Η πλατφόρμα βασίζεται σε αισθητήρες, οι οποίοι θα είναι ενσωματωμένοι μέσα στο όχημα και θα αναλύουν τα δεδομένα του αυτοκινήτου και του περιβάλλοντος
Premium γερμανική συμμαχία
4.786 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2016)
Oι BMW, Mercedes και Audi θα αποτελέσουν την πηγή πληροφοριών, μιας διαδραστική πλατφόρμας, που θα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες οδήγησης που επικρατούν.
Στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου Παρίσι 2016, η Here, μια φίρμα που πρόσφατα αγόρασε η Nokia, ανακοίνωσε την έναρξη ενός πρότζεκτ, το οποίο θα αναλύει σε πραγματικό χρόνο τις συνθήκες κίνησης που επικρατούν στο δρόμο.
Αυτό θα γίνεται μέσω αισθητήρων, οι οποίοι θα είναι ενσωματωμένοι μέσα στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα θα υπάρχει μία κάμερα στο μπροστά μέρος η οποία θα ανιχνεύει πληροφορίες για τις πινακίδες κυκλοφορίας (συμπεριλαμβανομένων των ορίων ταχύτητας), για ατυχήματα, πιθανό κλείσιμο δρόμων και απροσδόκητα γεγονότα της κυκλοφορίας. Διαφορετικοί αισθητήρες θα καταγράφουν την ταχύτητα, την κατεύθυνση και τη θέση του οχήματος, τις καιρικές συνθήκες και φρενάρισμα.
Η Here επίσης θα χρησιμοποιεί επίσης δεδομένα αισθητήρων από συνδεδεμένα αυτοκίνητα σε συνδυασμό με τα δεδομένα στάθμευσης από πρόσθετες πηγές για να καταστεί ευκολότερο για τους οδηγούς να δοθεί απάντηση στο αιώνιο, ενοχλητικό ερώτημα: «Πού μπορώ να βρω το επόμενο ελεύθερο χώρο στάθμευσης».
Προς το παρόν το παρόν αυτή η πλατφόρμα, η οποία θα διατίθεται από το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους, θα χρησιμοποιήσει μόνο τα δεδομένα που προέρχονται από τα οχήματα των Audi, BMW και Mercedes-Benz, αλλά η εταιρεία αναφέρει ότι σχεδιάζει να ανοίξει την υπηρεσία και σε νέες μάρκες.
Μία μικρή διόρθωση. Το here (ή here maps) πρόσφατα πουλήθηκε (κι όχι αγοράστηκε) από τη Nokia. Αγοραστές ήταν οι προαναφερθείσες εταιρίες, (Audi / BMW / Daimler).
Μακάρι να πετύχει. Στο παρελθόν είχε γίνει προσπάθεια μέσω του πρωτοκόλλου 802.11p (https://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11p) αλλά η εξέλιξή του μάλλον παραμένει στάσιμη.
Μία μικρή διόρθωση. Το here (ή here maps) πρόσφατα πουλήθηκε (κι όχι αγοράστηκε) από τη Nokia. Αγοραστές ήταν οι προαναφερθείσες εταιρίες, (Audi / BMW / Daimler). Μακάρι να πετύχει. Στο παρελθόν είχε γίνει προσπάθεια μέσω του πρωτοκόλλου 802.11p (https://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11p) αλλά η εξέλιξή του μάλλον παραμένει στάσιμη.