Η Taycan αποτελεί το πρώτο βήμα της Porsche στην προσπάθεια που κάνει για να δημιουργήσει μια ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων που θα περιλαμβάνει σε λίγα χρόνια επίσης την Τaycan Cross Turismo και τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της Macan και της 718.
Αυτά τα πλάνα της γερμανικής φίρμας κάνουν πολλούς να θεωρούν πως η Porsche γίνεται άμεσος ανταγωνιστής της Tesla αλλά ο Μichael Steiner, αφεντικό της φίρμας στο κομμάτι της Έρευνας και Ανάπτυξης δήλωσε πως αυτή δεν είναι μια άποψη που συμμερίζεται. Συγκεκριμένα σημείωσε: « Aν και πολλοί μας αναφέρουν ως ανταγωνιστές, εμείς δεν θεωρούμε πως συμβαίνει κάτι τέτοιο. Με το Model 3 δείχνουν πως θέλουν να εστιάσουν στις υψηλές πωλήσεις, εμείς δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό».
Η Porsche αναφέρει δηλαδή πως με την Τaycan να κοστίζει από 100.000 δολάρια στις ΗΠΑ, δεν γίνεται να θεωρείται ανταγωνίστρια εταιρεία της Tesla η οποία προσφέρει στην ίδια αγορά το Model 3 με τιμή από 40.000 δολάρια και το Model S με τιμή από 80.000 δολάρια. Επίσης στην Porsche αναγνωρίζουν πως τα ηλεκτρικά μοντέλα της δεν θα έχουν αντίστοιχη ηλεκτρική αυτονομία, σκοπεύουν ωστόσο να προσφέρουν αυτοκίνητα με μικρότερο βάρος που μπορούν να επαναφορτιστούν πιο γρήγορα.
Ο Steiner είπε: «Kατά την γνώμη μας, οι μπαταρίες που έχουν εγκατασταθεί στο Model S δεν είναι ιδανικές. Προτιμάμε τις μικρότερες και ελαφρύτερες μπαταρίες που φορτίζονται πιο εύκολα. Δεν έχουμε πρόθεση να γίνουμε πρωτοπόροι στο κομμάτι αυτό».