Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς η Kia με το EV3 έφτιαξε αυτό που θα ήθελε να είναι το Volvo EX30;

 Σχολιάστε 
9.233 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2024)
Πώς η Kia με το EV3 έφτιαξε αυτό που θα ήθελε να είναι το Volvo EX30;

- Ίδιες διαστάσεις με το Volvo ΕΧ30 και απέναντι σε VW ID.3 και Renault Megane
- Μοιάζουν σε σχεδίαση, αλλά πολύ πιο τολμηρό το Kia
- Καλύτερη αυτονομία, χαμηλότερη τιμή, σημαντικά μεγαλύτερη εγγύηση
- H Volvo περιμένει από το ΕΧ30 να σπάσει ταμεία, όμως το Kia κερδίζει παντού

Ίδιες διαστάσεις με το Volvo ΕΧ30 και απέναντι σε VW ID.3 και Renault Megane

Μπορεί η Volvo να καμαρώνει πως το μικρότερό της αποκλειστικά ηλεκτρικό EX30 έχει όλα τα γονίδια (κινέζικα και μη) της μάρκας και υψηλή τεχνολογία, όμως δίπλα του, το νέο Kia EV3 δείχνει σαν το μοντέλο που το μικρό Volvo θα έπρεπε να είναι από την αρχή. Πώς το κατάφερε η Kia;

Η κατηγορία των αποκλειστικά ηλεκτρικών μοντέλων σε αυτές τις διαστάσεις αρχίσει και μαζεύει κόσμο. Το Volvo EX30 βρήκε ήδη τα VW ID.3 και το Renault Megane να το περιμένουν, και θεώρησε πως ο συνδυασμός της σουηδικής σχεδίασης με την κινεζική υλοποίηση θα το κάνουν να ξεχωρίσει αμέσως. Και δεν είναι δύσκολο, με ένα όμορφο, ξεκάθαρα SUV σχήμα είναι σαφώς πιο σοφιστικέ από το VW, ενώ σε σχέση με το Renault κερδίζει ίσως στις λεπτομέρειες και το εκπληκτικό θαλασσί χρώμα με το οποίο λανσαρίστηκε.

Μοιάζουν σε σχεδίαση, αλλά πολύ πιο τολμηρό το Kia

Όταν όμως φέρεις το καινούργιο EV3 της Kia δίπλα του, το πράγμα χαλάει. Γιατί η Kia, και αυτή, πήγε σε αμιγώς SUV σχήμα, όμως τόλμησε σημαντικά περισσότερο με τη σχεδίαση που είναι ιδιαίτερα εξελιγμένη, και κάνει το EX30 να δείχνει σαν το ίδιο μοντέλο, τρεις γενιές πριν. Μπορεί να πει δηλαδή κανείς πως η Kia εμπνεύστηκε από τη Volvo, όμως στην υλοποίηση της «έριξε» δύο γενιές.

Καλύτερη αυτονομία, χαμηλότερη τιμή, σημαντικά μεγαλύτερη εγγύηση

Το ζήτημα δεν είναι όμως μόνο η σχεδίαση. Βλέπεις η Kia παρότι θα προσφέρει το EV3 σε καλύτερη τιμή, δεν κόβει δρόμο στα βασικά. Μπορεί το EX30 να θέλει να λέει ότι είναι σουηδικό μινιμάλ, όμως δεν έχει ούτε δεύτερο σετ διακόπτες παραθύρων και πρέπει να απλώσεις το χέρι πίσω για να ανεβοκατεβάσεις τα πίσω παράθυρα, ενώ όλοι οι διακόπτες είναι στο κέντρο, όπως στο Fiat Panda, και αυτή η σύγκριση δεν κολακεύει πολύ τη Volvo. Αντίθετα το EV3 έχει και κανονική οθόνη πίσω από το τιμόνι, και προσφέρει καλύτερη αυτονομία, και παρότι υστερεί σε επιδόσεις, που πάντως είναι υπερακετές, υπερέχει σημαντικά σε εγγύηση, από τη Volvo.

H Volvo περιμένει από το ΕΧ30 να σπάσει ταμεία, όμως το Kia κερδίζει παντού

H Volvo περιμένει από το ΕΧ30 να σπάσει ταμεία και ίσως το κάνει για τα δεδομένα της φίρμας, παρά την υψηλή του τιμή και τις υποχωρήσεις στην ποιότητα (πολλά σκληρά πλαστικά) και τον εξοπλισμό (όπως ή μια μόνο οθόνη, οι τέσσερις μόνο διακόπτες και γενικά μια καμπίνα με «ραφάκια»). Ίσως βοηθήσει το όνομα της μάρκας στις εταιρικές πωλήσεις, οι επιδόσεις που είναι πολύ καλές και φυσικά η σχεδίαση. Όμως το EV3 δείχνει αμέσως το μοντέλο που η Volvo θα «ήθελε» να είναι δικό της, δεν κάνει «οικονομίες» που φαίνονται στην πρώτη επαφή και έχει τεχνολογία, τιμή και εγγύηση που κερδίζει.

Εσύ τι λες όμως; Θα δώσεις παραπάνω για το Volvo EX30 με το κινέζικο DNA όταν βλέπεις δίπλα του το πληρέστερο Κia EV3;

Peugeot - Toyota
KIA