Όχι, η VW δεν αντιγράφει την Alfa Romeo. Δεν έχει εξάλλου κάτι να αντιγράψει, αφού η πισωκίνητη εποχή της μάρκας, παρά τον φημισμένο Σκαραβαίο, δεν είχε να επιδείξει κάτι που να θυμίζει τις ιταλικές δόξες.
Εντάξει, είχαμε και τις «διασκευές» του Σκαραβαίου, με τα Karmann Ghia, ότι πιο κοντά σε σπορ και VW τη μακρινή δεκαετία του 70. Και είχαμε και άλλα πισωκίνητα VW, όχι όμως γιατί ήθελε η μάρκα να είναι πισωκίνητη, αλλά γιατί δεν είχε επενδύσει σε νέο πάτωμα, και έτσι όλα της τα μοντέλα ήταν κάποια εξέλιξη του πισωμήχανου και πισωκίνητου Σκαραβαίου. Μέχρι το Golf.
¶ρα για τι σενάρια μιλάμε όταν κάνουμε συζήτηση για πισωκίνητα VW; Γιατί η VW θα το κάνει. Δεν πρόκειται για σενάρια. Το δεύτερο μοντέλο που θα λανσάρει μετά το ID.3, το μικρομεσαίο της ηλεκτρικό, θα είναι πισωκίνητο. Τουλάχιστον για αρχή. Το ID.4 είναι το πρώτο SUV στην ηλεκτρική γκάμα της μάρκας.
Το νέο ID.4 έχει τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, και με κάτι περισσότερα από 200 άλογα, οι επιδόσεις δεν θα είναι καθόλου κακές, ενώ η VW έχει κρατήσει χώρο και στο εμπρός καπό, όπου αργότερα θα κουμπώσει ακόμη ένα ηλεκτρικό μοτέρ, για τετρακίνηση και ακόμη 100 άλογα, το σύνολο πάνω από 300.
Η VW έχει κάνει τεράστιο άνοιγμα στα ηλεκτρικά και θέλει μέχρι το τέλος του 2021 να έχει λανσάρει και να έχει ξεκινήσει πωλήσεις και στα τρία νέα της μοντέλα, ID.3, ID.4 και το μεγαλύτερο SUV, ID.5.
Τι λέτε όμως εσείς; Σας αρέσει η ιδέα ενός πισωκίνητου VW; Είναι αρκετά «πισωκίνητο» αν είναι ηλεκτρικό; Ή μήπως στα μάτια σας το ότι είναι ηλεκτρικό, αναιρεί λίγο από τον πισωκίνητο χαρακτήρα; Τι λέτε; Θα αγοράσετε ένα ID.4 γιατί είναι πισωκίνητο;
...όλα είναι θέμα πλατφόρμας του κάθε οχήματος... στα ηλεκτρικά η δομή τους είναι τέτοια ώστε να μπορούν να γίνουν και 4κίνητα, και πισωκίνητα και προσθιοκίνητα, οπότε θα θυμηθούν οι παλιοί και θα μάθουν οι νέοι...
Κατ΄αρχήν, με τα σύγχρονα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, αν δεν απενεργοποιούνται, δεν έχει και τόση σημασία πού δίνεται η κίνηση. Ειδικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να υπάρχει ακαριαίος έλεγχος στη ροπή του κινητήρα. Επιπλέον, σ' ένα αυτοκίνητο 200+ ίππων η πίσω κίνηση αυξάνει σημαντικά το όριο πρόσφυσης στους κινητήριους τροχούς δίνοντας σε κάθε περίπτωση καλύτερες επιταχύνσεις. Ακόμα, οι εμπρός τροχοί απαλλαγμένοι από τα ημιαξόνια μπορούν να στρίβουν περισσότερο, μειώνοντας τον κύκλο στροφής.
...όλα είναι θέμα πλατφόρμας του κάθε οχήματος... στα ηλεκτρικά η δομή τους είναι τέτοια ώστε να μπορούν να γίνουν και 4κίνητα, και πισωκίνητα και προσθιοκίνητα, οπότε θα θυμηθούν οι παλιοί και θα μάθουν οι νέοι...
Κατ΄αρχήν, με τα σύγχρονα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, αν δεν απενεργοποιούνται, δεν έχει και τόση σημασία πού δίνεται η κίνηση. Ειδικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να υπάρχει ακαριαίος έλεγχος στη ροπή του κινητήρα. Επιπλέον, σ' ένα αυτοκίνητο 200+ ίππων η πίσω κίνηση αυξάνει σημαντικά το όριο πρόσφυσης στους κινητήριους τροχούς δίνοντας σε κάθε περίπτωση καλύτερες επιταχύνσεις. Ακόμα, οι εμπρός τροχοί απαλλαγμένοι από τα ημιαξόνια μπορούν να στρίβουν περισσότερο, μειώνοντας τον κύκλο στροφής.