Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πολύ χρήσιμο είναι και το στοιχείο για το ποιες εταιρείες «δουλεύουν» περισσότερο με εταιρικά αυτοκίνητα.

Πολύ χρήσιμο είναι και το στοιχείο για το ποιες εταιρείες «δουλεύουν» περισσότερο με εταιρικά αυτοκίνητα.

Πωλήσεις επιβατικών εταιρικών αυτοκινήτων

2.523 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2014)

Όπως ακριβώς συμβαίνει και στις συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων της χώρας, έτσι και στις εταιρικές, η Toyota είναι η πρώτη σε πωλήσεις εταιρεία της αγοράς.

Τα πιο δημοφιλή μοντέλαΜε αρκετή διαφορά από τον δεύτερο, το Hyundai i20 είναι αυτή τη στιγμή το πιο δημοφιλές μοντέλο των εταιρικών πωλήσεων της χώρας μας. Το μικρό αυτοκίνητο της Hyundai έχει εταιρικές ταξινομήσεις 1.573 μονάδων και οδηγεί την αγορά, με τις περισσότερες εξ αυτών (1.107) να αφορούν στην έκδοσή του με τον 1,1 λίτρων πετρελαιοκινητήρα των 75 ίππων. Αμέσως μετά το i20, ακολουθεί το Nissan Micra (βενζίνη, 1,2 λτ.-80 PS) με 1.294 πωλήσεις, ενώ στην τρίτη θέση έρχεται το Toyota Yaris με 1.102 πωλήσεις και πιο δημοφιλή επιλογή κινητήρα αυτή με τον 1,4 diesel των 90 ίππων (966 ταξινομήσεις). Θα πρέπει εδώ να σημειώσουμε ότι το Yaris είναι το best-seller μοντέλο της αγοράς στο συνολικό mix πωλήσεων εταιρικών-ιδιωτών με 2.754 πωλήσεις. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Opel Corsa (2.693 πωλήσεις), το οποίο όμως είναι χαμηλότερα (6ο) στις εταιρικές πωλήσεις, ενώ τρίτο συνολικά κατατάσσεται το Hyundai i20 (2.138 πωλήσεις).Μικρά τα πρώτα σε πωλήσειςΑν θέλουμε να δούμε τώρα το ποιες κατηγορίες αυτοκινήτων είναι οι πιο δημοφιλείς μεταξύ των εταιρικών πωλήσεων της χώρας μας, τότε με 9.978 ταξινομήσεις εταιρικών, τα μικρά (B segment) αναδεικνύονται τα πρώτα σε πωλήσεις. Αμέσως μετά από αυτά ακολουθούν στη δεύτερη θέση τα μικρομεσαία (C segment) με 6.350 αυτοκίνητα, ενώ τρίτα είναι τα μίνι (A segment) με 4.515 ταξινομήσεις. Χαμηλότερα από εκεί και πέρα είναι τα νούμερα των μεσαίων, των MPV (πολυχρηστικά) και των Crossover. Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο που θα πρέπει εδώ να τονίσουμε είναι το σε ποιες κατηγορίες οι εταιρικές πωλήσεις είναι περισσότερες από αυτές των ιδιωτών. Ποσοστιαία λοιπόν, σχεδόν 2 στα 3 MPV που πωλούνται στη χώρα μας είναι εταιρικά (65,3%), ενώ αντίστοιχα μεγάλο νούμερο (62%) συναντούμε στα μίνι, που βοηθούνται από τα RAC, αλλά και στα μεσαία. Από την άλλη βέβαια, στην πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των μικρών, τα εταιρικά είναι λιγότερα από ό,τι αυτά των ιδιωτών, αντιπροσωπεύοντας το 46,8% επί του συνόλου των πωλήσεων.i20Πρώτο σε πωλήσεις εταιρικό αυτοκίνητο της αγοράς είναι το Hyundai i20, με 1.573 ταξινομήσεις μέσα στη χρονιά.MicraΤο Nissan Micra βρίσκεται και αυτό ψηλά στις πωλήσεις των εταιρικών αυτοκινήτων, σημειώνοντας 1.294 ταξινομήσεις.YarisΤο Toyota Yaris είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της αγοράς στο σύνολο εταιρικών-ιδιωτών, με τις πωλήσεις του στα company cars να το φέρνουν στην 3η θέση.Οι πιο δημοφιλείς εταιρείεςΌπως ακριβώς συμβαίνει και στις συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων της χώρας, έτσι και στις εταιρικές, η Toyota είναι η πρώτη σε πωλήσεις εταιρεία της αγοράς. Η ιαπωνική φίρμα, εκμεταλλευόμενη μεταξύ άλλων της υψηλή της αξιοπιστία, αλλά και το άριστο επίπεδο after sales (με 6ετή εγγύηση) έχει καταφέρει να κερδίσει την προτίμηση των αγοραστών και ηγείται των εταιρικών πωλήσεων του 8μήνου του έτους με 2.595 ταξινομήσεις. Στη δεύτερη και τρίτη θέση τώρα, υπάρχει μάχη μεταξύ μιας γερμανικής και μιας ιαπωνικής εταιρείας. Πρόκειται για τις VW και Nissan, οι οποίες με διαφορά μόλις 20 μονάδων μεταξύ τους ακολουθούν την Toyota με 2.490 και 2.470 πωλήσεις εταιρικών αντίστοιχα. Πολύ καλά στις πωλήσεις των εταιρικών τα πάει και η Fiat, η οποία ακολουθεί στην τέταρτη θέση με 2.294 ταξινομήσεις, ενώ την πεντάδα κλείνει η Hyundai με 1.905 ταξινομήσεις.Alfa Romeo και Fiat με το μεγαλύτερο ποσοστό εταιρικώνΠολύ χρήσιμο είναι και το στοιχείο για το ποιες εταιρείες «δουλεύουν» περισσότερο με εταιρικά αυτοκίνητα. Σύμφωνα λοιπόν με τα δεδομένα των πωλήσεων, αυτές είναι οι Alfa Romeo και η Fiat, με τις εταιρικές πωλήσεις της μεν πρώτης να αντιπροσωπεύουν το 87,5% όλων των πωλήσεών της, ενώ η δε δεύτερη έχει εταιρικά το 80,2% των πωληθέντων μοντέλων της. Πολύ υψηλά στο μερίδιο των εταιρικών πωλήσεών τους είναι και οι SEAT και Lancia με 71%, ενώ και η BMW «δουλεύει» αρκετά με εταιρικά αυτοκίνητα (67,1% των πωλήσεών της). Στον αντίποδα τώρα, από τις συνολικές πωλήσεις της Ford στο 8μηνο μόνο ο 32% αφορούν σε εταιρικά αυτοκίνητα, ενώ το ίδιο χαμηλά βρίσκεται μια ακόμη πολύ δημοφιλής εταιρεία, η Opel, με 39,4% εταιρικές πωλήσεις επί των συνολικών της.AurisΒοηθούμενη τόσο από το Yaris, όσο και από το Auris, η Toyota είναι αυτή τη στιγμή η πρώτη σε εταιρικές πωλήσεις μάρκα τις ελληνικής αγοράς.GiuliettaΜε άξονα την εικονιζόμενη Giulietta, η Alfa Romeo είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο μερίδιο εταιρικών πωλήσεων (87,5%).Το πετρέλαιο μακράν το πιο δημοφιλές καύσιμοΥπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και στο πως διασπείρονται οι εταιρικές πωλήσεις καινούργιων επιβατικών, ως προς το καύσιμο που αυτές χρησιμοποιούν. Με βάση λοιπόν τα στοιχεία της αγοράς, το πετρέλαιο είναι το καύσιμο που προτιμούν οι περισσότερες εταιρείες για τα αυτοκίνητά τους, αφού από τα 25.532 εταιρικά του έτους, τα 15.600 εξ αυτών (61,1%) αφορούν σε πετρελαιοκίνητα μοντέλα. Ένα ακόμη στοιχείο που θα πρέπει να τονιστεί εδώ, είναι ότι ο κυβισμός των μοντέλων αυτών στο συντριπτικό ποσοστό τους (91%) αφορά σε αυτοκίνητα κάτω των 1.600 κ.εκ., με όλα τα οφέλη που αυτό μπορεί να επιφέρει σε οικονομία κίνησης, κτήσης και χρήσης. Εκτός τώρα των πετρελαιοκίνητων, το 38,3% αφορά στις πωλήσεις μοντέλων με κινητήρα βενζίνης, με το ποσοστό αυτό να έχει σαφείς πτωτικές τάσεις έναντι του πετρελαίου. Αλλά και τα λεγόμενα «εναλλακτικά καύσιμα» αρχίζουν σιγά-σιγά να έχουν το κοινό τους στο εταιρικό αυτοκίνητο, με το 8μηνο του 2014 να μας φέρνει 35 επιβατικά εταιρικά με φυσικό αέριο, 19 με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, αλλά και 13 ηλεκτρικά. Εδώ, θα πρέπει να σημειωθεί ότι κυρίως σε ό,τι αφορά στα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο και στα ηλεκτρικά, αναμένουμε στο άμεσο μέλλον οι πωλήσεις να αυξηθούν περαιτέρω, τόσο λόγω της ανάπτυξης των προσφερόμενων μοντέλων, όσο και λόγω της περαιτέρω ανάπτυξης των υποδομών που απαιτούνται για τη χρήση αυτών των αυτοκινήτων.Πωλήσεις επαγγελματικών εταιρικών αυτοκινήτωνΣτις πωλήσεις των ελαφρών επαγγελματικών (LCV) αυτοκινήτων, όπως είναι λογικό, τα εταιρικά αυτοκίνητα κρατούν ένα ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων σε σχέση με ό,τι συμβαίνει στα επιβατικά. Έτσι, από τα 3.096 καινούργια LCV που έχουν πουληθεί από τις αρχές της χρονιάς στην ελληνική αγορά, τα 2.077 (67,1%) εξ αυτών αφορούν σε εταιρικές πωλήσεις, έναντι μόνο 1.019 των πωλήσεων των ιδιωτών. Μεταξύ αυτών, το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο είναι το Toyota Hilux, με το ιαπωνικό Pick up να συμπληρώνει στο 8μηνο 239 ταξινομήσεις. Στη δεύτερη θέση τώρα, έρχεται ένα αστικό Vanette, ένα αυτοκίνητο δηλαδή που αποτελεί την επαγγελματική έκδοση ενός μικρού επιβατικού μοντέλου, το Toyota Yaris Van, που έχει καταγράψει 177 ταξινομήσεις. Στην 3η θέση συναντούμε ένα ακόμη Pick Up, το Nissan Navara, με 117 ταξινομήσεις, ενώ 4ο είναι ένα Van, το Citroen Jumper, με 110 αυτοκίνητα. Στην 5η θέση έχουμε τέλος ισοβαθμία μεταξύ δύο ακόμη αστικών Vanette, των Ford Fiesta Van και Opel Corsa Van, με 107 ταξινομήσεις. Στις πωλήσεις των εταιρειών, η Toyota, όπως συμβαίνει και στα επιβατικά, είναι η πλέον δημοφιλή εταιρεία στα εταιρικά LCV, καταγράφοντας στο 8μηνο 434 ταξινομήσεις. Αμέσως μετά την Toyota ακολουθεί η Fiat με 313 αυτοκίνητα, στηριζόμενη κυρίως στην πλήρη γκάμα των Vanette μοντέλων της (Doblo, Fiorino, Punto Van). Πολύ καλή είναι και η 3η θέση στις πωλήσεις της Ford, η οποία ακολουθεί με 290 ταξινομήσεις βασιζόμενη κυρίως στις πωλήσεις του Fiesta Van και του Transit. Την πρώτη 5άδα των πιο δημοφιλών εταιρειών της αγορά κλείνουν οι Citroen και Nissan με 233 και 191 πωλήσεις αντίστοιχα.Πετρέλαιο και Vanette τα πιο δημοφιλήΜε τεράστιο ποσοστό 96,4% επί των πωλήσεων, το πετρέλαιο είναι το καύσιμο των εταιρικών ελαφρών επαγγελματικών. Ο λόγος αυτής της κυριαρχίας έχει φυσικά να κάνει με τα οφέλη στο κόστος χρήσεως που προσφέρει το πετρέλαιο έναντι της βενζίνης (χαμηλότερη κατανάλωση, φθηνότερο καύσιμο). Δειλά-δειλά επίσης, αρχίζει και το φυσικό αέριο να μπαίνει στα εταιρικά LCV, παρότι αυτή τη στιγμή οι πωλήσεις που καταγράφονται είναι ουσιαστικά μηδαμινές. Πολύ ενδιαφέρον ωστόσο έχουν και τα στατιστικά πωλήσεων που αφορούν στο ποιες κατηγορίες LCV είναι οι πιο δημοφιλείς στα εταιρικά. Έτσι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των πωλήσεων, 1 στα 2 εταιρικά ελαφρά επαγγελματικά που πωλούνται σήμερα στη χώρα μας ανήκει στην κατηγορία των Vanette, την κατηγορία δηλαδή εκείνη που αφορά σε μοντέλα αστικών κυρίως μεταφορών. Αμέσως μετά ακολουθούν τα Pick up με 507 αυτοκίνητα στο 8μηνο και μερίδιο 24,5%, ενώ πολύ κοντά σε αυτά βρίσκονται και τα Van (μεσαία και μεγάλα LCV) με μερίδιο 21,7% και 450 πωλήσεις στο 8μηνο.HiluxΤο Pick Up Toyota Hilux είναι το πρώτο σε πωλήσεις εταιρικό επαγγελματικό αυτοκίνητο της χρονιάς

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
PEUGEOT