Η Ferrari επεκτείνει τα Plug-in υβριδικά της μοντέλα με τη νέα 296 GTS, μια έκδοση κάμπριο της κουπέ κεντρομήχανης 296 GTB που κυκλοφόρησε το 2021 ως το πρώτο μοντέλο V6 μετά την Dino στα τέλη της δεκαετίας του 1960.
Η 296 Gran Turismo Spider διαθέτει αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, η οποία όταν είναι ανεπτυγμένη διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του κουπέ. Χρειάζεται 14 δευτερόλεπτα για να ανέβει ή να κατέβει, ενώ μπορεί να το πραγματοποιήσει σε ταχύτητες έως 45 χλμ./ώρα.
830 ίππους και 330 χλμ./ώρα τελική
Πηγή ισχύος της Ferrari 296 GTS είναι ο V6 3,0 λίτρων κινητήρας βενζίνης που σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα προσφέρει συνολικά 830 ίππους και 740 Nm ροπής. Σε ότι αφορά τους χρόνους το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 χλμ./ώρα σε 7,6 δτ. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 330 χλμ./ώρα εκτός και να χρησιμοποιείται αποκλειστικά η ηλεκτρική ενέργεια όπου μειώνεται στα 135 χλμ./ώρα. Η αυτονομία της με ρεύμα ανέρχεται στα 25 χιλιόμετρα χάρη σε μια μπαταρία 7,45 kWh, ενώ το συνολικό βάρος της 296 GTS φτάνει τα 1.540 κιλά.
Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η 296 GTS δεν είναι το μοναδικό ντεμπούτο που έχει προγραμματιστεί για φέτος από τη Ferrari, καθώς σε λίγους μήνες, αναμένεται να δούμε την Purosangue.
Καλώς την!
-Η Ferrari παρουσίασε την νέα 296 Gran Turismo Spider ή πιο απλά GTS.
-Plug-in υβριδική με 830 ίππους και 740 Nm ροπής.
-25 χιλιόμετρα αυτονομία με ρεύμα.
-0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.
Υπάρχει περίπτωση να την οδηγήσει κάποιος μόνο με ρεύμα;