Η GTS θεωρείται από πολλούς αυτή τη στιγμή η ιδανική Porsche.
Porsche GTS στο Nurburgring
2.847 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2017)
Θέλεις να κάνεις το γύρο του Nurburgring με Porsche. Δεν είναι ανάγκη να το κάνεις οπωσδήποτε με GT3. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μία GTS και να το ευχαριστηθείς εξ` ίσου, κάνοντας μάλιστα και αξιόλογους χρόνους.
Πολλοί άνθρωποι ονειρεύονται να έχουν μια Porsche 911 GT3, αλλά η αλήθεια είναι ότι ακόμα και οι πιο «μικρές» 911 μπορούν να προσφέρουν και αυτές πολύ μεγάλη ευχαρίστηση.
Συντάκτης ειδικού τύπου από Γερμανικό περιοδικό πήρε την πιο πρόσφατη Porsche 991.2 GTS στο Nurburgring για να ανακαλύψει πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει το γύρο αυτής της «πράσινης κόλασης» και το αποτέλεσμα είναι ένα αρκετά εντυπωσιακό 7:24, το οποίο είναι μόλις 11.3 δλ. πιο αργό από τον επίσημο χρόνο που έκανε η τελευταία γενιά της 911 GT3.
Τώρα, ίσως να πιστεύετε ότι είναι μεγάλη διαφορά, αλλά δεδομένου ότι η GTS έτρεχε με πιο σκληρά ελαστικά από τη GT3 (Pirelli P Zero Corsa N0 για τη GTS, Michelin Sport Cup 2 N1 για τη GT3),ότι ο γύρος της GTS ήταν ανεπίσημος και άρα δεν πήγαινε στο και το τεράστιο μήκος της ίδιας της διαδρομής(20,8 χλμ.), η πραγματική απόσταση μεταξύ των δύο δεν είναι και τόσο μεγάλη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Συντάκτης ειδικού τύπου από Γερμανικό περιοδικό πήρε την πιο πρόσφατη Porsche 991.2 GTS στο Nurburgring για να ανακαλύψει πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει το γύρο αυτής της «πράσινης κόλασης» και το αποτέλεσμα είναι ένα αρκετά εντυπωσιακό 7:24, το οποίο είναι μόλις 11.3 δλ. πιο αργό από τον επίσημο χρόνο που έκανε η τελευταία γενιά της 911 GT3.
Τώρα, ίσως να πιστεύετε ότι είναι μεγάλη διαφορά, αλλά δεδομένου ότι η GTS έτρεχε με πιο σκληρά ελαστικά από τη GT3 (Pirelli P Zero Corsa N0 για τη GTS, Michelin Sport Cup 2 N1 για τη GT3),ότι ο γύρος της GTS ήταν ανεπίσημος και άρα δεν πήγαινε στο και το τεράστιο μήκος της ίδιας της διαδρομής(20,8 χλμ.), η πραγματική απόσταση μεταξύ των δύο δεν είναι και τόσο μεγάλη.
Η τελευταία έκδοση της 911 GTS θεωρείται από πολλούς η ιδανική Porsche από τη διαθέσιμη αυτή τη στιγμή γκάμα της εταιρείας καθώς διαθέτει όλα τα «καλά» εξαρτήματα της Porsche σε συνδυασμό με την πρόσφατα εξελιγμένη επίπεδη μονάδα των 3.0 λτ. με τα δύο τούρμπο που αποδίδει 450 ίππους και 550 Nm ροπής.
Παρ` όλο που δεν μπορεί να στροφάρει μέχρι και τις 9.000 σ.α.λ., όπως η GT3, η νέα Porsche 991.2 GTS μοιάζει σίγουρα να είναι ένα από τα πιο «γλυκά» σπορ αυτοκίνητα της χρονιάς.
Παρ` όλο που δεν μπορεί να στροφάρει μέχρι και τις 9.000 σ.α.λ., όπως η GT3, η νέα Porsche 991.2 GTS μοιάζει σίγουρα να είναι ένα από τα πιο «γλυκά» σπορ αυτοκίνητα της χρονιάς.