ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιο αργό αμάξι χαιρόσουν να οδηγείς γρήγορα;

Ποιο αργό αμάξι χαιρόσουν να οδηγείς γρήγορα;

7.554 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2022)

Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα σπορ, όμως κάποια αργά αυτοκίνητα έχουν πολύ πλάκα να τα οδηγείς γρήγορα. Ή τέλος πάντων όσο γρήγορα μπορούν να πάνε.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Αμάξια πόλης που μπορούν να προσφέρουν πολλά χαμόγελα!

Και όμως, κάποια αυτοκίνητα έχουν κρυφά ταλέντα. Πάρε ένα 106. Όχι, όχι το Rallye, αλλά το απλό, το 1.100 με τα 60 άλογα και χωρίς αντιστρεπτικές. Δεν πάει, γέρνει, αλλά μπαίνει, και χωρίς το υδραυλικό, έχεις ένα χαμόγελο απ´άκρη σ’ακρη, και ας πηγαίνεις με 50. Γιατί όχι;
 
Οι Γάλλοι το έχουν αυτό, είναι αλήθεια, και ακόμη και σε απλές και αργές εκδόσεις, όταν τα γαλλικά μοντέλα πιέζονται, μπορεί να μην δίνουν επιδόσεις, δίνουν όμως «χαμόγελα». Όλα τα γαλλικά μικρά έχουν αυτό το πλεονέκτημα.
 
Εκεί που ένα απλό Polo 15ετίας θα «δυσανασχετίσει» όταν το πιέσεις, και θα δείξει πόσο δεν θέλει να πάει γρήγορα, ένα Clio ή ένα 206 θα αποκαλύψει τα κρυφά του ταλέντα. Μπορεί να μην πάει πραγματικά γρήγορα, αυτό όμως, στο κάτω κάτω, έχει λίγη σημασία. Ίσως, μάλιστα, να είναι και καλύτερα.
 
Ακόμη και το Citroen 2CV, το αμάξι που σίγουρα δεν φτιάχτηκε για να πηγαίνει γρήγορα, έχει πολύ πλάκα όταν πιέζεται. Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για πολλά ιταλικά. Δεν είναι τυχαίο με πόσο ενθουσιασμό ήρθε η «γρήγορη» έκδοση του προηγούμενου Panda, με τα 100 άλογα. Αν και αυτό ήταν πραγματικά γρήγορο, η οδήγηση ενός Panda, ήδη από την πρώτη γενιά του, και παρά τα γονίδια του αυτοκινήτου, που δεν είχαν κανένα ίχνος σπορ, είχε πάντα ενδιαφέρον.
 
Όπως και τα τρικύλινδρα μίνι Aygo-C1-108. Οι πιο σπορ εκδόσεις είχαν ως έξτρα χρωματιστές ρίγες, οπότε τα σπορ γονίδια εμφανώς δεν είναι το φόρτε των μοντέλων αυτών. Λίγο όμως ο ήχος και η προθυμία του 3κύλινδρου μοτέρ, λίγο το κοντό μεταξόνιο και μηδαμινοί πρόβολοι, και η «γρήγορη» οδήγηση ενός τέτοιου μοντέλου είχε μεγάλη επιτυχία.
 
Δεν είναι τυχαίο πως και η VW μπήκε στο «κόλπο» και το Up GTI, επίσης (σχετικά) γρήγορο σε αυτή την έκδοση, αλλά χτίζοντας κυρίως στο ενδιαφέρον του να οδηγείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο, εκτός «χαρακτήρα». Και στην ίδια λογική και το Hyundai i10 Ν-Line, που με 100 άλογα έχει επιδόσεις, αλλά, και πάλι, η απόλαυση έρχεται από την έλλειψη σπορ γονιδίων, και το στήσιμο.
 
Εσύ ποιο αργό αυτοκίνητο σου άρεσε ή σου αρέσει ακόμη να οδηγείς λες και είναι σπορ; Και γιατί;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
OPEL