ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιο δίλιτρο αξίζει τα χαράτσια;

Ποιο δίλιτρο αξίζει τα χαράτσια;

3.166 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2022)

Μπορεί τα δίλτρα να δημιουργούν δεύτερες σκέψεις στην αγορά τους με τόσους φόρους που κουβαλάνε, κάποια όμως αξίζει να τα αγοράσεις κι ας τσούζει η φορολογία τους.

Και όμως υπάρχουν εξαιρέσεις!

Ποια ήταν η τελευταία φορά που κοίταξες μήπως αγοράσεις δίλιτρο; Και ποιό μοντέλο είπες πως ακόμη και με τα χαράτσια, αξίζει να το αγοράσεις; Υπάρχει τέτοιο μοντέλο;
 
Σίγουρα τα δίλιτρα είναι σήμερα λιγότερα από ποτέ. Ή μάλλον οι λόγοι να αγοράσεις σήμερα δίλιτρο είναι λιγότεροι από ποτέ. Με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν περάσει από χρόνια σμίκρυνσης των κινητήρων, είναι πλέον πολύ λίγα τα δίλιτρα.
 
Έτσι σήμερα μπορείς να αγοράσεις μια πισωκίνητη BMW ή Mercedes ακόμη και με τα «μεγαλύτερα» μοτέρ, τουλάχιστον σε θέμα ιπποδύναμης, χωρίς να πλησιάσεις καν στα δύο λίτρα. Μοντέλα που κάποτε ήταν αποκλειστικά δίλιτρα, σήμερα έχουν κόψει κάθε δεσμό με τα κυβικά αυτά.
 
Ακόμη και τα SUV, που παραδοσιακά ήθελαν μεγαλύτερα μοτέρ, έχουν εγκαταλείψει τα κυβικά, και προσφέρουν μοτέρ με μικρότερες χωρητικότητες, τούρμπο και υβριδική τεχνολογία κάποιου είδους, είτε μιλάμε για πλήρως υβριδικά ή ήπια υβριδικά είτε για 48V μοντέλα.
 
Όμως κάποιες μάρκες έχουν άλλη στρατηγική. Η Mazda για παράδειγμα έκανε την αντίθετη κίνηση από τους περισσότερους κατασκευαστές. Όταν οι άλλοι πίεζαν μικρά μοτέρ για απόδοση μέσω τούρμπο, η Mazda έφερε ένα 2λιτρο μοτέρ ακόμη και στα μικρότερα μοντέλα της, και το άφησε να δουλεύει απίεστα, χωρίς τούρμπο, χωρίς να καίει. Το Mazda 3 με το μοτέρ διαμάντι της μάρκας, για παράδειγμα, είναι δίλιτρο. Δεν έχει ρύπους, δεν έχει κατανάλωση, δεν έχει ζόρι. Έχει όμως το χαράτσι του δίλιτρου, τελείως άδικα, και αυτό του κόβει στην Ελλάδα την επιτυχία που έχει στο εξωτερικό.
 
Σίγουρα όμως για κάποιους αυτή η άνεση του μεγάλου μοτέρ, του απίεστου, του σπάνιου πλέον ατμοσφαιρικού, αξίζουν τα χαράτσια. Στο κάτω κάτω αν διαιρέσεις το χαράτσι δια του 12 και το μαζέψεις όλο το χρόνο, δεν θα είναι και τόσο μεγάλο το ζόρι όταν έρθει η ώρα να το πληρώσεις. Αξίζει;
 
Και μετά έχουμε το RAV4. Η Toyota δεν ακολούθησε τις άλλες μάρκες και έκανε το RAV4 να αντιστέκεται στη τάση που θέλει τα SUV να είναι πιο ήπια σε σχεδίαση, πιο ασφάλτινα σε εμφάνιση. Επίσης άφησε το RAV4 χωρίς σχεδιαστικές επιρροές από το C-HR, και ας μιλάμε για το απόλυτο best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη. Το RAV4 έχει κρατήσει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, είναι σημαντικά πιο επιβλητικό στο δρόμο απ’οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας, και, περιέργως, είναι και ιδαίτερα οικονομικό, ακόμη και συγκρινόμενο με αυτοκίνητα όπως το 3008 και το Tucson που θεωρητικά είναι μια κατηγορία κάτω. Το πρόβλημα; Δίλιτρο στη «μικρή» έκδοση, 2,5 λίτρα στη μεγάλη.
 
Πρέπει κανείς να υπολογίσει την τιμή, το κόστος χρήσης, τα τέλη, ασφάλιστρα, και τα χαράτσια στο σύνολό τους, και να προγραμματιστεί για να κάνει το βήμα, και παρά τα δύο λίτρα, να αγοράσει το RAV4, το οποίο πάντως, αυτόν τον καιρό προσφέρεται με έκπτωση 2.000 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις του και ξεκινά λίγο πάνω από τις 26 χιλιάδες ευρώ.
 
Αξίζει; Και ποιό άλλο μοντέλο αξίζει να «βουτήξει» κανείς στα δύο λίτρα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
VW