Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποια μεγάλη Ευρωπαϊκή χώρα αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα σαμαράκια;

1.727 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2024)
Ποια μεγάλη Ευρωπαϊκή χώρα αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα σαμαράκια;

- Οι τρεις τύποι σαμαρακίων που θα συναντήσουμε σε αυτή την χώρα
- Το 1/3 από τα σαμαράκια που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας
- Προϋπόθεση οι κατάλληλες βελτιώσεις της οδού και με όριο ταχύτητας τα 30 χλμ/ώρα
- Το 22% με λανθασμένη τοποθέτηση, το 18% σε λάθος ύψος, το 32% χωρίς σηματοδότηση
- Οι συχνότερες περιπτώσεις που τα συναντάμε στην Ελλάδα

- Ποιους τύπους σαμαρακίων θα συναντήσουμε σε αυτή την χώρα

 Συνήθως στο δρόμο συναντώνται τρεις διαφορετικοί τύποι από σαμαράκια. Ενδεικτικά υπάρχουν τα σαμαράκια που καταλαμβάνουν το πλάτος ολόκληρου του οδοστρώματος, εκείνα τα οποία αποτελούνται από μια  υπερυψωμένη πλατφόρμα με δύο ράμπες και διαθέτουν διάβαση πεζών στην μέση και τα σαμαράκια που καλύπτουν ένα μέρος του οδοστρώματος και συνήθως τοποθετούνται ανά ζεύγη, εκατέρωθεν των λωρίδων κυκλοφορίας (αριστερά και δεξιά για δρόμους διπλής κατεύθυνσης).
 

- Το 1/3 από τα σαμαράκια που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας

Η Γαλλία μετρά περισσότερα από 450.000 σαμαράκια σε όλη την χώρα, εκ των οποίων το 1/3 δεν πληροί τα πρότυπα οδικής ασφάλειας. Βασικός τους ρόλος είναι να ελέγχουν την ταχύτητα των οχημάτων και να διατηρούν μια ήπια ροή της κυκλοφορίας όπου χρειάζεται. Τα σαμαράκια όμως πρέπει να ακολουθούν αυστηρούς κανόνες, συμπεριλαμβανομένης της θέσης και του σχεδιασμού τους, καθώς μπορεί να αποδειχθούν αρκετά επικίνδυνα, ειδικά για τα δίκυκλα οχήματα, καθώς δεν παρέχουν καλή πρόσφυση αν είναι βρεγμένα.
 

- Προϋπόθεση οι κατάλληλες βελτιώσεις της οδού και με όριο ταχύτητας τα 30 χλμ/ώρα

Σύμφωνα με διάταγμα του 1994 οι προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εγκατάσταση ενός οδοστρώματος ταχύτητας, είναι συγκεκριμένες. Πρώτον, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μόνα τους και πρέπει να συνοδεύονται από άλλες βελτιώσεις της οδού που αποσκοπούν στη μείωση της ταχύτητας των οχημάτων σε μια μέγιστη ακτίνα 150 μέτρων. Επιπρόσθετα, πρέπει να είναι εγκατεστημένα μόνο σε περιοχές με όριο ταχύτητας έως 30 χλμ/ώρα.
 

- Το 22% με λανθασμένη τοποθέτηση, το 18% σε λάθος ύψος, το 32% χωρίς σηματοδότηση

Χρόνιο πρόβλημα φαίνεται να είναι το πρόβλημα για τους Γάλλους οδηγούς. Σε έρευνα που διεξήχθη το 2013, είχαν εντοπιστεί αρκετά σαμαράκια με ύψος άνω των 17 εκατοστών, την στιγμή που το ανώτατο ύψος είναι τα 10 εκατοστά. Το 22% εξ αυτών εντοπίστηκαν τοποθετημένα σε λάθος μέρος. Το 18% είχαν λανθασμένο ύψος , ενώ το 32% των προσκρούσεων ταχύτητας δεν σηματοδοτούνται. Πλέον φαίνεται ότι η Γαλλική κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να λάβει μέτρα για να μειώσει τα παράνομα σαμαράκια εντός της επικράτειάς της.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
LEASING COURIER VS CITAN