Αν η εγγύηση που έχει το καινούργιο αυτοκίνητο είναι το πρώτο στη λίστα των προτερημάτων του, μειώνοντας το άγχος για απρογραμμάτιστα έξοδα, μήπως η επέκταση αυτής της εγγύησης είναι το δεύτερο;
Πόσο σας ελαφραίνει το άγχος η επέκταση εγγύησης;
5.821 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2013)
Αν η εγγύηση που έχει το καινούργιο αυτοκίνητο είναι το πρώτο στη λίστα των προτερημάτων του, μειώνοντας το άγχος για απρογραμμάτιστα έξοδα, μήπως η επέκταση αυτής της εγγύησης είναι το δεύτερο;
Η εγγύηση στα καινούργια αυτοκίνητα αξίζει μέχρι και τα μισά λεφτά της αγοράς τους. Αν έχετε αντιρρήσεις αρκεί να δείτε πόσο πέφτει η τιμή ενός μεταχειρισμένου, αμέσως μόλις βγει από την εγγύηση.Όπως και να έχει, το ότι έχεις στη διάθεσή σου ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που δε φοβάσαι μην βγάλει τίποτα γιατί απλά θα το πληρώσει άλλος, είναι σπουδαία υπόθεση. Είναι ένας από τους βασικούς λόγους που κινεί την αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου.Δεν είναι λοιπόν εμφανές πως όσο μεγαλύτερη η εγγύηση, τόσο το καλύτερο; Και αν τα υπολογίζεις όλα και είσαι τυχερός, θα διαλέξεις ένα αυτοκίνητο που προσφέρει τέσσερα, πέντε, έξι ή και επτά χρόνια εγγύηση. Η Kia σήμερα προσφέρει την επταετία, μαγικός αριθμός, η Toyota έχει σταθερά τα 6 ενώ στην πενταετία ακολουθούν το παράδειγμα της Ford και άλλοι κατασκευαστές.Αν όμως το αυτοκίνητο που θες έχει μόνο την υποχρεωτική των δύο ετών; Μήπως είναι καιρός να σκεφτείς να επενδύσεις σε μία επέκταση; Σήμερα αρκετοί κατασκευαστές, έναντι ενός μικρού ποσού συγκριτικά με την τιμή του αυτοκινήτου προσφέρουν επέκταση για περαιτέρω χρόνια.Αποφασίζεις και πράττεις αναλόγως. Μπορεί μέχρι τότε να μην την έχεις ανάγκη. Να έχεις πουλήσει το αυτοκίνητο, για παράδειγμα.Όμως τα πρώτα δύο χρόνια, καινούργιο αυτοκίνητο, τι να βγάλει. Μετά όμως; Δεν ξέρεις. Το ρίσκο αυξάνεται όσο παλιώνει το αυτοκίνητο, γι αυτό και κάποιοι κατασκευαστές έχουν μερικές εξαιρέσεις. Αυτά μάλλον πρέπει να τα διαβάσεις προσεκτικά.Τι λέτε όμως; Αξίζει η επέκταση; Δεν είναι αγχολυτικό για απροσδόκητα έξοδα; Δεν είναι καλή ιδέα; Εσείς θα την κάνετε; Υπάρχει κάτι που σας κρατάει πίσω; Προτιμάτε τη μεγάλη εγγύηση από την αρχή; Και τελικά προσέχετε τι καλύψεις έχετε;
Γενικώς αυτο που ενδιαφερει περισσοτερο τους αγοραστες νεων αυτοκινητων ειναι η εγγυηση μηχανολογικων και ηλεκτρικων μερών. Πέρα από πολύ λίγες μάρκες μετρημένες στα δακτυλα του ενος χεριου που δινουν πραγματικα μακρόχρονη εγγυηση, όλες οι υπολοιπες απλώς δίνουν κατι "ψηλά" απλα για να υπαρχει. Οπωσδήποτε η επεκταση εγγυησης σε αυτες τις περιπτωσεις δενει ενα εξτρα αερα σιγουριας.
Η επέκταση της εγγύησης όταν καταβάλεις για αυτή ένα λογικό ποσό είναι χρήσιμη και καλοδεχούμενη ιδίως όταν το τίμημα αυτής σπάει σε πολλές δόσεις. Ειχα πληρώσει σε αξία αυτοκινητου 18.000 ευρω ένα πεντακοσάρικο για μια τριετή επέκταση και μάλιστα μου χρειάστηκε γιατι έπαθα μια ζημια 1000 ευρώ για την οποία ίσως ειχα και γω το μερίδιο της ευθύνης μου (φαγωμα του συγχρονιζέ στη δεύτερη ταχύτητα). Φυσικά όλες οι εγγυήσεις έχουν τα ψιλά γράμματα που δύσκολα τα αντιλαμβάνεσαι. Εμένα μου χρέωσαν τις βαλβολίνες του κιβωτίου ήτοι 60 ευρώ γιατί δεν καλύπτονταν από τη εγγύηση. Αλλά όταν έχεις γλυτωσει το χιλιαρικο τα 60 τα δίνεις με χαρα.
Τα είπαμε και σε σχεδόν ίδιο θέμα,ότι όπως είναι δομημένες οι περισσότερες εγγυήσεις από τα οχήματα της σειράς,δεν συμφέρουν. Εκτός της kia και αυτό για την ώρα,όλες οι υπόλοιπες έχουν τις πάρα πολύ μεγάλες παραχωρήσεις τους.Είτε να πηγαίνουμε το όχημα σε αυτούς που δίνουν την εγγύηση με ένα πολύ μεγάλο κόστος από ότι κάπου αλλού,είτε δια μέσω ασφαλιστικών εταιρειών,είτε καλύπτουν κάποια κομμάτια των οχημάτων,συνήθως το μηχανολογικό μέρος και πολλά άλλα οι διάφορες εταιρείες και κατασκευαστές. Καθείς ας τα βάλει κάτω και ας σκεφτεί το τι συμφέρει.Προσωπικά δεν είμαι υπέρ των επεκτάσεων των εγγυήσεων των οχημάτων της σειράς,εκτός των ειδικών και πάρα πολύ ακριβών κατασκευών.
προτιμω την εταιρεια που δινει μικρη εγγυηση γιατι απλα η αξιοπιστια της ειναι αναμφισβητητη.
Γενικώς αυτο που ενδιαφερει περισσοτερο τους αγοραστες νεων αυτοκινητων ειναι η εγγυηση μηχανολογικων και ηλεκτρικων μερών. Πέρα από πολύ λίγες μάρκες μετρημένες στα δακτυλα του ενος χεριου που δινουν πραγματικα μακρόχρονη εγγυηση, όλες οι υπολοιπες απλώς δίνουν κατι "ψηλά" απλα για να υπαρχει. Οπωσδήποτε η επεκταση εγγυησης σε αυτες τις περιπτωσεις δενει ενα εξτρα αερα σιγουριας.
Η επέκταση της εγγύησης όταν καταβάλεις για αυτή ένα λογικό ποσό είναι χρήσιμη και καλοδεχούμενη ιδίως όταν το τίμημα αυτής σπάει σε πολλές δόσεις. Ειχα πληρώσει σε αξία αυτοκινητου 18.000 ευρω ένα πεντακοσάρικο για μια τριετή επέκταση και μάλιστα μου χρειάστηκε γιατι έπαθα μια ζημια 1000 ευρώ για την οποία ίσως ειχα και γω το μερίδιο της ευθύνης μου (φαγωμα του συγχρονιζέ στη δεύτερη ταχύτητα). Φυσικά όλες οι εγγυήσεις έχουν τα ψιλά γράμματα που δύσκολα τα αντιλαμβάνεσαι. Εμένα μου χρέωσαν τις βαλβολίνες του κιβωτίου ήτοι 60 ευρώ γιατί δεν καλύπτονταν από τη εγγύηση. Αλλά όταν έχεις γλυτωσει το χιλιαρικο τα 60 τα δίνεις με χαρα.
Τα είπαμε και σε σχεδόν ίδιο θέμα,ότι όπως είναι δομημένες οι περισσότερες εγγυήσεις από τα οχήματα της σειράς,δεν συμφέρουν.
Εκτός της kia και αυτό για την ώρα,όλες οι υπόλοιπες έχουν τις πάρα πολύ μεγάλες παραχωρήσεις τους.Είτε να πηγαίνουμε το όχημα σε αυτούς που δίνουν την εγγύηση με ένα πολύ μεγάλο κόστος από ότι κάπου αλλού,είτε δια μέσω ασφαλιστικών εταιρειών,είτε καλύπτουν κάποια κομμάτια των οχημάτων,συνήθως το μηχανολογικό μέρος και πολλά άλλα οι διάφορες εταιρείες και κατασκευαστές.
Καθείς ας τα βάλει κάτω και ας σκεφτεί το τι συμφέρει.Προσωπικά δεν είμαι υπέρ των επεκτάσεων των εγγυήσεων των οχημάτων της σειράς,εκτός των ειδικών και πάρα πολύ ακριβών κατασκευών.