ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί λοιπόν ακόμα δεν έχουμε δει ηλεκτρικά οχήματα να κυκλοφορούν μαζικά;

Γιατί λοιπόν ακόμα δεν έχουμε δει ηλεκτρικά οχήματα να κυκλοφορούν μαζικά;

Γιατί όχι ηλεκτρικά;

6.431 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2017)

Γιατί δεν οδηγούμε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Η τεχνολογία είναι ώριμη, τα μοντέλα λανσάρονται το ένα μετά το άλλο και το μέλλον φαντάζει όλο και πιο ηλεκτρικό. Τι περιμένουμε;

Τα τρία μεγαλύτερα εμπόδια στην ηλεκτροκίνηση δεν έχουν να κάνουν με την τεχνολογία και τις μπαταρίες. Μέχρι το 2020, στα επόμενα τρία μόλις χρόνια οι περισσότεροι κατασκευαστές θα έχουν μοντέλα στη γκάμα τους με αυτονομία 400-500 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, και χρόνο φόρτισης κάτω από 30 λεπτά για 80% μπαταρία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αρα γιατί δεν τα βλέπουμε στους δρόμους; Πρώτον είναι ακριβά. Η τεχνολογία, οι πρώτες ύλες, αλλά κυρίως τα κεφάλαια που επενδύθηκαν στην έρευνα και εξέλιξη και δεν έχουν αποσβεστεί μεταφράζονται σε υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά. Ένα μικρομεσαίο μπορεί να κοστίζει και 40.000 ευρώ.

Το δεύτερο είναι οι υποδομές. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θέλουν λυμένα ένα σωρό προβλήματα, κυρίως αυτό της στάθμευσης, ώστε να μπορέσουν να γίνουν οι υποδομές φόρτισης στο πεζοδρόμιο, τα δίκτυα φόρτισης στα πάρκινγκ και στους ανοιχτούς χώρους.

Το τρίτο είναι το προφανές, που όμως κανείς δε συζητά. Τα συμφέροντα που θίγονται. Φυσικά των διυλιστηρίων, των πρατηρίων και των διακινητών που θα χάσουν στα επόμενα χρόνια το 80% της αγοράς τους. Όμως το μεγαλύτερο συμφέρον που θίγεται είναι αυτό του δημοσίου. Με το φόρο στα καύσιμα να φτάνει το 60%, χώρια τον ΦΠΑ, το δημόσιο εισπράττει κάθε χρόνο πάνω από τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ, κοντά στο 2% του ΑΕΠ από τις πωλήσεις καυσίμων.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα σημάνουν τεράστια ζημιά για τα δημόσια ταμεία. Ακόμη χειρότερα το δημόσιο θα χάσει έσοδα από τις πωλήσεις τους αφού για να μπορέσουν να πουληθούν οι κατασκευαστές πιέζουν, και θα πετύχουν, μειώσεις στα τέλη ταξινόμησης και στην φορολογία τους κατά την πώληση.

Το δημόσιο επίσης δεν μπορεί να ελπίζει σε μονοπωλιακή διάθεση ηλεκτρισμού για την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού η ΔΕΗ πλέον δεν είναι ο μόνος πάροχος, και στη μάχη για τα συμβόλαια παροχής ρεύματος στα πεζοδρόμια θα πέσουν οι ιδιώτες, και δικαίως.
Φυσικά το δημόσιο θα μπορέσει να βάλει ότι τέλος θέλει στην ηλεκτρική ενέργεια για φόρτιση οχημάτων, αστειότητες, όμως κάτι θα βρουν για να κλείσουν την «τρύπα».

Πως είναι λοιπόν δυνατόν να δούμε στην Ελλάδα σύντομα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αφού το δημόσιο θα βρεθεί ο μεγαλύτερος χαμένος, αφού θα απωλέσει την χρόνια φορολόγηση των καυσίμων; Εσείς τι λέτε; Με τόση ζημιά, είναι πιθανό να δούμε το ελληνικό δημόσιο να «σπρώχνει» την ηλεκτροκίνηση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL