματα, ΝΟΜΙΚΑ ΑΝ ΣΕ ΒΓΑΛΩ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΘΑ ΚΛΑΙΣ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΔΑΚΡΥ.-
ΣΕ ΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ ΠΕΡΙ ΜΠΟΥΡΔΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
Άκυρος είναι ο δικός σου συλλογισμός όπως πάντα, κάτι θέλει να μας πει ο άνθρωπος και τον ρωτάω, ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΞΕΡΟΛΑΣ, ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΙΣΑΙ και το έχω διαπιστώσει, απλά η ανοχή έχει τα όρια της.
Αναφορά προς εσένα φανερά, κύριες, κύριοι του auto triti, επιφυλάσσομαι παντώς νομίμου δικαιώματος μου προς το παληκάρι με τα πολλά ονόματα.-
ΕΠΙ ΦΑΝΕΡΟΥ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ AUTO TRITI,
@loukia οπως παντα μπουρδες χωρις νοημα οπου και αν γραψεις οτι και αν γραψεις! @ΑΚ αυτα που γραφεις δεν εχουν κανενα νοημα σε σχεση με την ερευνα και τα brands των εταιρειων και γιατι ειναι στη θεση που ειναι οποτε ακυρος ο συλλογισμος σου!
ΑΚ δεν κατάλαβα αν είστε κύριος ή κυρία, όμως η Interbrand είναι μια από τις δεκάδες εταιρείες που διεξάγουν αυτού του είδους τις έρευνες..., ούτε η μεγαλύτερη, ούτε η πιο αξιόπιστη είναι... Οι αντίστοιχες εταιρείες στην Ιταλία βγάζουν τη Ferrari πρώτη, στην Ιαπωνία την Toyota, στην Κορέα τη Samsung κ.τ.λ. οπότε ΤΙ;
Δεν μας λέει κάτι καινούργιο η έρευνα, μια απλή διαπίστωση κάνει, πως δηλαδή για το τρέχον έτος αυτή είναι η σειρά των εταιρειών....τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο...
Αυτοί που υποστηρίζουν συγκεκριμένες εταιρείες ξέρουν πολύ καλά γιατί το κάνουν...
Αν για παράδειγμα η ferrari, τα οχήματα της δεν ξαναμούν στη συγκεκριμένη λίστα, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΑ;
...δηλαδή εσείς περιμένατε αυτή τη λίστα για να κατατάξετε τις εταιρείες βάση χρηματοοικονομικών όρων; Θεωρείτε οτι αυτή η λίστα έχει ή πρέπει να διαμορφώσει την άποψη όλων όσων υποστηρίζουν μια ομάδα-εταιρεία ή βάση των χρηματοικονομικών της όρων;
Εάν η Ferrari για παράδειγμα δεν ήταν στη λίστα, αυτό αλλάζει κάτι στους fun της σε όλο τον κόσμο;
Πόσες εταιρείες έχει η vw και πόσες η toyota;Αναλογικά αν το πάμε βάση οικονομικών ποιά είναι χρηματοοικονομικά "πιο δυνατή" τελικά;
Και όπως γνωρίζετε χρηματοοικονομικά το κράτος στην Γερμανία χρηματοδοτεί την vw 30% μέτοχος δηλώνει, δήλωνε επακριβώς τώρα που γράφω δεν το είδα καλά...αν η Ελλάδα χρηματοδοτήσει την ολυμπιακή για παράδειγμα τότε χρηματοοικονομικά είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.-
Πόσο χρηματοδοτεί το κράτος την toyota τελικά;
Και βάση χρηματοοικονομικών σαν κράτος η Ιαπωνία είναι καλύτερα ή η Γερμανία;
H σοβαρή επιλογή μιας εταιρίας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Περιβάλλον πραγματοποιείται κυρίως με Χρηματοοικονομικούς όρους.
Αυτό σημαίνει ότι προηγείται η εξέταση των Οικονομικών της καταστάσεων σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα,τους Ισολογισμούς,το Ισοζύγιο κλπ.
Η έρευνα της Best Global Brands από την Interbrand δεν απαξιώνεται, όμως αποτελεί πρωτίστως ένα εργαλείο Marketing που δεν λέει όλη την αλήθεια.
Οι φίλοι της Toyota καλά θα κάνουν να είναι πιο προσεκτικοί για να μην εκτεθούν σε διαφημιστικές επιπολαιότητες διότι αυτή η έρευνα πετάει την μπάλα 'εκτός γηπέδου΄.
Εντός αγωνιστικού χώρου τα αποτελέσματα είναι τελείως διαφορετικά υπέρ του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων παγκοσμίως δηλαδή της VW !
Εδω τα πραγματα ξεκθαριζουν σχετικα με την πρωτια στον χωρο της βιομηχανιας αυτοκινητου. Η Toyota στην 5τη θεση της παγκοσμιας καταταξης με αξια 53,580 δισ. δολ. και ανοδο +9% και απο την αλλη η vw στην 40στη θεση...σε πολυ εκτιμηση την εχουν βλεπω....χαχαχα.....με μειωση -9% και αξια μολις στα 11.436 δισ.δολ. δηλαδη 5 φορες περιπου κατω απο την πρωτη toyota!!! Χαοτικες διαφορες που δειχνουν την αξια αρχων ποιοτητα και παραγωγικης διαδικασιας εμπιστοσυνης και αποδοχης στο παγκοσμιο κοινο που απολαμβανει ο κολοσσος της ιαπωνιας. Αντε τωρα να μας πειτε οτι ξεφυγε στης πωλησεις ο γερμανικο ομιλος ανεβαζοντας τα ποσοστα του οταν κατρακυλα στο πηγαδι της ανυπαρξιας και βλεπει με.....τηλεσκοπιο την κορυφαια παραγωγο του πλανητη στα οχηματα Toyota!!! Τα μεγεθη θυμιζουν σε σχεση toyota-vw σουπερ μαρκετ με.....μπακαλικο!!
Συμφωνώ απόλυτα με τον Πειραιώτη!
Θέλουμε να γράψετε και την δικιά σας γνώμη - άποψη αγαπητό autotriti,και όχι μόνο οι αναγνώστες σας.Περιμένουμε λοιπόν και την δικιά σας άποψη.
Θα επιλεξω πεντε μαρκες. Την Opel λογω του αδιαμφισβητητου ονοματης της με εμφαση στην ποιοτητα, την αξιοπιστια, την τεχνολογια και την σπορ οδικη συμπεριφορα. Επισης τις υπεροχες BMW και Mercedes λογω ολων των παραπανω συν φυσικα την χλιδη και την πολυτελεια. Eπισης, φυσικα την Τoyota, λογω της αξιοπιστιας της. Θα κλεισω με τη Nissan για την αντοχη της και την αξιοιστια της, και φυσικα λογω της μακρας παραδοσης που εχει σε γνησια σκληροτραχηλα offroad οχηματα.
Χιουνται και Σαγιογκ
@Λουκια:Δε πιστευω να πιστευεις πως ειμαι ο Γιαννης;;Ναι μεν γραφω σε αυτο το στυλ αλλα παντα δινω ενα χιουμοριστικο τονο στα σχολια μου!
Γιάννη που πάντα είσαι με διαφορετικά ονόματα, ΝΟΜΙΚΑ ΑΝ ΣΕ ΒΓΑΛΩ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΘΑ ΚΛΑΙΣ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΔΑΚΡΥ.- ΣΕ ΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ ΠΕΡΙ ΜΠΟΥΡΔΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. Άκυρος είναι ο δικός σου συλλογισμός όπως πάντα, κάτι θέλει να μας πει ο άνθρωπος και τον ρωτάω, ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΞΕΡΟΛΑΣ, ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΙΣΑΙ και το έχω διαπιστώσει, απλά η ανοχή έχει τα όρια της. Αναφορά προς εσένα φανερά, κύριες, κύριοι του auto triti, επιφυλάσσομαι παντώς νομίμου δικαιώματος μου προς το παληκάρι με τα πολλά ονόματα.- ΕΠΙ ΦΑΝΕΡΟΥ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ AUTO TRITI,
@loukia οπως παντα μπουρδες χωρις νοημα οπου και αν γραψεις οτι και αν γραψεις! @ΑΚ αυτα που γραφεις δεν εχουν κανενα νοημα σε σχεση με την ερευνα και τα brands των εταιρειων και γιατι ειναι στη θεση που ειναι οποτε ακυρος ο συλλογισμος σου!
ΑΚ δεν κατάλαβα αν είστε κύριος ή κυρία, όμως η Interbrand είναι μια από τις δεκάδες εταιρείες που διεξάγουν αυτού του είδους τις έρευνες..., ούτε η μεγαλύτερη, ούτε η πιο αξιόπιστη είναι... Οι αντίστοιχες εταιρείες στην Ιταλία βγάζουν τη Ferrari πρώτη, στην Ιαπωνία την Toyota, στην Κορέα τη Samsung κ.τ.λ. οπότε ΤΙ; Δεν μας λέει κάτι καινούργιο η έρευνα, μια απλή διαπίστωση κάνει, πως δηλαδή για το τρέχον έτος αυτή είναι η σειρά των εταιρειών....τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο... Αυτοί που υποστηρίζουν συγκεκριμένες εταιρείες ξέρουν πολύ καλά γιατί το κάνουν... Αν για παράδειγμα η ferrari, τα οχήματα της δεν ξαναμούν στη συγκεκριμένη λίστα, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΑ; ...δηλαδή εσείς περιμένατε αυτή τη λίστα για να κατατάξετε τις εταιρείες βάση χρηματοοικονομικών όρων; Θεωρείτε οτι αυτή η λίστα έχει ή πρέπει να διαμορφώσει την άποψη όλων όσων υποστηρίζουν μια ομάδα-εταιρεία ή βάση των χρηματοικονομικών της όρων; Εάν η Ferrari για παράδειγμα δεν ήταν στη λίστα, αυτό αλλάζει κάτι στους fun της σε όλο τον κόσμο; Πόσες εταιρείες έχει η vw και πόσες η toyota;Αναλογικά αν το πάμε βάση οικονομικών ποιά είναι χρηματοοικονομικά "πιο δυνατή" τελικά; Και όπως γνωρίζετε χρηματοοικονομικά το κράτος στην Γερμανία χρηματοδοτεί την vw 30% μέτοχος δηλώνει, δήλωνε επακριβώς τώρα που γράφω δεν το είδα καλά...αν η Ελλάδα χρηματοδοτήσει την ολυμπιακή για παράδειγμα τότε χρηματοοικονομικά είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.- Πόσο χρηματοδοτεί το κράτος την toyota τελικά; Και βάση χρηματοοικονομικών σαν κράτος η Ιαπωνία είναι καλύτερα ή η Γερμανία;
H σοβαρή επιλογή μιας εταιρίας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Περιβάλλον πραγματοποιείται κυρίως με Χρηματοοικονομικούς όρους. Αυτό σημαίνει ότι προηγείται η εξέταση των Οικονομικών της καταστάσεων σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα,τους Ισολογισμούς,το Ισοζύγιο κλπ. Η έρευνα της Best Global Brands από την Interbrand δεν απαξιώνεται, όμως αποτελεί πρωτίστως ένα εργαλείο Marketing που δεν λέει όλη την αλήθεια. Οι φίλοι της Toyota καλά θα κάνουν να είναι πιο προσεκτικοί για να μην εκτεθούν σε διαφημιστικές επιπολαιότητες διότι αυτή η έρευνα πετάει την μπάλα 'εκτός γηπέδου΄. Εντός αγωνιστικού χώρου τα αποτελέσματα είναι τελείως διαφορετικά υπέρ του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων παγκοσμίως δηλαδή της VW !