Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσο πιο κοντά είστε σήμερα στην αγορά ενός υβριδικού απ ότι ήσασταν πέντε χρόνια πριν;

Πόσο πιο κοντά είστε σήμερα στην αγορά ενός υβριδικού απ ότι ήσασταν πέντε χρόνια πριν;

Πόσο πιο κοντά είστε σήμερα στην αγορά ενός υβριδικού απ ότι ήσασταν πέντε χρόνια πριν;

3.548 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2014)

Σας ακούγεται ακόμη η υβριδική τεχνολογία εξεζητημένη; Ιδιαίτερη και περίεργη; Περίπλοκη και ακόμη «άγουρη»; Μήπως έχετε προσέξει πως υβριδικά, με τον ένα ή τον άλλον τρόπο είναι σήμερα πάρα πολλά αυτοκίνητα; Και τελικά πόσο πιο κοντά είστε στην αγορά ενός υβριδικού σήμερα σε σχέση με το παρελθόν;

Υβριδικά αυτοκίνητα σήμερα υπάρχουν πολλά. Φυσικά οι πρωτοπόροι της Toyota που πλέον περιλαμβάνουν όλα της σχεδόν τα μοντέλα, από το Yaris και το Αuris μέχρι τα αποκλειστικά μοντέλα με το σήμα Prius. H Toyota έδειξε το δρόμο, έκανε την τεχνολογία αυτή κεκτημένο όλων, προσφέρει σήμερα την πληρέστερη γκάμα που τη χρησιμοποιεί, και είναι η μόνη μάρκα που μπορεί να λέει ότι καλύπτει με τρεις κινητήρες (βενζίνη, πετρέλαιο, υβριδικούς) το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας της.Ο ανταγωνισμός εντωμεταξύ έχει ενισχυθεί. Κυρίως στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, τα μεγάλα και πολύτελή, έχουν ασπαστεί την πρωτοπορεία που έφερε η Toyota στην πολυτελή της μάρκα, την Lexus, και έτσι αυτοκίνητα από την Αudi και τη Mercedes πωλούνται σήμερα με υβριδική τεχνολογία.Όμως το σημαντικότερο όφελος από τις καινοτομίες της Toyota είναι η νοοτροπία που κληροδότησε σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Η νοοτροπία που λέει πως αν μπορεί να ανακτηθεί ενέργεια ώστε να χρησιμοποιηθεί αντί του κινητήρα, έτσι και θα γίνει. Μπορεί να μην το είχατε δει έτσι ποτέ πριν, αλλά κάθε αυτοκίνητο που «ξεφορτώνεται» συστήματα που πριν τροφοδοτούσε ο κινητήρας και τώρα κινεί μία εναλλακτική πηγή, είναι υβριδικό. Ελαφρά υβριδικό όπως λέγεται εκτός συνόρων.Έτσι σήμερα ενέργεια ανακτάται σε πολλά αυτοκίνητα όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει χωρίς γκάζι. Αυτή η ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρισμό και χρησιμοποιείται ως πηγή για συστήματα όπως ο κλιματισμός, οι αντλίες του κινητήρα και οτιδήποτε γενικά στερεί ισχύ και αυξάνει την κατανάλωση.Τέτοια αυτοκίνητα συνήθως συνδυάζονται με συστήματα Start/Stop που σβήνουν τον κινητήρα στο φανάρι, οπότε αν οδηγείτε ή σκέφτεστε να αγοράσετε ένα τέτοιο, δεν απέχετε πολύ από την υβριδική τεχνολογία που εισήγαγε η Toyota.Το θέμα είναι όμως πόσο πιο κοντά βρίσκεστε σήμερα σε ένα αυτοκίνητο, έστω ελαφρά υβριδικό, σε σχέση με το παρελθόν; Πόσο σας δελεάζει η ύπαρξη συστήματος που μειώνει την κατανάλωση κάνοντας χρήση ανακτημένης ενέργειας; Και τελικά πως βλέπετε τα υβριδικά σήμερα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Citroen