H Honda παρουσίασε το έκτης γενιάς CR-V, κάνοντας γνωστό πως πλέον είναι πιο ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες, έχει πιο σύγχρονη και στιλάτη καμπίνα και τροφοδοτείται με υβριδικό και Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο.
Ντεμπούτο για το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Honda CR-V
Η Honda αποκάλυψε στο Offenbach της Γερμανίας, τo έκτης γενιάς CR-V, το οποίο αποτελεί το SUV της με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Σύμφωνα με τη φίρμα, αξίζει να σημειώσουμε πως η νέα γενιά πρόκειται να ανεβάσει τον πήχη σχεδιασμού, πρακτικότητας και καθημερινής χρηστικότητας της κατηγορίας, όταν λανσαριστεί στην Ευρώπη αργότερα μέσα στο 2023.
Μεγαλύτερες διαστάσεις σημαίνει περισσότερος χώρος για τους πίσω επιβάτες
Το νέο CR-V διαφοροποιείται σημαντικά από το τωρινό αφού υιοθετεί κάποια από τα boxy χαρακτηριστικά που είδαμε στο νέο HR-V και έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μήκος, πλάτος και ύψος και μεταξόνιο (+40 χιλιοστά). Σύμφωνα με την Honda, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, οι πίσω επιβάτες θα έχουν κατά 16 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τα πόδια τους, ενώ και ο χώρος αποσκευών θα είναι μεγαλύτερος κατά 18%.Τα φωτιστικά σώματα είναι τώρα μεγάλα και πλατιά και έχουν από κάτω τους μια αρκετά μεγάλη μαύρη κυψελωτή γρίλια (αλλάζει ανάλογα με το κινητήριο σύνολο του CR-V) που φέρει πάνω της το έμβλημα της μάρκας. Όσον αφορά στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα έχουν σε μεγάλο βαθμό το ίδιο σχήμα, αν και έχουν καινούρια γραφικά και είναι σαφώς πιο εκλεπτυσμένα.
Στιλάτη καμπίνα, δύο ψηφιακές οθόνες και μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Η καμπίνα είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με αυτή του καινούριου Civic, είναι δηλαδή μίνιμαλ και στιβαρή, χωρίς όμως να γίνονται συμβιβασμοί στο κομμάτι της εργονομίας και του τεχνολογικού εξοπλισμού. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας 7 ιντσών ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ ψηλά στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει μια οθόνη υποστήριξης του συστήματος infotainment που είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto.
Υβριδικό ή Plug-in υβριδικό για πρώτη φορά στην Ευρώπη
Το CR-V θα προσφέρεται στην Ευρώπη είτε ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (e:HEV) είτε, για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή αγορά, ως Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης (e:PHEV). Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων, κύκλου Atkinson, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί.
Η Honda δεν έχει αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τα δύο παραπάνω κινητήρια σύνολα, πιστεύουμε όμως πως η υβριδική έκδοση είναι ίδια με αυτή του νέου Civic, δηλαδή θα αποτελείται από μια μπαταρία, δύο ηλεκτροκινητήρες και το μοτέρ βενζίνης και θα αποδίδει 184 άλογα. Η Plug-in υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες, το μοτέρ βενζίνης και μια μπαταρία που θα του προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 82 χιλιομέτρων. Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει από 0-100% σε μόλις 2,5 ώρες, όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι στους 25 βαθμούς.