ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρεμιέρα για την πρώτη BMW M3 CS Touring με 550 άλογα

1.108 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2025)
Πρεμιέρα για την πρώτη BMW M3 CS Touring με 550 άλογα
14 Φωτογραφίες »

550 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ.
Ελαφρύτερη κατά 15 κιλά χάρη σε πολλά ανθρακονημάτινα εξαρτήματα.
Με πιο αγριεμένο παρουσιαστικό.
Περιορισμένη παραγωγή, τον Μάρτιο ξεκινούν οι παραδόσεις.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Αυτή είναι η πρώτη BMW M3 CS Touring

Στην επίσημη αποκάλυψη της πρώτης M3 CS Touring προχώρησε η BMW. Η γερμανική μάρκα παρουσίασε το «καυτό» βάγκον, το οποίο έρχεται με άκρως... αγριεμένη εμφάνιση, 550 άλογα, αλλά και επιπλέον βελτιώσεις προκειμένου να αυξήσει την οδηγική απόλαυση.

550 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ.

Όπως και η σεντάν M3 CS, έτσι και η M3 CS Touring λαμβάνει αρκετές βελτιώσεις στην απόδοση. Για αρχή, η BMW αύξησε την πίεση του διπλού τούρμπο στα 2,1 bar και συνολικά την ισχύ του twin-turbo 3,0 λίτρων εξακύλινδρου κινητήρα κατά 20 ίππους. Έτσι, η συνολική ισχύς της BMW M3 CS Touring ανέρχεται στα 550 άλογα. Ο κινητήρας αναπτύσσει τη μέγιστη ροπή του στα 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.950 σ.α.λ., παράγει τη μέγιστη απόδοσή του στις 6.250 σ.α.λ. και «τερματίζει» στις 7.200 σ.α.λ.

Όπως το στάνταρ μοντέλο, έτσι και η M3 CS Touring εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η M3 CS Touring χρειάζεται μόλις 3,5 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα και 11,7 δευτερόλεπτα για τα 200 χλμ./ώρα. Η τελική της ταχύτητας ορίζεται στα 300 χλμ./ώρα, χάρη στο M DriverΆs Package, που τοποθετείται στάνταρ.

Ελαφρύτερη κατά 15 κιλά χάρη σε πολλά ανθρακονημάτινα εξαρτήματα

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που βρίσκουμε και στο στάνταρ μοντέλο, ενώ υπάρχουν επίσης ενισχυμένα φρένα και η επιλογή ανθρακοκεραμικών δίσκων. Παρών είναι και ένα νέο σύστημα εξάτμισης. Η BMW έχει επίσης επικεντρωθεί εκτενώς στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, αφαιρώντας 15 κιλά απ' αυτό. Τα βασικά χαρακτηριστικά που συντελούν σε αυτό είναι το καπό από ανθρακονήματα, το μπροστινό splitter, οι μπροστινές εισαγωγές αέρα, τα καπάκια των πλαϊνών καθρεπτών και ο αεροδυναμικός διαχύτης στο πίσω μέρος. Υπάρχουν επίσης νέες ζάντες ελαφρού κράματος M διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω.

Με αγριεμένο παρουσιαστικό

Οπτικά, η πιο εμφανής αλλαγή είναι η νέα μάσκα «νεφρών». Αν και στο μέγεθος παραμένει ίδια όπως αυτές των M3 και M4, δε διαθέτει πλαίσιο, ενώ έχει και μεγαλύτερα κενά διαστήματα εσωτερικά Η BMW έχει επίσης δώσει στα φώτα ημέρας LED μια κίτρινη απόχρωση ως μία αγωνιστική... νότα, ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε και την αεροτομή στο τέλος της οροφής, αμφότερες βαμμένες σε μαύρο γυαλιστερό, αλλά την πρώτη να φέρει ένα κόκκινο περίβλημα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
BLINK EPITOIXEIOS