ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε ειδικές και ιδανικές συνθήκες πραγματοποιούν οι κατασκευαστές τις μετρήσεις κατανάλωσης.

Σε ειδικές και ιδανικές συνθήκες πραγματοποιούν οι κατασκευαστές τις μετρήσεις κατανάλωσης.

Πως μετριέται η «εργοστασιακή» κατανάλωση;

12.187 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2015)

Ημέτρηση της εργοστασιακής κατανάλωσης ορίζεται από μια τυποποιημένη διαδικασία (NEDC – New European Driving Cycle), που ισχύει από το 1970 για τη μέτρηση εντός πόλης και από το 1990 για την μέτρηση στο ταξίδι. Για την Ευρώπη καταμετρούνται δύο οδηγικοί κύκλοι: ο κύκλος πόλης και ο υπεραστικός κύκλος (ταξίδι).
Στον κύκλο πόλης, το αυτοκίνητο στη διάρκεια του τεστ διανύει συνολικά 3.976,1 μέτρα με μέση ταχύτητα 18,35 χλμ./ώρα και μέγιστη το 50 χλμ./ώρα. Η δοκιμή διαρκεί 13 λεπτά. Στο ταξίδι, η δοκιμή διαρκεί 6 λεπτά και 40 δλ., η απόσταση είναι 6.956 μέτρα, η μέση ταχύτητα 62,6 χλμ./ώρα και η μέγιστη 120 χλμ./ώρα.
Πρέπει να σημειωθεί πως οι μετρήσεις γίνονται με ιδιαίτερα περίπλοκες διαδικασίες: Π.χ για τη μέτρηση πόλης: εκκίνηση και λειτουργία κινητήρα για 11 δευτερόλεπτα με νεκρά, 5 δευτερόλεπτα με 1η και πατημένο συμπλέκτη για να ακολουθήσει επιτάχυνση μέχρι τα 15 χλμ./ώρα μέσα σε 4 δευτερόλεπτα και κίνηση σε αυτή την ταχύτητα για 8 δευτερόλεπτα. Ακολουθεί φρενάρισμα σε πλήρη στάση μέσα σε 5 δευτερόλεπτα από τα οποία στα 3 τελευταία ο συμπλέκτης είναι πατημένος. Αυτό είναι ένα μικρό μόνο μέρος της δοκιμής για την κατανάλωση στην πόλη, που γίνεται πάνω σε ράουλα και σε ιδανικές συνθήκες. Με άλλα λόγια; Ζήσε Μάι μου να φας τριφύλλι σε σχέση με την πραγματικότητα της καθημερινής οδήγησης στην πόλη.
Πρέπει να σημειωθεί πως η μέση κατανάλωση, που τελικά ανακοινώνουν οι κατασκευαστές (πέρα από την κατανάλωση στην πόλη και την κατανάλωση στο ταξίδι) δεν είναι ο μέσος όρος της αστικής κατανάλωσης και εκείνης στο ταξίδι, αλλά προκύπτει από τη συνολική απόσταση σε σχέση με την ποσότητα καυσίμου που χρησιμοποιήθηκε. Δηλαδή αν η κατανάλωση στην πόλη που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι 4,8 λτ./100 χλμ. και στο ταξίδι 3,3 λτ./100 χλμ. η μέση κατανάλωση, που επικοινωνεί συνήθως ο κατασκευαστής, δεν είναι 4,8+3,3/2 = 4.05 λτ/100 χλμ, αλλά μια άλλη τιμή. Οι μετρήσεις δεν γίνονται από κάποιον ανεξάρτητο οργανισμός, όπως στην περίπτωση του EuroNCAP για τα τεστ ασφάλειας, αλλά από τους ίδιους τους κατασκευαστές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
GALLOP APOTELESMATA