11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποια έκδοση Hyundai i30 να αγοράσω;
119.289 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2022)
Δημοφιλής επιλογή στην κατηγορία των μικρομεσαίων, το Hyundai i30 προσφέρεται σε hatchback, fastback και station wagon αμάξωμα. Ποια έκδοση και με ποιον κινητήρα μου ταιριάζει περισσότερο;
Με 22 συνολικά επιλογές
Η ευρεία γκάμα του Hyundai i30 περιστρέφεται γύρω από τον αριθμό «22» ! Τόσες είναι οι συνολικές επιλογές για όποιον θέλει να αγοράσει το ανανεωμένο τρίτης γενιάς κορεατικό μικρομεσαίο. Η ποικιλία προτάσεων αφορά είτε το αμάξωμα μιας και διατίθεται σε hatchback, fastback και station wagon έκδοση, είτε το είδος κινητήρα. Όπως θα δούμε και στη συνέχεια, στην βάση της γκάμας υπάρχει ατμοσφαιρική επιλογή και στην κορυφή hot-hatchback i30 N 280 ίππων.
Πάμε, όμως, να δούμε ποια έκδοση ταιριάζει καλύτερα σύμφωνα με την εκάστοτε ανάγκη. Σε αμάξωμα, κινητήρα, κιβώτιο και πακέτο εξοπλισμού.
Πάμε, όμως, να δούμε ποια έκδοση ταιριάζει καλύτερα σύμφωνα με την εκάστοτε ανάγκη. Σε αμάξωμα, κινητήρα, κιβώτιο και πακέτο εξοπλισμού.
Χαρακτηριστικό σχεδιαστικό γνώρισμα στο εμπρός μέρος είναι η φιλοσοφία φωτισμού που περιλαμβάνει LED φώτα ημέρας σχήματος V.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχεδίαση: Νεανικό, πιο «κυριλέ» και... τούμπανο
Η ανανέωση του Hyundai i30 μέσα στο 2020 έφερε το δημοφιλές μικρομεσαίο ακόμη πιο κοντά στις σχεδιαστικές απαιτήσεις της εποχής. Πάντοτε ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται, διαφοροποίηση που αποτυπώνεται με ξεχωριστό τρόπο σε κάθε αμάξωμά του i30. Κάπως έτσι, λοιπόν, περισσότερο νεανική προσέγγιση «κουβαλά» το κλασικό hatchback. Έχει μικρότερες διαστάσεις και ξεχωρίζει χάρη στην «πλεκτή» 6γωνη μπροστινή μάσκα και τα ενσωματωμένα εντυπωσιακά LED φώτα ημέρας σχήματος V.
Διαφορετική φιλοσοφία παρατηρεί κανείς στο fastback και το tourer i30. Στο sedan αμάξωμα προτάσσεται ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο ύφος. Η μεγάλη κλίση της πίσω οροφής θυμίζει έντονα coupe μοντέλο, χωρίς να στερείται δυναμικών λεπτομερειών. Πιο οικογενειακό προφίλ, από την άλλη πλευρά συναντάμε στην station wagon έκδοση με την πρακτικότητα ελέω μεγάλου πορτ-μπαγκάζ να μπαίνει προτεραιότητα.
Από εκεί και πέρα, ξεχωριστή σχεδιαστική είναι η επιλογή του «καυτού» i30 N. «Βροντοφωνάζει» ειδικά στο πίσω μέρος με τον μυώδη προφυλακτήρα, τις δυο μονές απολήξεις της εξάτμισης, τις 19αρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τις κόκκινες δαγκάνες με το σύμβολο «Ν».
Διαφορετική φιλοσοφία παρατηρεί κανείς στο fastback και το tourer i30. Στο sedan αμάξωμα προτάσσεται ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο ύφος. Η μεγάλη κλίση της πίσω οροφής θυμίζει έντονα coupe μοντέλο, χωρίς να στερείται δυναμικών λεπτομερειών. Πιο οικογενειακό προφίλ, από την άλλη πλευρά συναντάμε στην station wagon έκδοση με την πρακτικότητα ελέω μεγάλου πορτ-μπαγκάζ να μπαίνει προτεραιότητα.
Από εκεί και πέρα, ξεχωριστή σχεδιαστική είναι η επιλογή του «καυτού» i30 N. «Βροντοφωνάζει» ειδικά στο πίσω μέρος με τον μυώδη προφυλακτήρα, τις δυο μονές απολήξεις της εξάτμισης, τις 19αρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τις κόκκινες δαγκάνες με το σύμβολο «Ν».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »