ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι μετρήσεις επιδόσεων και επιταχύνσεων γίνονται με δορυφορικά όργανα VBOX.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι μετρήσεις επιδόσεων και επιταχύνσεων γίνονται με δορυφορικά όργανα VBOX.

Επιδόσεις, φρένα & θόρυβος

15.152 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2021)

Όλα στο φως
Στο Auto Τρίτη δεν αναπαράγουμε δελτία τύπου, ούτε δεχόμαστε τις υποσχέσεις των κατασκευαστών. Μέσα από μια σειρά ειδικών μετρήσεων και test βάζουμε στο μικροσκόπιο, δοκιμάζουμε σε βάθος και ξεζουμίζουμε κάθε μοντέλο και έτσι μπορούμε να το αξιολογήσουμε με ακρίβεια. Ας γνωρίσουμε τις σχετικές διαδικασίες επιδόσεων, φρένων και θορύβου!

Κάποιες βασικές μετρήσεις είναι άμεσα ορατές σε συνδεδεμένη με Bluetooth οθόνη.

Κάποιες βασικές μετρήσεις είναι άμεσα ορατές σε συνδεδεμένη με Bluetooth οθόνη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Μετρήσεις επιδόσεων και επιταχύνσεων
Σε αντίθεση με το παρελθόν, όταν και γινόταν χρήση του κλασσικού τροχού ακριβείας Peiseler για τις μετρήσεις των επιταχύνσεων (και όχι μόνο), τα τελευταία 6 χρόνια χρησιμοποιούμε δορυφορικά όργανα VBOX ακόμη μεγαλύτερης ακρίβειας. Οι μετρήσεις επιδόσεων και επιταχύνσεων γίνονται σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας σε επίπεδο οδόστρωμα ευθείας 2,5 χλμ. Τα ηλεκτρονικά όργανα αυτόματα καταγράφουν όλη τη δραστηριότητα και φυσικά το κυνήγι του τελευταίου δεκάτου του δευτερολέπτου, γι αυτό και αν υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης επιλέγουμε τη λειτουργία Sport. Κάποιες βασικές μετρήσεις είναι άμεσα ορατές σε συνδεδεμένη με Bluetooth οθόνη, αλλά υπάρχει περισσότερη ανάλυση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, όπου υπάρχει ειδικό πρόγραμμα επεξεργασίας και ανάλυσης των μετρήσεων. Οι βασικές μετρήσεις αφορούν το 0-50 χλμ./ώρα (ενδεικτικό μεταξύ άλλων και της ελκτικής πρόσφυσης), το κλασσικό 0-100 χλμ./ώρα, το χρόνο για το… ντραγκστεράδικο 0-400 μ., καθώς και την ταχύτητα εξόδου αυτού. Επίσης μετράμε και τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις που έχουν σημασία στην καθημερινότητα ήτοι 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σχέση ή με kickdown σε περίπτωση αυτόματου κιβωτίου.
 
Μετρήσεις φρένων
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται υπό ορισμένες συνθήκες (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Τα προς μέτρηση αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με τη μεγαλύτερη δυνατή ποσότητα καυσίμου στα ρεζερβουάρ τους (γεμισμένα) και πέραν του βάρους δύο ατόμων (περίπου 150 κιλά) και των οργάνων μέτρησης δεν υπάρχει τίποτα άλλο μέσα σε αυτά (αποσκευές κ.λπ.). Η διαδικασία ακινητοποίησης γίνεται σε συγκεκριμένο οδόστρωμα (ίδιο με αυτό των μετρήσεων επιδόσεων και ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και γίνεται το σχετικό κοκκάλωμα με τον οδηγό να πιέζει με δύναμη το μεσαίο πεντάλ. Το όργανο μέτρησης αναλαμβάνει να μετρήσει τη διανυθείσα απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί. Από το ειδικό πρόγραμμα μπορούν να γίνουν επιμέρους μετρήσεις 50-0 ή 80-0 χλμ./ώρα για παράδειγμα.
 
Μετρήσεις θορύβου
Η μέτρηση θορύβου σε κάθε αυτοκίνητο γίνεται με τη βοήθεια ειδικού οργάνου σε ήσυχο περιβάλλον και εφΆ όσον όλα τα συστήματα (κλιματισμός, ηχοσύστημα κ.λπ.) είναι απενεργοποιημένα. Το όργανο τοποθετείται ανάμεσα στα κεφάλια των εμπρός επιβατών, ενώ, σε σχέση με τη μέτρηση, αναγράφεται και η αντίστοιχη ένδειξη του οργάνου. Η μέτρηση θορύβου περιλαμβάνει μέτρηση στο ρελαντί, μέτρηση με τη δεύτερη ταχύτητα στον κόφτη, ενώ οι μετρήσεις σε συγκεκριμένα χλμ./ώρα γίνονται με 4η ταχύτητα στα 100 χλμ./ώρα και με 5η στα 100 χλμ./ώρα, 120 χλμ./ώρα και στα 140 χλμ./ώρα. Σε αυτοκίνητα που διαθέτουν 6τάχυτο κιβώτιο, η μέτρηση των 100 χλμ./ώρα αντί με 4η ταχύτητα γίνεται με 5η, ενώ οι υπόλοιπες μετρήσεις γίνονται με 6η (αντί για 5η στα 5τάχυτα). Οι ταχύτητες κίνησης είναι οι πραγματικές, αυτές που καταγράφουν τα δορυφορικά όργανα VBOX και όχι αυτές που δείχνει το κοντέρ του αυτοκινήτου, μιας και υπάρχει απόκλιση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
SEAT