Διαφορετική ατζέντα σε σχέση με την γενική στρατηγική της Porsche έχει το GT τμήμα της γερμανικής μάρκας που είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη αυτοκινήτων όπως η 911 GT3, η GT3 RS, η GT2 RS, και η 718 Cayman GT4.
Το αφεντικό του τμήματος αυτού, κ. Andreas Preuninger, δήλωσε σχετικά: «Υπάρχουν ιδέες (προς τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της Porsche) αλλά αφορούν την απλή γκάμα και όχι τα GT. Εάν αποφασίζαμε να κάνουμε όλα τα αγωνιστικά μοντέλα μας ηλεκτροκίνητα από την μια μέρα στην άλλη θα έπρεπε να το εξετάσουμε αλλά, όπως πάντα, θα έπρεπε να υπάρχει ένας συνδυασμός ανάμεσα στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε στην πίστα και αυτά που μπαίνουν σε ευρεία παραγωγή.»
Ο Preuninger συνεχίζοντας τόνισε πως τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της μάρκας καταλαβαίνουν την σημασία που έχουν τα μοντέλα GT για την μάρκα, ακόμα και αν η εταιρεία επενδύει πολλά πλέον στα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ο ίδιος έδειξε πως πιστεύει πως η Porsche θέλει να δώσει την ίδια έμφαση σε όλα τα είδη κινητήριων συνόλων που διαθέτει.
Υπενθυμίζουμε πως η Porsche θα παρουσιάζει σύντομα με κάθε επισημότητα την Τaycan, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της με το εμπορικό της λανσάρισμα να υπολογίζεται πως θα γίνει πριν το τέλος του έτους.