Οι αλλαγές κινητήρων σε μοντέλα για τις ανάγκες βελτιώσεων είναι κάτι που συναντούμε αρκετά συχνά, ωστόσο η εφαρμογή ενός HEMI V8 μοτέρ στο εμπρόσθιο άκρο μίας Porsche 911 θα λέγαμε πως είναι κάτι εξαιρετικά σπάνιο.
Η μετατροπή αυτή δεν πρόκειται περί φάρσας, το αντίθετο. Είναι πέρα για πέρα αληθινή και υπεύθυνη του έργου είναι μία βελτιωτική εταιρεία που ονομάζεται Danton Arts Kustoms. Οι εικόνες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας μέσω του Instagram δείχνουν πως το έργο δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί καθώς φαίνεται πως βρίσκεται στα πρώτα στάδια της υλοποίησής του.
Ωστόσο από τις εικόνες είναι φανερό πως το μοτέρ από τη Dodge έχει βρει τη θέση του πάνω από τον μπροστινό άξονα του γερμανικού μοντέλου. Έτσι ο χώρος που βρίσκεται ο εργοστασιακός κινητήρας στο πίσω μέρος είναι άδειος, χωρίς κανείς να γνωρίζει πως και τι πρόκειται να συμβεί με αυτόν.
Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής, ο οποίος λαμβάνοντας υπ όψιν του το μη ολοκληρωμένο μοντέλο, έσπευσε να δώσει τη δική του εκδοχή και γιατί όχι μια ιδέα για το πώς πρέπει η Danton Arts Kustoms να τελειοποιήσει το έργο που έχει στα σκαριά.
Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής YasidDesign, έχει δώσει ψηφιακά στο μοντέλο μία τεράστια αεροτομή και έναν εξίσου μεγάλο διαχύτη, ανάμεσα στα οποία έχει εγκαταστήσει το οπίσθια φωτιστικά σώματα και τις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Στο εμπρόσθιο μέρος ένας μοναδικός προφυλακτήρας σχεδιασμένος με έμφαση στην καλύτερη αεροδυναμική είναι παρών, ενώ ένα roll cage ενισχύσει την ασφάλεια.
Αν η τελική μορφή της πραγματικής Porsche θα είναι κάπως έτσι δεν το ξέρουμε, το σίγουρο όμως είναι πως ανυπομονούμε για το τελικό αποτέλεσμα.