Στο τέλος του έτους θα λανσαριστεί το νέο Mondeo, που θα διαθέτει νέο σχεδιαστικό στιλ και μεγάλη γκάμα κινητήρων, συμπεριλαμβανομένου και του 1.000άρη EcoBoost (εικόνα Mondeo Vignale concept).
Με 1.000άρη κινητήρα το επόμενο Ford Mondeo
13.898 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2014)
Προς το τέλος του έτους αναμένεται να κυκλοφορήσει η 5η γενιά του γερμανικού μοντέλου, η οποία θα διαθέτει φρέσκια σχεδίαση με αρκετές premium πινελιές, ενώ θα εφοδιάζεται και με τον 1,0 λτ. EcoBoost.
Σύμφωνα με τη συνέντευξη τύπου του Mark Ovenden, επικεφαλής της Ford Βρετανίας, η νέα γενιά του μεσαίου μοντέλου αναμένεται να λανσαριστεί τους τελευταίους μήνες του χρόνου. Ειδικότερα, ο Ovenden ανέφερε ότι η καθυστέρηση -ήταν να κυκλοφορήσει άνοιξη του 2013- οφείλεται σε τεχνικά ζητήματα που έπρεπε να επιλυθούν. Επιπλέον, τόνισε ότι το νέο μοντέλο θα βρίσκεται σχεδιαστικά πολύ κοντά στην έκδοση Vignale, που σε πρωτότυπη μορφή είχαμε δει τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι αναμένουμε νέο στιλ με περισσότερες καμπύλες στο αμάξωμα και πολλά στοιχεία πολυτέλειας, που πιθανότατα θα κάνουν το εν λόγω μοντέλο πιο ανταγωνιστικό προς τις premium κατηγορίες. Από την άλλη βέβαια, ο Ovenden επεσήμανε ότι -στις απλές εκδόσεις του- το νέο Mondeo θα έχει ιδιαίτερα ελκυστική τιμή, «ακόμα καλύτερη και από την απερχόμενη γενιά».Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, το ενδιαφέρον στρέφεται στον 1.000άρη EcoBoost, που όλα δείχνουν ότι θα εφοδιάζει και το νέο μοντέλο, περιορίζοντας εκτός των άλλων τις εκπομπές ρύπων κάτω από τα 130 γρ./χλμ. Επίσης, θα δούμε και τον νέο 1.500άρη EcoBoost με απόδοση 150 ίππους και 240 Nm ροπής. Φυσικά θα είναι διαθέσιμοι και οι άλλοι βενζινοκινητήρες της γερμανικής γκάμας, όπως ο 1,6 λτ. και ο 2λιτρος κινητήρας. Παράλληλα, στους diesel προβλέπεται να δούμε τον νέο 1.500άρη TDCI και ένα 2λιτρο μοτέρ. Αργότερα επίσης υπάρχει πρόβλεψη και για μια υβριδική έκδοση, η οποία θα συνδυάζει ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα, οι οποίοι θα μπορούν –από κοινού- να «ρίξουν» τη μέση κατανάλωση του νέου Mondeo κάτω από τα 4,3 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 κάτω από τα 99 γρ./χλμ. Ως προς τη μετάδοση της κίνησης, στο νέο γερμανικό μεσαίο θα είναι διαθέσιμο ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και –προαιρετικά- ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (Powershift). Φήμες αναφέρουν επιπλέον ότι στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις το νέο μοντέλο για πρώτη φορά θα μπορεί να συνδυαστεί και με 4κίνηση.
Το νέο Mondeo θα διαθέτει αμάξωμα με φρέσκια και σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα, όπως του εικονιζόμενου Mondeo Vignale concept.