H Porsche 918 Spyder θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης V8 4,6 λτ., ενώ συνεπικουρείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, φτάνοντας συνολικά τους 887 ίππους και τα 590 Nm ροπής.
Porsche 918 Spyder: Από τη Φρανκφούρτη στην παραγωγή
3.783 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2013)
Η Porsche ανακοίνωσε ότι θα φέρει στη Φρανκφούρτη το υβριδικό plug-in μοντέλο παραγωγής της 918 Spyder με τους 887 ίππους και τα 590 ροπής συνολικά, αλλά δεν επιβεβαίωσε πότε ακριβώς θα λανσαριστεί.
Η Porsche περίμενε το φθινοπωρινό Σαλόνι Αυτοκινήτου για να «παίξει στην έδρα της» και να παρουσιάσει επίσημα εκεί το μοντέλο παραγωγής του νέου υβριδικού supercar της. Τρία χρόνια μετά το ντεμπούτο του πρωτοτύπου, όλοι αναμένουν την 918 Spyder, που θα σταθεί απέναντι στις McLaren P1 και LaFerrari.Φυσικά δεν υπάρχουν προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες, ωστόσο να θυμίσουμε ότι η νέα 918 Spyder έχει κατασκευαστεί με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, για ελάττωση του βάρους (οι καθρέφτες, η οροφή και το παρμπρίζ), ζυγίζει περίπου 1.700 κιλά, ενώ οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων της έχουν προσαρμοστικές δυνατότητες ρυθμίσεων, για περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη πρόσφυση (στην οποία συμβάλλουν και τα φαρδιά ελαστικά με ζάντες μαγνησίου) στις υψηλές ταχύτητες.Κάτω από το καπό τώρα, το μοντέλο θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης V8 4,6 λτ. 608 ίππων και 530 Nm ροπής, ενώ συνεπικουρείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (129 ίππων στον μπροστινό άξονα και 156 στον πίσω), με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται στα 887 άλογα και στα 800 Nm ροπής. Σημειωτέον ότι, όταν η μπαταρία λιθίου των ηλεκτροκινητήρων εξαντλήσει τα αποθέματά της μπορεί να επαναφορτιστεί μέσα σε 4 ώρες από μια οικιακή πρίζα.Έτσι λοιπόν, είναι σε θέση να ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Το «μαγικό κλειδί» βέβαια είναι στην κατανάλωση, που χάρη στο υβριδικό σύστημα περιορίζεται μόλις στα 3,3 λτ./100 χλμ, ενώ η εκπομπή ρύπων δεν ξεπερνά τα 79 γρ./χλμ.Τέλος, η 918 εκτός των άλλων διαθέτει 5 ρυθμίσεις λειτουργίας κίνησης (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid και Hot Lap), ανάλογα με τις προτεραιότητες του οδηγού για οικονομία καυσίμου ή επιδόσεις.