Το Hyundai i30 N τείνει να γίνει το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων hot hatch. Πως κατάφερε η Hyundai να μπει στο μάτι του ανταγωνισμού με το πρώτο της ουσιαστικά τέτοιο μοντέλο;
Είναι πολύ δύσκολο να μπεις «σφήνα» στις παραδοσιακές δυνάμεις μιας κατηγορίας και ακόμα πιο δύσκολο αν πρόκειται για ειδική κατηγορία. Όπως αυτή των hot hatch μικρομεσαίων αυτοκινήτων… H Hyundai έχει καταφέρει ωστόσο και με την συνολική αναβάθμιση των μοντέλων της να στέκεται ισάξια απέναντι στους ανταγωνιστές της στις βασικές κατηγορίες προσφέροντας πάντα το συγκριτικό πλεονέκτημα του εξαιρετικού value for money χαρακτήρα.
Από το i10, το i20 και το i30 μέχρι τα Tucson και το νέο Kona, διαθέτει σε κάθε κατηγορία έναν πολύ δυνατό «παίκτη». Μετά από την επίθεσή της όμως σε αυτές τις κατηγορίες που «πουλάνε» αμάξια, ήρθε η ώρα να μπει στο μάτι του ανταγωνισμού και σε πιο ειδικές προτάσεις. Και τα κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο…
Ο λόγος για το i30N που αποτελεί το πρώτο GTi μοντέλο της εταιρείας έπειτα από 32 χρόνια. Το οποίο όχι μόνο δεν ήρθε ως άλλη μια πρόταση με fun to drive χαρακτήρα, αλλά καταφέρνει να αμφισβητήσει πολλές αντίστοιχες προτάσεις με μακρά ιστορία και βαρύ όνομα. Αλλά και σημαντικά μεγαλύτερη τιμή. Και το καλύτερο είναι πως δεν τα χτυπάει εκεί που πονάνε (στην τιμή δηλαδή) αλλά σε χαρακτήρα…
Στην πράξη λοιπόν το i30N είναι τόσο «ψαγμένο» σε κάθε λεπτομέρεια που συνδυάζει όσο ελάχιστα αυτοκίνητα της κατηγορίας την αποτελεσματικότητα με τον fun to drive χαρακτήρα. Όπως το εξαιρετικό Honda Civic Type-R και το Megane Renault Sport ή και το VW Golf GTI ΤCR edition. Μιλάμε για την αφρόκρεμα της προσθιοκίνητης –τουλάχιστον- λίγκας των hot hatch αυτοκινήτων. Μιας ιδιαίτερα κλειστής παρέας που τα βρίσκει σκούρα απέναντι στο i30N και μαύρα αν στην εξίσωση μπει και η τιμή.
Πως κατάφερε όμως η Hyundai να κάνει «πλάκα» στους ανταγωνιστές της; Και τι πρεσβεύει τελικά το i30N στην γκάμα της; Μήπως είναι ένα μοντέλο με την λάμψη αλλά και τη διάρκεια μιας «φωτοβολίδας»; Εσείς θα το επιλέγατε ή όχι; Και για ποιους λόγους;
Σε αυτη την κατηγορια ααυτοκινητων ελαχιστοι αγοραστες ενδιαφερονται για το κοστος.Θεωρω λοιπον πως μαλλον θα τα βρει σκουρα απεναντι σε HONDA WV RENAULT κλπ.
Με το i30n θα κανεις κολλητο τον μαστορα στο συνεργειο
Σε αυτη την κατηγορια ααυτοκινητων ελαχιστοι αγοραστες ενδιαφερονται για το κοστος.Θεωρω λοιπον πως μαλλον θα τα βρει σκουρα απεναντι σε HONDA WV RENAULT κλπ.
Γιατί δεν το βάζετε σε πίστα να δούμε τι πιάνει??? Θέλω να δω πως ξεφτιλιζει το Megane...