Λίγους μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση του i30 Fastback, η Ηyundai ανακοίνωσε τις πρώτες τιμές για τη νέα εκδοχή του μοντέλου για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου χαρακτηρίζεται δυναμικός, συνδυάζοντας ταυτόχρονα σπορ στοιχεία. Στο μπροστινό μέρος το i30 fastback μοιάζει αρκετά με τη τελευταία εκδοχή του i30, με τις διαφορές να επικεντρώνονται στα διαφορετικά φώτα ημέρας, που είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα, ο οποίος φέρει στα άκρα του μεγάλους αεραγωγούς. Από κει και πέρα μικρές είναι οι διαφορές στα μπροστινά φωτιστικά σώματα, ενώ στις άκρες του καπό υπάρχουν δυναμικές γραμμές που προσδίδουν μια πιο άγρια μορφή στο νέο μοντέλο.
Στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός του fastback, είναι της ίδιας φιλοσοφίας με τη hatchback έκδοση, ωστόσο οι διαφορές είναι εμφανείς. Τα φωτιστικά σώματα έχουν ένα όμορφο σχεδιασμό, τα οποία ξεκινούν από το πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου και καταλήγουν στο πορτμπαγκάζ, το οποίο στο πάνω μέρος ενσωματώνει δυναμική αεροτομή . Σε ότι αφορά τις διαστάσεις το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μήκος 4.455 χλστ, όντας 115 χλστ. πιο μακρύ από το hatchback, ενώ το ύψος του ανέρχεται στα 1.425 χλστ, 30χλστ χαμηλότερο από την 5θυρη έκδοση.
Το μοντέλο προσφέρεται στο Ηνωμένο Βασίλειο με δύο μοτέρ βενζίνης (1,0 Τ-GDi 120 ίππων και 1,4 Τ-GDi 150 ίππων) σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις SE Nav, Premium και Premium SE. H πρώτη επιλογή είναι ο 1.000αρης κινητήρας σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τιμή 20.305 λίρες (23.000 ευρώ) στην έκδοση SE Nav. To επόμενο βήμα στην ίδια έκδοση έρχεται με τον 1.400αρη κινητήρα με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στις 23.840 ευρώ και 25.000 ευρώ αντίστοιχα.
Έπειτα, ο 1,0 Τ-GDi στην έκδοση Premium ξεκινά από τις 25.030 ευρώ και στην Premium SE από 26.500 ευρώ ενώ ο 1,4 λτ. κινητήρας με μηχανικό κιβώτιο με 25.800 και 27.300 ευρώ αντίστοιχα. Το αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται μόνο στο 1.400άρι μοτέρ και στις δύο ανώτερες εξοπλιστικές εκδόσεις με 25.340 ευρώ στην Premium και 28.500 στην Premium SE.
Θα μας τρελάνει ο Κορεατης μας στέλνει στους Γερμανούς με αυτές τις τιμές ... απίστευτη .Πραγματικά μου άρεσε το όλο σχειμα εσωτερικα εξωτερικά αλλά όχι και 23.000 χιλιάρικα . Αν πάρω Γερμανικό θα έχω και το στάτους του
Για σοβαρευτείτε λίγο και ρίξτε τιμές , εκτός και αν δεν σας ενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας .
Αν αυτές η τιμές θα είναι και στην Ελλάδα πιστεύω δεν θα πάει και παρα πολυ καλά βέβαια το αυτοκίνητο αξίζει είναι παρα πολυ καλο και ποιοτικό (γνώμη μου) πιστεύω ότι δεν έχει να ζηλέψει τπτ απο premium μοντέλα όπως V40 η Α Class... Αντίθετος στα λεφτά μιας βασικής αυτών παίρνεις μια Φουλ στο FastBack. Για μένα αν υ τιμες είναι οριακά λίγο ποιο κάτω κατα 1.000εως 2.000€ στην Ελλάδα θα έχει μέλλον...
Συμφωνώ απολύτως, αν δε πέσουν οι τιμές που ανακοινώθηκαν δε βλέπω να πηγαίνει τόσο καλά όσο θα πρεπε... Ας έρθει κι εδώ και βλέπουμε τι θα κάνει η εδώ αντιπροσωπεία...
Μήπως θέλετε να σας το χαρίσουν κιόλας επειδή έχετε καψούρα με το Γερμανικό "status" Ελληναράδες μου; Είχαν μια σκασίλα για την αγορά της Ελλάδας...
Τελικά....ΠΟΤΕ έρχεται το ι 30 Fastback???
Θα μας τρελάνει ο Κορεατης μας στέλνει στους Γερμανούς με αυτές τις τιμές ... απίστευτη .Πραγματικά μου άρεσε το όλο σχειμα εσωτερικα εξωτερικά αλλά όχι και 23.000 χιλιάρικα . Αν πάρω Γερμανικό θα έχω και το στάτους του Για σοβαρευτείτε λίγο και ρίξτε τιμές , εκτός και αν δεν σας ενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας .
Αν αυτές η τιμές θα είναι και στην Ελλάδα πιστεύω δεν θα πάει και παρα πολυ καλά βέβαια το αυτοκίνητο αξίζει είναι παρα πολυ καλο και ποιοτικό (γνώμη μου) πιστεύω ότι δεν έχει να ζηλέψει τπτ απο premium μοντέλα όπως V40 η Α Class... Αντίθετος στα λεφτά μιας βασικής αυτών παίρνεις μια Φουλ στο FastBack. Για μένα αν υ τιμες είναι οριακά λίγο ποιο κάτω κατα 1.000εως 2.000€ στην Ελλάδα θα έχει μέλλον...
Συμφωνώ απολύτως, αν δε πέσουν οι τιμές που ανακοινώθηκαν δε βλέπω να πηγαίνει τόσο καλά όσο θα πρεπε... Ας έρθει κι εδώ και βλέπουμε τι θα κάνει η εδώ αντιπροσωπεία...