Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη βελτίωση για τη νέα Supra

2.633 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2019)

Πριν καλά-καλά προλάβει να κατακάτσει ο καπνός από τα «πυροτεχνήματα» της πρεμιέρας της νέας Toyota Supra, ήρθε η πρώτη βελτιωτική πρόταση για το ιαπωνικό sportscar δια χειρός Prior Design.

Οι προγενέστερες Toyota Supra αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για ουκ ολίγες παρεμβάσεις σε αισθητικό και μηχανικό επίπεδο για σχεδιαστές και βελτιωτές σε παγκόσμιο επίπεδο. Έτσι, και η νέα γενιά του δημοφιλούς sportscar, συνεχίζει την παράδοση, με την πρώτη βελτιωτική πρόταση να αποτελεί έργο της Prior Design, του γνωστού γερμανικού οίκου που ασχολείται με όλες σχεδόν τις μάρκες διαμορφώνοντας ολοκληρωμένες βελτιωτικές λύσεις. Σημειώνουμε αρχικά πως, μιλάμε για μια ψηφιακά επεξεργασμένη πρόταση, η οποία ωστόσο δεν αναμένεται να αργήσει και πολύ να γίνει πραγματικότητα.

Η νέα γενιά της Toyota Supra όπως την φαντάστηκαν οι άνθρωποι της Prior Design, λοιπόν, έγινε ακόμα πιο επιβλητική και «άγρια» με το μυώδες bodykit και τις εξωτερικές προσθήκες να παίζουν σωστά το ρόλο τους. Αναλυτικότερα, στο εμπρός μέρος συναντά κανείς τον νέο προφυλακτήρα με τον μεγαλύτερο κεντρικό αεραγωγό και το ανθρακονημάτινο σπόιλερ στο κάτω μέρος, όπως επίσης και τους επιπρόσθετους αεραγωγούς-πτερύγια στο καπό και τους «πρησμένους» ώμους.
 

Οι πομπώδεις γραμμές συνεχίζουν στο πλάι και καταλήγουν στους μυώδεις πίσω θόλους. Το αισθητικό παζλ ολοκληρώνεται με τη διακριτική αεροτομή πίσω που τείνει να «αγκαλιάσει» τη Supra, τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με νέο αεροδυναμικό διαχύτη, τα πρόσθετα αεροδυναμικά στοιχεία ως συνέχεια των πλαϊνών μαρσπιέ και τις δύο μονές «μπούκες» της εξάτμισης. Επιπλέον, όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις  ψηφιακές εικόνες, η πρόταση των Γερμανών περιλαμβάνει μείωση της απόστασης από το έδαφος, αλλά και πολυάκτινες ζάντες μεγάλου διαμετρήματος.

Σε κάθε περίπτωση, καλό το look όμως, αν δεν το λέει η «καρδιά» σου μπορεί να καταλήξεις... περίγελος. Ως εκ τούτου, θεωρείται δεδομένη η βελτίωση του 6κύλινδρου σε σειρά 3λιτρου κινητήρα της νέας Toyota Supra που στην εργοστασιακή του εκδοχή αποδίδει 340 ίππους με 500 Nm ροπής. Το τι θα σκαρφιστούν οι μηχανικοί της Prior Design είναι άγνωστο για τώρα αλλά, αν η νεότερη Supra έχει τα γονίδια της... μητέρας και των γιαγιάδων της, οι ιπποδυνάμεις περί τα 1.000 άλογα δεν είναι κάτι που ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας.

Εν αναμονή περισσότερων λεπτομερειών από τους Γερμανούς βελτιωτές λοιπόν. Εσάς πως σας φαίνεται η πρότασή τους; Σας αρέσει ή τη θεωρείτε too much;

Mercedes
Leasing