ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρεμιέρα για το νέο Plug-In υβριδικό Mitsubishi Outlander
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για το νέο Plug-In υβριδικό Mitsubishi Outlander

9.081 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2021)

Το επίσημο ντεμπούτο του πραγματοποίησε το νέο Mitsubishi Outlander στην Plug-In υβριδική τους έκδοση που φέρνει περισσότερη ισχύ, τεχνολογία, καθώς και μια σημαντικά αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Πριν από περίπου 15 ημέρες η Mitsubishi είχε δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του ολοκαίνουργιου Plug-In υβριδικού Outlander, το οποίο θα ακολουθούσε το ήδη μη υβριδικό παρουσιασμένο μοντέλο της νέας γενιάς. Πλέον η ιαπωνική μάρκα προχώρησε στα αποκαλυπτήρια του νέου Outlander PHEV.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Ηλεκτρική αυτονομία για 87 χιλιόμετρα 

Η βασική αναβάθμιση που φέρνει το νέο Plug-In υβριδικό μοντέλο αφορά την μπαταρία των 20 kW που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία για 87 χιλιόμετρα, αριθμός πολύ μεγαλύτερος από τα 39 χιλιόμετρα του παλαιού πλέον μοντέλου που διέθετε μπαταρία 13,8 kWh. Επιπλέον, η συνδυαστική αυτονομία του νέου Outlander PHEV έχει αυξηθεί χάρη σε μια μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου. Η Mitsubishi δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα ακριβή στοιχεία ισχύος και ροπής, αλλά ούτε και τον τύπο του βενζινοκινητήρα. Εικάζεται ωστόσο πως θα είναι ο ίδιος τετρακύλινδρος 2,4 λίτρων που υπάρχει και στο απερχόμενο Outlander PHEV.
 
Ο οδηγός έχει πρόσβαση σε επτά λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των Normal, Armac, Gravel, Snow, Mud, Eco και Power, ενώ είναι δυνατή και η κίνηση με το ένα πεντάλ χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Μία άλλη σημαντική βελτίωση του νέου Outlander PHEV είναι το εξελιγμένο σύστημα Super-All Wheel Control (S-AWC) που διαχειρίζεται την κατανομή της ισχύος και στους δύο άξονες, σε συνδυασμό με το νέο σύστημα torque vectoring, Active Yaw Control (AYC) για τους πίσω τροχούς.
 

Δεν διαφέρει σχεδιαστικά η PHEV έκδοση  

Αναφορικά με την εξωτερική εμφάνιση, η εταιρεία είχε δημοσιεύσει τις εικόνες του μοντέλου παρελθοντικά. Όπως μπορούμε να δούμε η υβριδική έκδοση του νέου Outlander ακολουθεί πιστά τον σχεδιασμό του τυπικού μοντέλου. Φυσικά μία διαφορά είναι η επιπλέον θύρα για τη φόρτιση, ενώ ξεχωρίζει και από τη μαύρη οροφή που δημιουργεί διχρωμία και αντίθεση με το λευκό σώμα.
 

Διαφοροποιημένος ελαφρά ο πίνακας οργάνων 

Ίδια πορεία ακολουθεί και το εσωτερικό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ελαφρώς διαφορετικός, καθώς διαθέτει ένα ειδικό τμήμα που πληροφορεί τον οδηγό για τον ηλεκτροκινητήρα και την κατάσταση της μπαταρίας. Παρούσα είναι και η οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα infotainment. Εκτός από τις σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά την ποιότητα των υλικών και το επίπεδο τεχνολογίας, η καμπίνα έχει το πλεονέκτημα ότι παρέχει διάταξη τριών σειρών καθισμάτων, η οποία δεν ήταν διαθέσιμη στο Plug-In υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς.
 
Τέλος, μιλώντας για τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού πρέπει να σταθούμε στο σύστημα MI-PILOT που συνδυάζει τα Adaptive Cruise Control (ACC) και Lane Keep Assist (LKA), ενώ προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας ή τις πληροφορίες που προέρχονται από το σύστημα πλοήγησης. Μπορεί επίσης να ξεκινήσει αυτόματα το όχημα μετά από 30 δευτερόλεπτα ακινητοποίησης στην κυκλοφορία.
  Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
WINTER SEAT