ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η μεταμόρφωση της Hyundai έγινε σταδιακά και συστηματικά. Λίγες άλλες μάρκες έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από το «οικονομικό πακέτο» και να γίνουν το «αυτοκίνητο της καρδιάς μας».

Πως η Hyundai έγινε η μάρκα της καρδιάς μας;

28.193 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2019)

Έγινε η Hyundai από μάρκα που αγοράζουμε με την λογική, μάρκα που αγοράζουμε με το συναίσθημα;

Γιατί να αγοράσεις ένα Hyundai έναντι μιας άλλης μάρκας; Είναι γιατί είναι φθηνό; Γιατί είναι καλό για την τιμή του; Ή μήπως γιατί το θες επειδή σου αρέσει; Γιατί είναι πράγματι καλό, όχι απλά καλό για Hyundai;

Η μεταμόρφωση της Hyundai έγινε σταδιακά και συστηματικά. Λίγες άλλες μάρκες έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από το «οικονομικό πακέτο» και να γίνουν το «αυτοκίνητο της καρδιάς μας». Πιθανώς η Skoda και η Kia να είναι οι άλλες δύο.

Για την Hyundai η μεταμόρφωση δεν ήταν εύκολη. Για να χτίσει το προφίλ της χρειάστηκε να περάσει σταδιακά από όλες τις φάσεις της αναγέννησης και τελικά να καταλήξει με δύο μοντέλα-ναυαρχίδες, όχι τόσο σε μέγεθος, όσο σε ουσία. Τη σειρά Ν του i30 και την έκδοση Fastback, ειδικά στην έκδοση Ν.

Η έκδοση Ν ήρθε μετά από τεράστιες επενδύσεις από τη μάρκα, τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό, όσο και τεχνολογία, με αποτέλεσμα την από κάθε πλευράς τεράστια επιτυχία της απόκτησης του πρωταθλήματος τουρισμού για το 2018 στην Ευρώπη.  Η σειρά Ν επωφελήθηκε άμεσα, τόσο σε θέμα τεχνικό, όσο και σε θέμα μάρκετινγκ.

Και έτσι όμως, για να ξεχωρίσει ένα γρήγορο Hyundai ανάμεσα στον ανταγωνισμό, δεν είναι εύκολο. Όλοι περίμεναν ένα καλό GTI, αλλά τελικά όλοι περίμεναν ότι ο κύριος λόγος αγοράς του θα ήταν και πάλι η χαμηλότερη τιμή και η μεγάλη του εγγύηση.

Όμως το γρήγορο i30 δεν είναι απλά «καλό για Hyundai». Είναι ένα πραγματικά καλό GTI. Και για να πετύχει η Hyundai μία τέτοια διάκριση χρειάστηκε πολύς κόπος, ώστε να πείσει και τους πιο δύσπιστους.

Με το Fastback, ένα κουπέ μικρομεσαίο, η Hyundai έκανε το επόμενο βήμα. Ειδικά στην δική του έκδοση Ν. Γιατί το να αγοράσεις το χάτσμπακ Ν, πιθανώς να είναι προϊόν λογικής, όμως το Fastback είναι δήλωση: το αγοράζεις γιατί σου αρέσει το σχήμα.

Και με δύο μοντέλα Ν, η Hyundai πλέον δείχνει ότι το πρώτο δεν ήταν απλά «τύχη». Μπορεί να κάνει καλά αυτοκίνητα ξανά και ξανά.

Εσάς σας πείθει; Εσείς βλέπετε την Hyundai ακόμη ως μάρκα που επιλέγετε με βάση τη λογική, ή κατάφερε να κλέψει το συναίσθημα και να κερδίσει κοινό γιατί αρέσει, γιατί έχει μοντέλα καλύτερα από τον ανταγωνισμό και γιατί απλά θέλετε να τα αγοράσετε; Τι λέτε;

Mercedes
VW YPHRESIES