Nissan Qashqai με 140 PS & 27.990€: Τι μας αρέσει και τι θα αλλάζαμε;
72.121 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2024)
2 Φωτογραφίες »
- Πλέον παίρνεις Qashqai με 140 άλογα με κάτω από 25 χιλιάρικα
- 2η καλύτερη επίδοση στο elk test (77 χλμ./ώρα)
- Αναγνωρίζει πότε κουράζεται ο οδηγός, έχει προειδοποίηση τυφλού σημείου
- «Καίει» 7,5 λτ./100 χλμ. με mild hybrid τεχνολογία 12V
Πλέον παίρνεις Qashqai με 140 άλογα με κάτω από 25 χιλιάρικα
Υπάρχει καλό οικογενειακό SUV με κόστος κάτω από τα 30 χιλιάρικα; Ναι, θα απαντά η Nissan και βάζει στο παιχνίδι τoν ιδρυτή της κατηγορίας, το Nissan Qashqai. Η μείωση τιμών στα μοντέλα της Nissan φέρνει το Qashqai μεταξύ των πιο οικονομικών μοντέλων του segment του.
Στα 24.990 ευρώ είναι η «βασική» Elite, στα 27.990 ευρώ η μεσαία εξοπλιστική έκδοση Premium που συγκεντρώνει και το περισσότερο εμπορικό ενδιαφέρον. Αναφερόμαστε στο Nissan Qashqai των 140 ίππων με τον 1.300άρη βενζινοκινητήρα, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το ήπια υβριδικό κύκλωμα 12V. Τη συγκεκριμένη κινητήρια επιλογή θα αναλύσουμε εμείς, αξιοποιώντας τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία της συγκεκριμένου μοντέλου; Πόσο πλήρης είναι ο εξοπλισμός και τι θα θέλαμε διαφορετικό; (αναλυτικά τιμές και εκδόσεις ΕΔΩ).
Στα 24.990 ευρώ είναι η «βασική» Elite, στα 27.990 ευρώ η μεσαία εξοπλιστική έκδοση Premium που συγκεντρώνει και το περισσότερο εμπορικό ενδιαφέρον. Αναφερόμαστε στο Nissan Qashqai των 140 ίππων με τον 1.300άρη βενζινοκινητήρα, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το ήπια υβριδικό κύκλωμα 12V. Τη συγκεκριμένη κινητήρια επιλογή θα αναλύσουμε εμείς, αξιοποιώντας τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία της συγκεκριμένου μοντέλου; Πόσο πλήρης είναι ο εξοπλισμός και τι θα θέλαμε διαφορετικό; (αναλυτικά τιμές και εκδόσεις ΕΔΩ).
Μάρκα/Μοντέλο | Nissan Qashqai |
---|---|
Έκδοση εξοπλισμού | Premium |
Έκδοση μοντέλου | Nissan Qashqai 1,3 140 PS 6-MT 12V |
Είδος Κινητήρα | Mild hybrid |
Κυβικά (κ.εκ.) | 1332 |
Δυνατά σημεία | |
Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 77 |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | Ναι |
Κάμερα οπισθοπορείας | Ναι |
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος | Ναι |
Αισθητήρας βροχής | Ναι |
Φώτα xenon / LED / Αλογόνου | LED |
Προειδοποίηση τυφλού σημείου | Ναι |
Αuto Lights (αυτόματα φώτα) | Ναι |
Σύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. | Ναι |
Θόρυβος στα 120 (db) | 67,6 |
Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού | Ναι |
Οδική συμπεριφορά | 10 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,3 |
Τιμή | 27.990 |
Αδύναμα σημεία | |
Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ.) | 143 |
Keyless entry | ΟΧΙ |
Ambient φωτισμός καμπίνας | ΟΧΙ |
Navigation | ΟΧΙ |
Στο μέσο όρο της κατηγορίας | |
Ιπποδύναμη (PS) | 140 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 240 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,12 |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,3 |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 6,2 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,5 |
Πραγματική αυτονομία (χλμ.) | 887 |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 16 |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 5 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,4 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 504 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 10,81 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,4 |
Εγγύηση (χρόνια) | 3 |
Ρεζέρβα | ΑΝΑΓΚΗΣ |
15 σημεία που μας αρέσουν: Κορυφαίο elk στα 77 χλμ./ώρα και πλήρης εξοπλισμός
Έχει τη 2η καλύτερη επίδοση στη διαδικασία αποφυγής κινδύνου. Με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου στο elk test τα 77 χλμ./ώρα το Nissan Qashqai μάς άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, για αυτό κιόλας αξιολογείται με 10/10 ως προς την οδική του συμπεριφορά. Το ασφαλές οδηγικό προφίλ συμπληρώνουν τα καλά του φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι 296 χλστ. εμπρός, αεριζόμενοι δίσκοι 292 χλστ. πίσω), με την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται στα 37,3 μέτρα. Ως προς την λειτουργία του 1,3 των 140 ίππων, αυτό που μας άρεσε περισσότερο είναι η εύρυθμη λειτουργία του, ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, στις οποίες ελάχιστοι αεροδυναμικοί θόρυβοι περνούσαν εντός της καμπίνας (67,6 db στα 120 χλμ./ώρα).
Από εκεί και πέρα, πολύ καλός είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, συνυπολογίζοντας και την πολύ καλή τιμή (27.990 ευρώ). Θα σταθούμε περισσότερο στην κάμερα οπισθοπορείας που συνεπικουρεί τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, στην αυτόματη ενεργοποίηση των LED προβολέων και των υαλοκαθαριστήρων, στους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Πλήρης, τέλος, και ο εξοπλισμός ασφάλειας με στάνταρ συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, προειδοποίησης τυφλού σημείου, αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. και υποστήριξης προσοχής οδηγού.
Από εκεί και πέρα, πολύ καλός είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, συνυπολογίζοντας και την πολύ καλή τιμή (27.990 ευρώ). Θα σταθούμε περισσότερο στην κάμερα οπισθοπορείας που συνεπικουρεί τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, στην αυτόματη ενεργοποίηση των LED προβολέων και των υαλοκαθαριστήρων, στους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Πλήρης, τέλος, και ο εξοπλισμός ασφάλειας με στάνταρ συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, προειδοποίησης τυφλού σημείου, αναγνώρισης σημάτων Κ.Ο.Κ. και υποστήριξης προσοχής οδηγού.
Τα 4 σημεία που μας «χαλάνε»
Τι θα θέλαμε διαφορετικό; Τις εκπομπές αέριων ρύπων, καθώς τα 143 γρ. CO2/χλμ. αντιστοιχούν σε 100,1 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Βέβαια, ως mild hybrid μοντέλο το Nissan Qashqai δεν έχει περιορισμούς κίνησης στον «πράσινο» Δακτύλιο. Εξοπλιστικά -λεπτομέρειες ίσως θα πουν κάποιοι- θα θέλαμε δυνατότητα εισόδου χωρίς κλειδί (keyless entry), εσωτερικό (ambient) φωτισμό καμπίνας, καθώς και στάνταρ σύστημα πλοήγησης στην 8άρα οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Πραγματικά, ελάχιστα τα σημεία που προσμετρώνται στα πλην.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Nissan Qashqai σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Nissan Qashqai |