Στα τέλη του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας τoυ 1990, η Nissan λάνσαρε μια τετράδα από άκρως ενδιαφέροντα, ρετρό αυτοκίνητα που ήταν βασισμένα πάνω στο τότε Micra. Πρόκειται για τα Pao, BE-1, S-Cargo και Figaro που ήταν και το πιο «μουράτο» από τα τέσσερα. Ένα από αυτά τράβηξε την προσοχή μιας εταιρείας στις ΗΠΑ και κατάφερε να το εισάγει.
Ο πρώτος ιδιοκτήτης αυτού εδώ του Figaro του 1992 άφησε πέρα την ρετρό αισθητική και το μετέτρεψε σε ένα βραβευμένο αυτοκίνητο εκθέσεων.
Ο πρώτος ιδιοκτήτης αυτού εδώ του Figaro του 1992 άφησε πέρα την ρετρό αισθητική και το μετέτρεψε σε ένα αυτοκίνητο εκθέσεων. Το εξωτερικό του είναι τώρα βαμμένο από μεταλλικό πορτοκαλί ενώ έχει πάρει δάνειο πολλά στοιχεία από Porsche για τις επιφάνειες των θυρών του. Φυσικά, απαρατήρητες δεν μπορούν να περάσουν οι ποδιές στο πλαϊνό και το μπροστινό μέρος ούτε το σπορτίφ καπό και οι μοντέρνοι τροχοί του.
Στον εσωτερικό του διάκοσμο είναι το ίδιο ιδιαίτερο. Παρατηρούμε καθίσματα Recaro αγωνιστικού τύπου από δέρμα σε πολλά χρώματα. Το τιμόνι όπως και το ταμπλό παραπέμπει σε αγωνιστικό αυτοκίνητο ενώ τα πεντάλ είναι χρώματος …ροζ.
Με τέτοια εμφάνιση, το Figaro θα ήταν απαράδεκτο να είναι εξοπλισμένο ακόμα με τον εργοστασιακό 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 76 ίππων. Αντίθετα, πλέον παίρνει ισχύ από έναν βελτιωμένο 1,3 λίτρων με νέο ψύκτη λαδιών και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο αντί για το εργοστασιακό αυτόματο τριών σχέσεων.