Η Nissan λανσάρει τη νέα δεύτερη γενιά του Juke στην ευρωπαϊκή αγορά με την αρχή να γίνεται στη Γαλλία. Ας πάρουμε μια πρώτη γεύση για τις τιμές του μοντέλου, λίγες εβδομάδες πριν το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά.
Λίγες εβδομάδες πριν έγινε η επίσημη πρεμιέρα της νέας δεύτερης γενιάς του Nissan Juke, το οποίο μεγάλωσε σε διαστάσεις, έγινε ελαφρύτερο και πιο hi-tech, ενώ διατήρησε σε κάποιο βαθμό την εκκεντρική του σχεδίαση βαδίζοντας ωστόσο σε πιο συμβατικά μονοπάτια. Καταρχάς να σημειώσουμε ότι το Juke εφοδιάζεται αρχικά με τον 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης ισχύος 117 ίππων της ιαπωνικής φίρμας, ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DCT).
Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, η Nissan εφοδιάζει το Juke με 5 εκδόσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι γνώριμες στη χώρα από το απερχόμενο μοντέλο: Visia, Acenta, N-Connecta, Tekna και N-Design. Η βασική Visia, που είναι αντίστοιχη της Energy για την Ελλάδα, διαθέτει μεταξύ άλλων air condition, LED φώτα εμπρός και πίσω, cruise control, αυτόματο φρενάρισμα κ.α., ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα στην Acenta προστίθενται 17άρες ζάντες αλουμινίου, infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας κ.λπ..
Οι τιμές του νέου μικρού SUV της Nissan ξεκινούν από τις 19.990 ευρώ για τη γαλλική αγορά.στη βασική έκδοση Visia που προσφέρεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ στην Acenta αρχίζουν από 21.690 ευρώ (23.190 ευρώ το αυτόματο). Πριν κλείσουμε, αξίζει να αναφερθεί πως η πρεμιέρα του νέου Nissan Juke στη χώρα μας αναμένεται στα τέλη του Οκτωβρίου, όταν και θα ανακοινωθούν οι τιμές του μοντέλου για την ελληνική αγορά.
Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις τιμές των εκδόσεων του ολοκαίνουργιου Nissan Juke για την αγορά της Γαλλίας:
Συνετό θα είναι την έκδοση visia... να την αλλάξουν στην Ελλάδα (βλέπε παράδειγμα το seat malaga πριν κάποιες δεκαετίες). Άμεσος ανταγωνιστής του t-cross. Λίγο τα 20.000 του εισαγωγικού 1000ριου είναι ένα θεματάκι.
Μμμ ακριβούτσικο το 1000ρακι να δούμε.
Συνετό θα είναι την έκδοση visia... να την αλλάξουν στην Ελλάδα (βλέπε παράδειγμα το seat malaga πριν κάποιες δεκαετίες). Άμεσος ανταγωνιστής του t-cross. Λίγο τα 20.000 του εισαγωγικού 1000ριου είναι ένα θεματάκι.