6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα το Skoda... X5 των 22.000 ευρώ.
Πρώτη Δοκιμή: Skoda Kodiaq
89.557 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2017)
Με το μέγεθος, την επιβλητικότητα και ολίγο από το σουλούπι της X5, αλλά με προκλητικό Value for Money για… ξεπούλημα, το νέο Skoda Kodiaq έχει τα προσόντα για να γίνει το πιο hot μοντέλο στην κατηγορία και όχι μόνο…
What is new
- 1,4 TSI με 125 άλογα
- Καίει 8,3 λτ./100 χλμ.
- Με 22.000 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Ο διάλογος μεταξύ του γράφοντα και ενός περιπατητή κοντά στην κορυφή της Πάρνηθας, όπου έγινε η φωτογράφηση του νέου Kodiaq είναι χαρακτηριστικός.
- Πω, πω, εντυπωσιακό τζιπ, φαντάζομαι θα κάνει 40+ χιλιάδες.
- Όχι, έχει 22.000 ευρώ με σχεδόν ότι έχει πάνω το μοντέλο που βλέπετε. Παύση.
- Μα καλά BMW δεν είναι;
- Όχι Skoda, το πρώτο της μεγάλο τζιπ. Μεγαλύτερη παύση…
Η είσοδος της Skoda στην κατηγορία των μεσαίων SUV δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Το νέο Kodiaq, που κατ` επιλογή μπορεί να είναι και 7θέσιο, χτίζεται πάνω στη νεότερη, MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ. Αντίστοιχα μακρύ είναι και το μήκος του αυτοκινήτου, το οποίο αγγίζει τα 4,697 μέτρα και το τοποθετεί στο ανώτερο άκρο της μεσαίας κατηγορίας των SUV από πλευράς μεγέθους (πλάτος 1.882 χλστ. και ύψος 1.676 χλστ.).
Επιβλητικό
Το Kodiaq διαθέτει ένα τετραγωνισμένο αμάξωμα, με αρκετές γυάλινες επιφάνειες και «καθαρές» γραμμές, ενώ η μάσκα τονίζει την επιβλητικότητά του. Ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές των πλευρικών τμημάτων και οι λεπτομέρειες στα εμπρός και πίσω (στάνταρ LED) φώτα. Στο πλάι και στο πίσω μέρος βρίσκεις κάποια στοιχεία από την X5, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ευχάριστο και κυρίως καταφέρνει να κρύβει τον όγκο του Kodiaq. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα μοντέλο σχεδόν 4,7 μ. Μια ακόμη επιτυχία των σχεδιαστών έχει να κάνει με την αεροδυναμική, αφού ο σχετικός συντελεστής του Kodiaq είναι στο 0,33 μια από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.
Τιμή… χώμα και πλούσιος εξοπλισμός
Η τιμή του Skoda Kodiaq ξεκινάει από τα 22.000 ευρώ για την 2κίνητη έκδοση Ambition με τον 1,4 TSI των 125 ίππων (πρόκειται για την έκδοση της δοκιμής) και εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί ως τιμή… χώμα, αφού σε αυτά τα λεφτά είναι το πιο «πολύ» αυτοκίνητο που παίρνεις και με πλούσιο εξοπλισμό. Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός στην έκδοση Ambition περιλαμβάνει 9 αερόσακους, Hill Start Assist, LED φώτα ημέρας μπροστά και πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, 2ζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρα φώτων και βροχής, φιμέ τζάμια, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, συρόμενα πίσω καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος. Με άλλα λόγια, δεν του λείπει τίποτα…. Για τετρακίνηση θα πρέπει κανείς να πάει στην έκδοση 1,4 TSI με 150 άλογα ή στη 2λιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση με 150 ή 190 ίππους.
Το Skoda Kodiaq, που ονομάστηκε έτσι από την αρκούδα που ζει στο ομώνυμο νησί της Αλάσκας, χτίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Το πρώτο μεγάλο SUV της Skoda- 1,4 TSI με 125 άλογα
- Καίει 8,3 λτ./100 χλμ.
- Με 22.000 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Ο διάλογος μεταξύ του γράφοντα και ενός περιπατητή κοντά στην κορυφή της Πάρνηθας, όπου έγινε η φωτογράφηση του νέου Kodiaq είναι χαρακτηριστικός.
- Πω, πω, εντυπωσιακό τζιπ, φαντάζομαι θα κάνει 40+ χιλιάδες.
- Όχι, έχει 22.000 ευρώ με σχεδόν ότι έχει πάνω το μοντέλο που βλέπετε. Παύση.
- Μα καλά BMW δεν είναι;
- Όχι Skoda, το πρώτο της μεγάλο τζιπ. Μεγαλύτερη παύση…
Η είσοδος της Skoda στην κατηγορία των μεσαίων SUV δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Το νέο Kodiaq, που κατ` επιλογή μπορεί να είναι και 7θέσιο, χτίζεται πάνω στη νεότερη, MQB πλατφόρμα του VW Group έχοντας ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.791 χλστ. Αντίστοιχα μακρύ είναι και το μήκος του αυτοκινήτου, το οποίο αγγίζει τα 4,697 μέτρα και το τοποθετεί στο ανώτερο άκρο της μεσαίας κατηγορίας των SUV από πλευράς μεγέθους (πλάτος 1.882 χλστ. και ύψος 1.676 χλστ.).
Επιβλητικό
Το Kodiaq διαθέτει ένα τετραγωνισμένο αμάξωμα, με αρκετές γυάλινες επιφάνειες και «καθαρές» γραμμές, ενώ η μάσκα τονίζει την επιβλητικότητά του. Ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές των πλευρικών τμημάτων και οι λεπτομέρειες στα εμπρός και πίσω (στάνταρ LED) φώτα. Στο πλάι και στο πίσω μέρος βρίσκεις κάποια στοιχεία από την X5, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ευχάριστο και κυρίως καταφέρνει να κρύβει τον όγκο του Kodiaq. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για ένα μοντέλο σχεδόν 4,7 μ. Μια ακόμη επιτυχία των σχεδιαστών έχει να κάνει με την αεροδυναμική, αφού ο σχετικός συντελεστής του Kodiaq είναι στο 0,33 μια από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.
Τιμή… χώμα και πλούσιος εξοπλισμός
Η τιμή του Skoda Kodiaq ξεκινάει από τα 22.000 ευρώ για την 2κίνητη έκδοση Ambition με τον 1,4 TSI των 125 ίππων (πρόκειται για την έκδοση της δοκιμής) και εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί ως τιμή… χώμα, αφού σε αυτά τα λεφτά είναι το πιο «πολύ» αυτοκίνητο που παίρνεις και με πλούσιο εξοπλισμό. Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός στην έκδοση Ambition περιλαμβάνει 9 αερόσακους, Hill Start Assist, LED φώτα ημέρας μπροστά και πίσω, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, 2ζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρα φώτων και βροχής, φιμέ τζάμια, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, συρόμενα πίσω καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος. Με άλλα λόγια, δεν του λείπει τίποτα…. Για τετρακίνηση θα πρέπει κανείς να πάει στην έκδοση 1,4 TSI με 150 άλογα ή στη 2λιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση με 150 ή 190 ίππους.
Πολύ καλή η πρώτη δοκιμή. Είμαι στο ψάξιμο και προσανατολίζομαι σε seat ateca 1.0 tsi (έκδοση style) ή skoda kodiaq 1.4 tsi (125 ps). Μιας και έχετε δοκιμάσει και τα δύο, τι προτείνετε?
Απάντηση: Και τα 2 μοντέλα είναι πολύ καλά. Από τη μία το SEAT είναι πιο σπορ και ευκίνητο, ενώ το Skoda έχει περισσότερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, οπότε έχει να κάνει με τις δικές σας ανάγκες. Μπορείτε να δείτε και τις 2 δοκιμές που σίγουρα θα σας κατατοπίσουν περισσότερο.
Είναι το πρώτο skοda που θα το έπαιρνα ευχαρίστως. Ποιότητα, χώροι, λογική τιμή για την κατηγορία. Βέβαια κινητήρας που ταιριάζει είναι ο 1.4 με 150 hp και απενεργοποίησης κυλίνδρων για οικονομία. Θεωρώ ότι και ο diesel 2.0 ταιριάζει γάντι αλλά τα κυβικά αυτά στην Ελλάδα είναι απαγορευμένα. Καλή λύση θα ήταν ένας 1.6 diesel αλλα τo group τα θαλάσσωσε.
Πολύ ωραίο ελκυστικό και με δελεαστική τιμή, αξίζει τα λεφτά του... Είναι πολύ καλό σε όλα του και προσωπικά άνετα θα το αγόραζα...
Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σίγουρα,αλλά για να επιλέξει κανείς την τετρακίνητη έκδοση πρέπει να δώσει 6000 ευρώ παραπάνω.Επιπλέον με τόσα κιλά προτιμότερο θα ήταν η βασική έκδοση να είναι με τα 150 άλογα και η τετρακίνηση με τον 1.8 με τα 180. Σίγουρα η βασική θα πουλήσει πάρα πολύ αλλά είναι κρίμα να μην υπάρχουν πιο δυνατές ακόμα επιλογές.
Ένα υπέροχο αμαξι σε παρα πολυ λογική τιμή!! Εαν κανείς πολλά χιλιόμετρα το 2.0 ειναι μονόδρομος, απο την οικονομία καυσίμου βγαζείς τα κερατιατικα που πρέπει να δίνεις. Με 27.700 και ολα μεσα στο εξοπλισμό του απλα δεν έχει ανταγωνιστή.
Αυτοκινητο που αξιζει να αποκτησει καποιος. Δυσκολα θα ζητούσα κάτι περισσότερο, κατι με το βαρος ισως. Θυμιζει και Q7 απο πλάγια.
Στο θέμα κατανάλωσης όντως συμφέρει περισσότερο το ateca; Μια τριμελείς οικογένεια με τις αποσκευές της σε ποια περίπτωση θα ταξίδευε πιο οικονομικά και άνετα; Προσανατολίζομαι περισσότερο προς το ateca αν και με φοβίζει λίγο ο τρικύλινδρος χιλιάρης.
Αν και αντιγραφη 150% vw ειναι καλυτερο οπτικα και σε τιμη λογικη για οσα προσφερει,θα το προτιμηση ισως και αυτος που εχει οικογενεια για τους μεγαλους του χωρους. Απο τον τελευταιο τροχο της αμαξης μεσα στο group με την λιγοτερο απτη αξια σαν ονομα γιατι skoda ειναι και δεν το ξεχνας ευκολα οταν πρεπει να το πληρωσεις το λες και επιτυχια.
Εγω και για λογους κατανάλωσης-χώρου-design θα πηγαινα σε Kadjar, αναβαθμισμενο qashqai.
πως γινεται το κοντιακ να εχει την ιδια καταναλωση και σε ελαχιστες περιπτωσεις να φτάνει την ιδια και ελαφρως παραπάνω (μισο και ενα λιτρο) καταναλωση απο αυτοκινητα οπως το Yaris fiesta polo κ.ά. που ειναι κατηγοριες κατω με μικροτερο βαρος μικροτερη ζαντα αλλη αεροδυναμική;;;;;;;;;;;;http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-pragmatikh-katanalwsh-se-10-mikra-best-seller_146223_29220.asp
Ωραιο το kodiaq δεν λεω αλλα για να βγαλω μια ολοκληρωμένη αποψη θα πρεπει να δω και μια δοκιμή επιτελους για το Hyundai tuscon.
ΕΝΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ SUPERB. ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ...AΠΟ ΤΑ ΠΙΟ VALUE FOR MONEY ΑΜΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ SKODA. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ DIESEL ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΑ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ 5ΤΑΧΥΤΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ Η ΕΝΑ ΚΑΛΟ 6ΤΑΧΥΤΟ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΖΕΣΤΟ ΨΩΜΙ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΑ 22000 Ο ΜΕΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΟΜΠΛΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ KAI ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΛΟΓΩ ΑΛΟΓΩΝ , ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΤΟ DIESEL ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΛΜ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ... ΣΑΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΝΑΝ 1.6 DIESEL ΜΕ 140-160 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ AMBITION ME 24000-25000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ 1500 ΕΥΡΩ ΕΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ STYLE. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΝΕΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ SKODA ΚΟΙΤΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ, ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΑ ΕΠΕΡΝΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ AUDI ,VW ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΑΠΑΝΗΣΕΙΣ. ΣΕ ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΜΑΞΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ KODIAK ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΤΑ NISSAN SUNNY ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA ΠΑΛΙΑ. ΑΤΙΜΗ ΚΡΙΣΗ...
Εγώ θα μιλήσω εντελώς ψυχρά. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να έχει όλα τα καλά, ποιότητα, ασφάλεια, εξοπλισμό, δύναμη. Όμως για όνομα του θεού. Εγώ βλέπω ένα υβρίδιο, μισό vw ή audi (από πίσω) και μισό skoda (από μπροστά). Πάμε τώρα στη χρησιμότητα. Από τη στιγμή που υπάρχουν τα Audi Q, VW Tiquan kai Τouareg, Porche Cayenne για να μην πω το ATECA, ποιες ακριβώς ανάγκες ήρθε να καλύψει το SCODA? ή για να το επεκτείνω ποιες ακριβώς διαφορετικές ανάγκες καλύπτουν τα παραπάνω μοντέλα? Αφού είναι τα ίδια στην ουσία αυτοκίνητα με αλλαγμένο εξωτερικό μανδύα γιατί χρειάζονται όλα αυτά? Μήπως δημιουργούν ανύπαρκτες καταναλωτικές ανάγκες? μάλλον. Αυτό το λέτε εσείς αυτοκίνηση ή προσπάθεια για πωλήσεις
bravo Skoda.katapliktiko aytokinito.akoma kai i aggloi tou top gear pou einai poli aystiri kai den lene kali kouvenda eyxola exoun ypoklithei sto kodiak.
Η γκάμα της Skoda ολοκληρώθηκε με το Kodiaq.
το vw group έχει ήδη αντικαταστήσει στο golf τον 1,4 TSI με το νέο 1,5 για τον οποίο διατείνεται ότι είναι αποδοτικότερος και οικονομικότερος. Γιατί λοιπόν εμείς σε ένα ολοκαίνουριο και βαρύ αυτοκίνητο (δεν είδα πουθενά το βάρος του) να πρέπει να το πάρουμε με το παλιό - ξεπερασμένο κινητήρα;
Το αυτοκίνητο από θέμα διαστάσεων,εξωτερικά, είναι επιπέδου Q5 και εσωτερικά μεγαλύρερο από ότι σχεδον κυκλοφορεί.Άρα είναι το απόλυτο για όποιον έχει ανάγκη απότόσο μεγάλους χώρους.Σιγουρα τα 125 άλογα δεν είναι κάτι τοφοβερο άλλα αρκουν για αξιοπρεπει οδήγηση.Συνεπώς για το απόλυτο value for money αυτοκίνητο της αγορας αυτών των διαστάσεων.Σιγουρα ο διλιρρος diesel θα κινεί πολύ καλύτερα το αυτοκίνητο ,ειδικά με μεγαλά φορτία , αλλά ποιος μέσος άνθρωπος ρισκάρει την αγορά διλιτρου σήμερα;
Η μονη αξια του αυτοκινητου είναι οι χωροι!Στο site δεν ανεβάσετε τις μετρήσεις χωρων,ελπιζω να τις βάλετε στο περιοδικο αλλιως στράφι η δοκιμη.