- Ήπια υβριδική και χωρίς «i» στην ονομασία των βενζινοκίνητων εκδόσεων
- Έχει τώρα πιο λεπτά φώτα και είναι 42 χιλιοστά μακρύτερη
- Με κυρτή οθόνη στο ταμπλό και λογισμικό BMW Operating System 9
- Με 2 επιλογές στην βενζίνη και 2 στο diesel έως 300 άλογα
Ήπια υβριδική και χωρίς «i» στην ονομασία των βενζινοκίνητων εκδόσεων
Την Σειρά 1 νέας γενιάς παρουσίασε η BMW, δίνοντας στο μοντέλο ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, πιο φρέσκια εμφάνιση, νέο εσωτερικό αλλά και ήπια υβριδική τεχνολογία, ενώ σημαντικό είναι να σημειώσουμε πως γίνεται το πρώτο μοντέλο της φίρμας που χάνει το «i» από τις ονομασίες των βενζινοκίνητων εκδόσεων. Η νέα γενιά θα κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, με το επίσημο λανσάρισμά της στην αγορά να έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο του 2024.
Έχει τώρα πιο λεπτά φώτα και είναι 42 χιλιοστά μακρύτερη
Κυρίαρχα στοιχεία και σε αυτή τη γενιά του «άσου» είναι το μακρύ καπό, ο μετατοπισμένος προς τα πίσω θάλαμος επιβατών, η δυναμικά ρέουσα γραμμή της οροφής και το «άγριο» πίσω μέρος. Οι διαστάσεις του μοντέλου έχουν αλλάξει ελάχιστα σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το μήκος της νέας BMW Σειράς 1 έχει αυξηθεί κατά 42 mm φτάνοντας στα 4.361 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.670 mm. Το πλάτος του οχήματος είναι 1.800 mm, και το ύψος έχει αυξηθεί κατά 25 mm στα 1.459 mm. Επίσης, σε σχέση με πριν, η νέα γενιά λαμβάνει ελαφρώς λεπτότερα μπροστινά φωτιστικά σώματα και πιο λεπτή «kidney» γρίλια, ενώ νέα είναι επίσης τα φώτα πίσω, τα οποία μοιάζουν πολύ με εκείνα της νέας Χ2.
Με κυρτή οθόνη στο ταμπλό και λογισμικό BMW Operating System 9
Το εσωτερικό είναι γνώριμο και θυμίζει πολλά μεγαλύτερα BMW, αφού βλέπουμε την ίδια ενιαία οθόνη BMW Curved Display που στεγάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη infotainment 10,7 ιντσών που συνδέεται με Apple CarPlay και Android Auto. Η νέα BMW Σειρά 1 διαθέτει την τελευταία έκδοση του BMW iDrive με QuickSelect που βασίζεται στο BMW Operating System 9, το οποίο παρέχει επίσης τη βάση για μια ιδιαίτερα εξατομικευμένη επιλογή πρόσθετων ψηφιακών υπηρεσιών. Η BMW έχει επίσης εξαλείψει πολλά κουμπιά από τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα αλλά και τις επενδύσεις δέρματος. Προαιρετικά διατίθενται το head-up display, η πανοραμική γυάλινη οροφή και το ηχοσύστημα Harman Kardon. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται με διαχωρισμό 60:40 ή 40:20:40 και το πορτμπαγκάζ προσφέρει 380 λίτρα χωρητικότητας αποσκευών ή 1.200 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα (300-1.135 λίτρα στις BMW 120 και BMW 120d).
Με 2 επιλογές στην βενζίνη και 2 στο diesel έως 300 άλογα
Η γκάμα κινητήρων της νέας Σειράς 1 αποτελείται από δύο επιλογές στην βενζίνη και άλλες δύο στο diesel. Στη βάση της πρώτης υπάρχει η 120 που συνδυάζεται με τον ήπια υβριδικό πλέον τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων με ισχύ 170 άλογα και 280 Nm ροπής. Δεύτερη και κορυφαία επιλογή είναι η M135 xDrive με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων με 300 ίππους. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 400 Nm και το hot hatch μπορεί να επιταχύνει στα 62 km/h σε 4,9 δευτερόλεπτα και να συνεχίσει με τελική ταχύτητα 250 km/h. Στη βάση της γκάμας diesel βρίσκεται η 118d που διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με 150 ίππους και ροπή 360 Nm, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα 62 km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα. Η 120d προσφέρει 163 ίππους και 400 Nm ροπής και επιταχύνει από το 0 έως τα 100 km/h σε 7,9 δευτερόλεπτα. Όλες οι εκδόσεις διατίθενται πλέον στάνταρ με ένα επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic.