H εταιρεία έχει κατασκευάσει αρκετά υβριδικά πρωτότυπα της 911 αλλά δεν είναι ευχαριστημένη από το τελικό αποτέλεσμα, για αυτό και δεν έχει βάλει κάτι σε παραγωγή.
Αν και η ιδέα μιας υβριδικής Porsche 911 αναστατώνει τους φίλους της μάρκας, είναι αναπόφευκτο πως το αυτοκίνητο κάποια στιγμή θα λάβει μια τέτοια έκδοση. Όταν το κάνει, θα πρέπει να γίνει επιτυχημένα, ωστόσο, αυτό δεν θα είναι κάτι εύκολο.
Ο επικεφαλής της σειράς Porsche 911, Frank-Steffen Walliser, δήλωσε σχετικά ότι το «μεγαλύτερο πρόβλημα» του αυτοκινήτου θα σχετίζεται με το βάρος του και το «πακετάρισμα» του υβριδικού συστήματος. «Πρέπει να εξετάσουμε πολλές λύσεις, επειδή το αυτοκίνητο είναι σχετικά μικρό. Δεν θέλουμε να εγκαταλείψουμε τη διάταξη 2+2, την αρχιτεκτονική ή το σχήμα του αυτοκινήτου, επειδή αποτελούν μέρος της ιστορίας της 911», δήλωσε πρόσφατα ο Waller προσθέτοντας ότι το κέρδος της επένδυσης» θα είναι το κλειδί για να γίνει μια υβριδική 911 πραγματικότητα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Porsche έχει ανοίξει το θέμα για μια υβριδική έκδοση της 911. Στην πραγματικότητα, η πλατφόρμα της σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο, αλλά η εταιρεία δεν ήταν ακόμη ικανοποιημένη με τα δοκιμαστικά υβριδικά που έχει κατασκευάσει.
«Έχουμε πρωτότυπα, αλλά εξακολουθούν να είναι σε βάρος που δεν πιστεύουμε ότι είναι καλό», δήλωσε στο μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche Michael Steiner στο Top Gear. «Για ένα δίθυρο, σοβαρό σπορ αυτοκίνητο, το πρόσθετο βάρος της μπαταρίας δεν είναι κάτι με το οποίο είμαστε ικανοποιημένοι σήμερα».