Την επίσημη παρουσίαση του νέου Audi e-tron έκανε και επίσημα η εταιρεία μετά από ένα μεγάλο διάστημα όπου το ηλεκτρικό SUV απασχολούσε με τον ερχομό του.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος το νέο ηλεκτρικό SUV διαθέτει την γνωστή οκτάγωνη Singleframe γρίλια, δεξιά και αριστερά της οποίας έχουν εγκατασταθεί τα νέα φωτιστικά σώματα. Λίγα εκατοστά πιο κάτω βλέπουμε δύο αεραγωγούς οι οποίοι έχουν πάρει θέση στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω, τόσο στο καπό, όσο και στο πλαϊνό μέρος συναντάμε τα έντονα νεύρα, τις μεγάλες ζάντες 19 ιντσών, αλλά και την ειδική θύρα φόρτισης που εδρεύει στο πίσω μέρος του μπροστινού φτερού. Φτάνοντας στο πίσω μέρος βλέπουμε ότι το νέο γερμανικό μοντέλο υιοθετεί ένα λιτό σχεδιαστικό μοτίβο από τον οποίο ξεχωρίζει η LED γραμμή που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα.
Από ΄κει και πέρα και πριν προχωρήσουμε στο εσωτερικό αξίζει να σημειωθεί πως το νέο e-tron διαθέτει μήκος 4.901 χιλιοστών, πλάτος 1.945 χιλιοστά και ύψος 1.616 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιο του εκτείνεται στα 2.928 χλστ.. Μιας και αναφερθήκαμε στους δύο άξονες, εκεί υπάρχουν εγκατεστημένοι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα), η δύναμη των οποίων δεν έγινε γνωστή από τη φίρμα, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 408 ίππους. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη σε ένα σύστημα boost, το οποίο ανεβάζει για ένα λεπτό την ισχύ του μπροστά κινητήρα από τα 170 άλογα και 270 Nm ροπής στα 184 άλογα και 309 Nm ροπής και του πίσω από τους 190 ίππους και 314 Nm ροπής στους 224 ίππους και 355 Nm ροπής. Οι δύο αυτοί κινητήρες αντλούν δύναμη από μία μπαταρία 95 KWh, που διαθέτει 36 κυψέλες με βάρος περίπου 700 κιλά.
Το ηλεκτρικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 6 δευτερόλεπτα, μέχρι να φτάσει την τελική ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, ενώ του δίνει την αυτονομία κίνησης για 400 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Στο εσωτερικό το ηλεκτρικό SUV της Audi είναι εξοπλισμένο με δύο οθόνες (10,1 ιντσών και 8,6 ιντσών), με αυτήν που βρίσκεται στο πάνω μέρος να φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και την μικρότερη να είναι υπεύθυνη για τον κλιματισμό. Ωστόσο ένα από τα σημαντικότερα σημεία είναι οι προαιρετικοί εξωτερικοί καθρέφτες οι οποίοι μπορούν να αντικατασταθούν με κάμερες, οι οποίες ότι καταγράφουν προβάλλεται σε δύο οθόνες στο εσωτερικό των θυρών με δυνατότητα zoom. Σύμφωνα με τη φίρμα το μοντέλο διαθέτει πολλές τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, ωστόσο διαθέσιμο είναι και το προαιρετικό πακέτο Driver Assistance.
Τέλος για αυτούς που ενδιαφέρονται για τους χώρους του μοντέλου η μάρκα κάνει λόγο πως η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 600 έως 1.725 λίτρα, ενώ υπάρχει και ένας χώρος στο καπό που μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 60 λίτρα.
Οι αρχικές παραδόσεις του Audi e-tron σε ευρωπαίους πελάτες σχεδιάζονται για τα τέλη του 2018 με την τιμή εκκίνησης του ηλεκτρικού SUV στη Γερμανία να είναι στις 79.900 ευρώ.