ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δίχως να γίνει πολυτελής και ακριβή, η Mazda θέλει να γίνει πιο premium, προσεγγίζοντας ανώτερες οικονομικά και κοινωνικά τάξεις.

Δίχως να γίνει πολυτελής και ακριβή, η Mazda θέλει να γίνει πιο premium, προσεγγίζοντας ανώτερες οικονομικά και κοινωνικά τάξεις.

Premium βλέψεις η Mazda

3.064 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2016)

Όλα φαίνεται να πηγαίνουν καλά τελευταία για την Mazda και τα μεγαλοστελέχη της θέλουν να την φέρουν πιο κοντά στις premium φίρμες. Δείτε τι σχεδιάζουν οι Ιάπωνες.

Η Mazda βρίσκεται τελευταία σε πολύ καλή φάση, έχοντας πιο πλήρη γκάμα από ποτέ και σημειώνοντας εμπορική επιτυχία σε όλες σχεδόν τις αγορές. Φαίνεται πως το «διαζύγιό» της από τη Ford της έκανε καλό και πλέον ατενίζει το μέλλον με μεγάλη αυτοπεποίθηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Τόσο πολύ που θέλει να κάνει πιο premium τη γκάμα της, δίχως αυτό να σημαίνει πάντως πως θα παρουσιάσει κάποιο πολυτελές μοντέλο. Στόχος είναι να διατηρηθεί το ύφος, αλλά να προσεγγιστεί παράλληλα ένα πιο ευκατάστατο αγοραστικό κοινό.
Ο Rusell Wager, αντιπρόεδρος marketing της Mazda, δήλωσε σχετικά: «Όλη η γκάμα της Mazda έχει αλλάξει τα τελευταία τρία χρόνια και τα αυτοκίνητα μας είναι πολύ καλύτερα τώρα. Είναι η ευκαιρία μας να κερδίσουμε περισσότερους καταναλωτές. στοχεύοντας σε ένα ακόμα υψηλότερο κοινό.».
 
Επί της παρούσης, υπενθυμίζουμε πως η γκάμα της Mazda αποτελείται από τρία SUV (CX-3, CX-5, CX-9), δύο σπορ μοντέλα (MX-5, MX-5 RF) και τρία «κανονικά» (Mazda2, 3 & 6). Ναυαρχίδα αναμένεται να γίνει το νέο RX-9, η έκδοση παραγωγής δηλαδή του εικονιζόμενου RX-Vision.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
SMALL EVANS POSA SHKONOYN